abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60866306
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, hoe laat moeten we zondag vertrekken om daar om 8:45 te zijn? Laten we dat gezeur met verzamelen op bepaalde plekken zitten, daar doet toch geen hond aan mee.
Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_60866335
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef lipje het volgende:

[..]

Zaterdag ga ik om 9 uur meeten met Fristi

Woar!
pi_60866398
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?
Is goed
pi_60866489
en omgomgomg ik hebt de nieuwe eklasse gespodt

oh nee, verkeerde topic
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_60868248
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Paladijn het volgende:
en omgomgomg ik hebt de nieuwe eklasse gespodt
[ afbeelding ]
oh nee, verkeerde topic
Ik kwam op vakantie een B-klasse all-electric-prototype tegen.. heb niet eens de moeite gedaan een foto te nemen. Boven op de Grimselpas in Zwitserland. Stom ding. Dom gezoem van de elektromotor Was wel in een gevorderd stadium, de "Electric" badges zaten er al op. Ding zat barstens vol laptops en snoeren.
V10
pi_60876799
Ik heb een Suzuki Samurai en een Land Rover te koop, iemand interesse?
pi_60881806
Lexxx: jij bent morgen hier om 07:00? En heb je het telefoonnummer van Striker voor het geval we later zijn?
pi_60881959
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: jij bent morgen hier om 07:00? En heb je het telefoonnummer van Striker voor het geval we later zijn?
ja en nee
pi_60886913
vandaag helder moment gehad....nouja helder

mijn touchpad op de laptop deed het ineens niet meer, had net een extra gebruiker toegevoegd en het leek dat die het daarna niet meer deed....
Gezocht naar nieuwe drivers, instellingen veranderd, gebruiker verwijderd, apparaat verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd enz enz....

Al met al een tijd mee aan het klooien geweest en daarna even op google ftw gezocht en las ik ineens "fn toetsen" nou daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan

normaal druk ik op fn-F6 en dat gaat het scherm uit, nou ja als je dus per ongeluk fn-F7 indrukt schakel je de touchpad uit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:27:57 #210
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_60887250
helder
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:28:37 #211
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_60887263
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Woar!
In Swifterband....

iemand nog een ambulance gebeld... ik ging klussen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_60887533
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag helder moment gehad....nouja helder

mijn touchpad op de laptop deed het ineens niet meer, had net een extra gebruiker toegevoegd en het leek dat die het daarna niet meer deed....
Gezocht naar nieuwe drivers, instellingen veranderd, gebruiker verwijderd, apparaat verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd enz enz....

Al met al een tijd mee aan het klooien geweest en daarna even op google ftw gezocht en las ik ineens "fn toetsen" nou daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan

normaal druk ik op fn-F6 en dat gaat het scherm uit, nou ja als je dus per ongeluk fn-F7 indrukt schakel je de touchpad uit
Ik had hetzelfde .

Mijn vader en ik hebben dezelfde laptop, alleen heb ik een ander merk. Bij mij stond de draadloze netwerkkaart en webcam wel al aan. Bij mijn vader niet.

We wilden hem al bijna terugbrengen totdat ik inderdaad ook die FN-toetsen zag ineens.
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:26:23 #213
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60903095
city racing was vet, op het einde ging het regenen maar toen was trulli alleen nog aan het rijden en had ik het ook wel gezien.

Volgend jaar weer, maar dan ook met ladder of op de tribune, dat is iets makkelijker
pi_60904504
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef lipje het volgende:

[..]

In Swifterband....

iemand nog een ambulance gebeld... ik ging klussen

Hoe was het?
Kut dat het niet weekje later was ik zit volgende week in Swif.
Gister naar het circuit geweest was weer super
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:49:56 #215
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60905873
mijn geniale 2 seconde lange bcr filmpjes van fisi

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:27:12 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60908083
ik heb leuke filmpjes kunnen schieten van verschillende F1 wagens die een donut voor ons deden. maar die amg dtm was echt mogol. Die heeft zich helemaal laten gaan. Wij zaten op het verlende van de brug. Geniaal echt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60909241
Ik vroeg me al af waarom ik sirenes hoorde en een traumahelikopter zag vliegen .

zondag 17 augustus 2008 @ 22:29:08 #218
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_60909748
pics!111

De rest van mijn foto's is hier in een album te vinden.
pi_60909786
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
city racing was vet, op het einde ging het regenen maar toen was trulli alleen nog aan het rijden en had ik het ook wel gezien.

Volgend jaar weer, maar dan ook met ladder of op de tribune, dat is iets makkelijker
Ik stond na een paar uur omdat er een paar mensen weg liepen eerste rang op het hofplein.. paar mooie pics kunnen maken. Diverse donuts recht voor m'n neus beetje jammer dat je zo gruwelijk lang moet wachten tot er eens wat voorbij kwam rijden. volgend jaar niet meer denk ik.
V10
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:01:58 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60910897
zal eens kijken of ik iets kan uploaden van BCR

Bekijk deze YouTube-video

hij had er best wel zin in

[ Bericht 54% gewijzigd door ook_gek op 17-08-2008 23:17:14 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60911512
Vandaag op Zandvoort 1129 fotos gemaakt, dat is zelfs voor mij een record. En nu is de pc traag doordat ik ze aan het resizen ben... Oh, en natuurlijk de show gestolen met mijn überkekke auto.
pi_60913820
Geinig Paladijn, ik zie allemaal auto's op je foto's die ik heb gemist vandaag. Wat is trouwens de obsessie met die witte Rover met z'n rare texten?

Was weer erg leuk en divers zoals vorig jaar. Was met m'n vader bij de Lancia Club. Wel leuk dat een attente dealer 2 nieuwe Delta's bij de stand parkeerde. Eerste keer dat ik dat zie bij al die evenementen.

Alleen het circuit rijden itt vorig jaar was rampzalig geregeld.
In sessie G3 met wat zal het zijn 80 auto's? De baan op is gewoon veels te druk. Constant maar weer spiegelen en ruimtes laten voor snelle Jelles, die met slicks en 3-4x zoveel vermogen thuis horen in de rode (race) sessie.
En omdat je dan zelf ook minder inhaal mogelijkheden hebt is het veel file rijden achter snellere auto's die niet weten hoe ze bochten moeten nemen en op de rechte stukken inhalen gaat dan weer niet, want dan planken ze weer een stukje naar voren

Stond ook een zwarte RX-7 en toen ik langs liep stond de motorkap open en herkende de 'engine bay' ergens van. Dat was dus degene van het project hier in PTA van Furb.

Jullie nog het circuit op geweest? Ik heb gRover trouwens niet zien staan
pi_60913953
Beter opletten dan Jimmeh En die witte rover is gewoon een van de tofste auto's ooit, met zijn Lotus blok

Ook aardig wat lancia's op de foto gekregen, wie weet die van je pa ook wel.

Ben nog bezig met uppen, maar komt hier te staan.
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:29:14 #224
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60915904
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef ook_gek het volgende:
zal eens kijken of ik iets kan uploaden van BCR

hij had er best wel zin in

Mark, ik kon je bijna aanraken

ik heb het einde in de bocht bij blaak gestaan, precies goed zicht op alle donuts en ik kon mooi door de bocht kijken bij de drift demo's
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:55:51 #225
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60916907
btw die nissan gtr was echt saai, kwam helemaal geen geluid uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')