Is niet zo! Nee, over de modellen die gaan komen, en wanneer preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar flikkeren als je er naar kijkt?
hoe ging het en welke verwachtingen heb je er van ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ze, heel wat geleerd over Landwind
Ging goed, beter dan ik had verwacht.. Denk dat ik wel een kans maak, en een interessante baan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe ging het en welke verwachtingen heb je er van ?
Krijg je met auto's die uit Slopel onderdelen gebouwd zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar flikkeren als je er naar kijkt?
Helegaar niet. Isuzu Rodeo... Japanse betrouwbaarheid! Maar in NL werd die met een slopel; logo verkocht helaas ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Krijg je met auto's die uit Slopel onderdelen gebouwd zijn
De Frontera is eigenlijk een Isuzu Rodeo, waarbij het kleine merk van General Motors de ontwikkeling op zich nam. Opvallend is dat de levensduur van de Rodeo langer bleek dan de Frontera.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helegaar niet. Isuzu Rodeo... Japanse betrouwbaarheid! Maar in NL werd die met een slopel; logo verkocht helaas ja.
Lekker in de regen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zondag naar bavaria race gebeuren![]()
Heb tribune kaart![]()
Dat gaat genieten worden
Schat je avatar moet je veranderenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook kaartjes, maar ik ga niet.
En zondag wordt het best mooi weer, lipje.
Lieverd, ik ben nog steeds 21.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Schat je avatar moet je veranderen
Stuur maar opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook kaartjes, maar ik ga niet.
En zondag wordt het best mooi weer, lipje.
Zaterdag ga ik om 9 uur meeten met Fristiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, hoe laat moeten we zondag vertrekken om daar om 8:45 te zijn? Laten we dat gezeur met verzamelen op bepaalde plekken zitten, daar doet toch geen hond aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |