Daarom ga ik ook altijd vroeg tijdens het vrij rijden, die drukte is echt niks.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Circuitrijden was inderdaad een chaos helaas... wij zijn eerder naar binnen gegaan ivm. de drukte, rijden op semislicks in de regen en minstens vijf die rondgingen (waaronder een 964 die op een paar cm van de banden stond na de audi-S).
Ik heb de mijne nog steeds niet verkocht of op internet gezet (niet tegen mijn ouders zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren er 2 van, vreemd genoeg op de Datsun stand? ik stond kontje aan kontje met deze auto
Je plaatje deed het niet, heb ik effe voor je gefixtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
De motor die ik wil kopen bieden ze op dit moment nieuw aan voor 5999 op marktplaats.
Echt geweldig om te zien dat alle 2e hands advertenties meteen in prijs kelderen![]()
Goed nieuws dus
De tering ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je plaatje deed het niet, heb ik effe voor je gefixt
Een van de drie: Trotse papa, Starlet, Corolla & Supra driver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
7m GTE? Uit wat voor auto komt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |