abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60620294
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:28 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?

Waarschijnlijk zit er ergens een knopje om die reset op te heffen, maar god mag weten waar
Hij doet he-le-maal niets
Snap er ook geen zak van . En er zal idd waarschijnlijk ergens een knopje zitten ja, maar om nu dat hele ding uit elkaar te gaan halen.....
pi_60624321
schoon maken sucks
pi_60624744
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
schoon maken sucks
jij wou vakantie

ik moet ook nog dat soort dingen doen, ben nog niet verder gekomen dan naar de drogisterij gaan en de vectra naar de garage brengen
pi_60627370
zie je, je wordt er stil van
pi_60632084
auto mag weer een jaar rijden

er was gewoon helemal niets mis mee qua apk Heb daarna nog even bij de kwikfit laten uitlijnen Was de dichtsbijzijnde garage en ik kon wel even tussendoor
pi_60634038
Hoi

Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld

Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad. Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
V10
pi_60634308
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi

Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad. Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
het is in ieder geval beter dan eerst

zeeland is saai, daar moet je komen als je vrouw + kinderen heb Daarbuiten moet je in de randstaad zwaar je levensverwachting inkorten
pi_60634702
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi

Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 ton
Echt niet normaal gewoon. Ok je woont in de middle of fucking nowhere maar goedkoop en mooi is het wel
pi_60635231
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 ton
Echt niet normaal gewoon. Ok je woont in de middle of fucking nowhere maar goedkoop en mooi is het wel
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komt

Ik zit nog steeds te wachten tot deze betaalbaar wordt en ik genoeg eigen huis en Niko ben om het goed te houden Laat maar komen die hypotheekcrisis... :x
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_60635385
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komt

Ik zit nog steeds te wachten tot deze betaalbaar wordt en ik genoeg eigen huis en Niko ben om het goed te houden Laat maar komen die hypotheekcrisis... :x
dat gaat nooit betaalbaarder worden.

hypotheekcrisis gaat er hier ook niet komen, dat heel amerika 1 grote lening is betekend niet dat dat hier ook het geval is.
pi_60636389
En al kwam er een crisis dan gaat dat huis van funda af en blijven die mensen er wonen tot de crisis voorbij is.
net als de rest van nederland
pi_60637662
Dat zeggen jullie als medehuiseigenaren wel heel hard, maar feit blijft dat huizen momenteel veel te duur zijn. Met een modaal inkomen heb je een redelijk beperkte keus (verder buiten de randstad uiteraard meer). Toen ik 3-3.5 jaar geleden een huis zocht in de regio stonden er zo'n 650-700 te koop in Leeuwarden en zo'n 800 in Groningen. Momenteel is dat al 1123 en 1641, alleen op basis van Funda - ik vind dat vrij tekenend. Je huis is bovendien uiteindelijk maar zoveel waard als je ervoor krijgt en als mensen het niet meer kunnen betalen kijken ze simpelweg rond naar iets anders.

Als je geen haast hebt met verkopen is het inderdaad niet erg om er nog lekker te blijven wonen tot betere tijden, maar je ziet regelmatig mensen die een of meerdere jaren met twee huizen zitten. Of erger, het huis ver onder je hypotheekwaarde _moeten_ verkopen omdat je de hypotheek niet alleen kunt dragen. Zo ben ik ook goedkoop aan dit huis gekomen nadat het 1.5 jaar te koop stond :x

Ik verwacht overigens niet een hypotheekcrisis in de zin van de US, maar meer een waarbij de prijzen omlaag gedrukt worden tot mensen weer woningen kunnen/willen kopen. Eigenlijk is het waanzin dat mensen zoveel geld overhebben voor een huis, zeker als je ziet voor welke prijs ze een tiental jaren geleden gingen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_60638294
hmmm, op dezelfde plek waar de Honda gleed is nu een motorrijder onderuit gegaan bij regen :x

Zie het nieuwe paaltje in de achtergrond...

"Op de Coopmansstraat raakte de bestuurder in een slip en viel vervolgens op de verkeersdrempel op de hoek met het Cambuurplein. Vermoedelijk was het wegdek glad geworden na een regenbui. Met ernstig letsel is hij per ambulance naar het MCL vervoerd."

Een van de redenen waarom ik het voorlopig wel op vierwielers hou :x
pi_60638298
Veel mensen pochen ook met de waardeverdubbeling van hun huis, maar ze vergeten dan altijd dat ze, mochten ze het huidige huis willen verkopen, hun volgende huis ook in waarde is verdubbeld over de afgelopen jaren Het maakt in feite dus gewoon niets uit, behalve voor de starters.

Als je een huis koopt zonder dat je zeker weet dat je je eigen huis kwijtraakt en er extreem veel op moet inleveren ben je gewoon een domme zak stront.

De prijzen zullen trouwens in de randstad echt nog niet naar beneden gaan hoor. Ook al zijn de prijzen veel te hoog, de vraag is nog steeds groter dan het aanbod. Een stagnatie lijkt mij het maximale wat haalbaar is in de komende jaren...
pi_60638337
Wat een schijtmoeder bij het programma schatjes. Gatverdarrie.
pi_60638369
Mja, wij hebben ook een grondstuk gekocht waarvan we bijna zeker weten dat het over een paar jaar veel meer waard is (het dorp zit héél hard in de groei, vandaar). En we hebben het ook gekocht met het idee dat we het over 5 jaar weer verkopen.

.
pi_60638422
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een schijtmoeder bij het programma schatjes. Gatverdarrie.
Welke van de twee is de "vrouw"?
pi_60638441
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, wij hebben ook een grondstuk gekocht waarvan we bijna zeker weten dat het over een paar jaar veel meer waard is (het dorp zit héél hard in de groei, vandaar). En we hebben het ook gekocht met het idee dat we het over 5 jaar weer verkopen.

.
Grensstreek is idd geen verkeerde investering... Sowieso is een huis kopen nooit een verkeerde investering.
pi_60638493
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Welke van de twee is de "vrouw"?
Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetje .

En zij lijkt ook echt precies op een vriendin van me . Qua uiterlijk en ook met het stress-gebeuren. Bijna eng gewoon.
pi_60638548
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetje .

En zij lijkt ook echt precies op een vriendin van me . Qua uiterlijk en ook met het stress-gebeuren. Bijna eng gewoon.
Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.
pi_60638576
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.
Ze leest niet mee hoor .
pi_60638681
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ze leest niet mee hoor .
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf . Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
pi_60638801
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf . Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
Tss en dan ben jij vaak in Eindhoven? Ze praat FUCKING brabants!
pi_60638826
Slaplekkahknulmammahoufjou.

Oké, ze praat wel snel ja.
pi_60638924
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe keuken of badkamer laten plaatsen en dan claimen dat hun huis spontaan 20k meer waard is geworden

En je huis lang te koop hebben staan heb je niet altijd in de hand Herm, mijn ouders hebben hun vorige huis nog 9 maanden in bezit gehad en verkocht voor de vraagprijs. Het huis was wel gewild, maar er stonden meer te koop in de straat/wijk en dan is het een kwestie van geluk hebben.

En randstad, tya... Zolang de vraag en de wil/mogelijkheid om er zoveel voor te betalen blijft zal het niet veranderen, met name voor de starterswoningen waar ik/fuug/Bara in zitten. Met een modaal inkomen hoef je volgens mij in de meeste randstadplaatsen niet meer naar een rijtjeshuis te kijken (~30.000 euro * 5). Ook hier in Leeuwarden wordt het aanbod daarin kleiner.

We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik ben vooral benieuwd naar wat er met de hypotheekrenteaftrek gaat gebeuren. Ik kan het verlies daarvan makkelijk dragen, maar heb geen idee hoe dat voor andere mensen geldt en wat het met de huizenmarkt gaat doen als daarop beknibbeld wordt.
pi_60638947
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

pi_60638961
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe bumper of spoiler laten plaatsen en dan claimen dat hun auto spontaan 20k meer waard is geworden
pi_60639024
Ik moest spontaan aan Honda met 240.000 km kopen, verstandig? denken...
pi_60639082
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, op dezelfde plek waar de Honda gleed is nu een motorrijder onderuit gegaan bij regen :x
[ afbeelding ]
Zie het nieuwe paaltje in de achtergrond...

"Op de Coopmansstraat raakte de bestuurder in een slip en viel vervolgens op de verkeersdrempel op de hoek met het Cambuurplein. Vermoedelijk was het wegdek glad geworden na een regenbui. Met ernstig letsel is hij per ambulance naar het MCL vervoerd."

Een van de redenen waarom ik het voorlopig wel op vierwielers hou :x
Ik heb 1x in de regen gereden op de motor en toen heb ik wel geleerd dat je in de regen echt overdreven rustig moet doen op zo'n ding.

Daarbij zal ik niet veel in de regen op zo'n ding te vinden zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')