Stads kan ja. En hij reed zeker in een Honda of niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Plak er eens een Ferrari-sticker op. Dan doet ie 't weer.
Ohhh, vanmiddag kwam er een kansloos asociaal voorbij waarbij ie uiteindelijk stopte bij Stads (Kenda?) in Eindhoven. En toen stapte er echt zo'n halve kamper/jostie/pipo uit. Zo eentje die de sleutels met een flinke ferrari-sleutelhanger op tafel gooit.
Baaaahhhh.
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stads kan ja. En hij reed zeker in een Honda of niet?
Preciesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n type bedoel je Anne: http://www.princegermany.com/home_e.html
En oude mensen die gewoon in leuke auto's rond blijven rijden ipv. een A->B auto te kopen zijn tof.
Er zit een sensor in de stoel die checkt of je inderdaad op die stoel zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand btw verstand van grasmaaiers? Ik ben bij mijn ouders en heb de goede traditie voortgezet om iedere zomer als zij op vakantie gaan iets te slopen.
Ik heb het idee alsof het kreng op een startonderbreker staat. Als je afstapt slaat hij namelijk af. Ik ben gisteren dus afgestapt om even wat takken weg te halen en sindsdien doet het takkeding het niet meer.
Dan mag je je zo gedragenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. In een 599 GTB. Ik kwam wel een wit del solletje tegen met een opa erin
. Met het dakje open.
Idd. Daar heb ik uiteraard ook al aan gedacht. Stoel eraf gehaald, niets raars gevonden (schakelaar deed het gewoon). Contactslot eruit gehaald en gecheckt, maar ook niets geks gevonden. Alle zekeringen zien er nog top uit (ding is pas 2 jaar oud ofzo).... Kutte is, mijn broertje komt pas zaterdag weer hierheen om hem met de auto naar de dealer terug te slepen. Ik ga natuurlijk niet duwenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zit een sensor in de stoel die checkt of je inderdaad op die stoel zit.
Daar zou je even kunnen checken of iets zit.
Die van ons doet het altijd vanzelf weer als je op de stoel gaat zitten
Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd. Daar heb ik uiteraard ook al aan gedacht. Stoel eraf gehaald, niets raars gevonden (schakelaar deed het gewoon). Contactslot eruit gehaald en gecheckt, maar ook niets geks gevonden. Alle zekeringen zien er nog top uit (ding is pas 2 jaar oud ofzo).... Kutte is, mijn broertje komt pas zaterdag weer hierheen om hem met de auto naar de dealer terug te slepen. Ik ga natuurlijk niet duwen.
En een 599GTB is tof.
Hij doet he-le-maal nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?
Waarschijnlijk zit er ergens een knopje om die reset op te heffen, maar god mag weten waar
jij wou vakantiequote:
het is in ieder geval beter dan eerstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 tonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 ton![]()
Echt niet normaal gewoon. Ok je woont in de middle of fucking nowhere maar goedkoop en mooi is het wel
dat gaat nooit betaalbaarder worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komt
Ik zit nog steeds te wachten tot deze betaalbaar wordt en ik genoeg eigen huis en Niko ben om het goed te houdenLaat maar komen die hypotheekcrisis... :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |