Hij doet he-le-maal nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?
Waarschijnlijk zit er ergens een knopje om die reset op te heffen, maar god mag weten waar
jij wou vakantiequote:
het is in ieder geval beter dan eerstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 tonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 ton![]()
Echt niet normaal gewoon. Ok je woont in de middle of fucking nowhere maar goedkoop en mooi is het wel
dat gaat nooit betaalbaarder worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komt
Ik zit nog steeds te wachten tot deze betaalbaar wordt en ik genoeg eigen huis en Niko ben om het goed te houdenLaat maar komen die hypotheekcrisis... :x
Welke van de twee is de "vrouw"?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een schijtmoeder bij het programma schatjes. Gatverdarrie.
Grensstreek is idd geen verkeerde investering... Sowieso is een huis kopen nooit een verkeerde investering.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, wij hebben ook een grondstuk gekocht waarvan we bijna zeker weten dat het over een paar jaar veel meer waard is (het dorp zit héél hard in de groei, vandaar). En we hebben het ook gekocht met het idee dat we het over 5 jaar weer verkopen..
Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke van de twee is de "vrouw"?
Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetje.
En zij lijkt ook echt precies op een vriendin van me. Qua uiterlijk en ook met het stress-gebeuren. Bijna eng gewoon.
Ze leest niet mee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijfquote:
Tss en dan ben jij vaak in Eindhoven? Ze praat FUCKING brabants!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf. Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf. Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe bumper of spoiler laten plaatsen en dan claimen dat hun auto spontaan 20k meer waard is geworden
Ik heb 1x in de regen gereden op de motor en toen heb ik wel geleerd dat je in de regen echt overdreven rustig moet doen op zo'n ding.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, op dezelfde plek waar de Honda gleed is nu een motorrijder onderuit gegaan bij regen :x
[ afbeelding ]
Zie het nieuwe paaltje in de achtergrond...
"Op de Coopmansstraat raakte de bestuurder in een slip en viel vervolgens op de verkeersdrempel op de hoek met het Cambuurplein. Vermoedelijk was het wegdek glad geworden na een regenbui. Met ernstig letsel is hij per ambulance naar het MCL vervoerd."
Een van de redenen waarom ik het voorlopig wel op vierwielers hou :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |