Jeuheu!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:50 schreef Prnses het volgende:
Bobine + verdeler laatst vervangen factuur is aanwezig!
¤ 2.250,-quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef VlaDje het volgende:
Als de prijs ernaar staat is het verstandig
En jij moet autoverkoper worden. Een auto met die specs en 240k op de teller is nog geen goede koop al kreeg je hem gratis of je moet het voor lief nemen dat je de aankomende tijd met flinke onderhoudskosten geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef VlaDje het volgende:
Als de prijs ernaar staat is het verstandig
Voor 500 euro gewoon ophalen die bak, dan hou je toch genoeg over om de auto rijdende te houden voor een jaartje of 2?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En jij moet autoverkoper worden. Een auto met die specs en 240k op de teller is nog geen goede koop al kreeg je hem gratis of je moet het voor lief nemen dat je de aankomende tijd met flinke onderhoudskosten geconfronteerd wordt.
Heb hem net even bewonderd, leuk sportief ding wel (Kan betekenen dat er in geragd is)quote:
Ja daar heb je wel gelijk in. Gewoon door zoeken dus.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:08 schreef VlaDje het volgende:
Betrouwbaar is het zeker niet
Besides, er zijn veel mooiere auto's te vinden voor die prijs (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak)
Dat is mijn advies,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef Prnses het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Gewoon door zoeken dus.....
OMG, hoe sadquote:Sport uitlaat
Bumperset rondom
Verlaagd
Lexus look achterverlichting
Angel eyes voorverlichting
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:35 schreef thefunny het volgende:
Dont. Please don't.
Bouwjaar is al ver terug plus dat de km-stand ook nog eens hoog is. Daarbij komt nog dat er allemaal stratenmakersferrari-goodies op zitten. Dat indiceert echt wel dat er meestal flink mee geragd is (want het is toch een oud bakkie).
Voor 2250 kun je leukere autos kopen!
Dan kies ik voor de 2 maanden fietsen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:28 schreef VlaDje het volgende:
Dat is mijn advies,
Beter 2 maanden fietsen omdat je geen auto hebt
dan 2 maanden fietsen omdat je auto bij de garage staat
No thnx niet bepaald mijn smaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:51 schreef thefunny het volgende:
Heb ff voor je gezocht, je kunt beter zoiets nemen dan. Km-stand is wel redelijk hoog voor een benzine, maar de auto is toch 2 jaartjes jonger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |