Zou je moeten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik met Brabanders omga
Gewitzellufquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou je moeten doenBrabanders zei kei leuk
in de randstad is ook een groot gebrek aan fatsoenlijke appartementen voor een redelijke prijs. Er staat hier in rotterdam echt zoveel rotzooi te koop. Appartementen van 1950 die eigelijk zwaar veroudered zijn en gewoon tegen de grond moeten. Dat is ook de reden dat ik niet lang moest nadenken om dit te kopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe keuken of badkamer laten plaatsen en dan claimen dat hun huis spontaan 20k meer waard is geworden
En je huis lang te koop hebben staan heb je niet altijd in de hand Herm, mijn ouders hebben hun vorige huis nog 9 maanden in bezit gehad en verkocht voor de vraagprijs. Het huis was wel gewild, maar er stonden meer te koop in de straat/wijk en dan is het een kwestie van geluk hebben.
En randstad, tya... Zolang de vraag en de wil/mogelijkheid om er zoveel voor te betalen blijft zal het niet veranderen, met name voor de starterswoningen waar ik/fuug/Bara in zitten. Met een modaal inkomen hoef je volgens mij in de meeste randstadplaatsen niet meer naar een rijtjeshuis te kijken (~30.000 euro * 5). Ook hier in Leeuwarden wordt het aanbod daarin kleiner.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik ben vooral benieuwd naar wat er met de hypotheekrenteaftrek gaat gebeuren. Ik kan het verlies daarvan makkelijk dragen, maar heb geen idee hoe dat voor andere mensen geldt en wat het met de huizenmarkt gaat doen als daarop beknibbeld wordt.
dat gebruiken ze ook in den haagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:20 schreef ijsmeis het volgende:
Kennen jullie de uitdrukking "kut met peren" of is dat ook iets Brabants?
ik rij met regen ook altikd heel rustig. Maar die mx5 schiet soms bij een rustig bochtje opeens wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie nog regelmatig motorrijders in de regen, kwestie van gas terugnemen lijkt me. Ik rij met de MX ook gewoon rustiger over rotondes, heb tot nu toe nog niet achterstevoren gestaan. Veel andere MX rijders, waaronder ook_gek, wel
ik heb er altijd gas opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:11 schreef Paladijn het volgende:
Je moet het gas ook niet loslaten in de bocht MarkMaar kan ook iets aan je ophanging of banden zijn...
Fristi heeft ook een V6quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Voor Bo misschien handig er wat onderdeeltjes te bietsen gezien het een V6 is (weet zo ff niet welke Fristi gehaald heeft).
Rijtjes huis in de randstad is weggelegd voor twee keer modaal inkomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe keuken of badkamer laten plaatsen en dan claimen dat hun huis spontaan 20k meer waard is geworden
En je huis lang te koop hebben staan heb je niet altijd in de hand Herm, mijn ouders hebben hun vorige huis nog 9 maanden in bezit gehad en verkocht voor de vraagprijs. Het huis was wel gewild, maar er stonden meer te koop in de straat/wijk en dan is het een kwestie van geluk hebben.
En randstad, tya... Zolang de vraag en de wil/mogelijkheid om er zoveel voor te betalen blijft zal het niet veranderen, met name voor de starterswoningen waar ik/fuug/Bara in zitten. Met een modaal inkomen hoef je volgens mij in de meeste randstadplaatsen niet meer naar een rijtjeshuis te kijken (~30.000 euro * 5). Ook hier in Leeuwarden wordt het aanbod daarin kleiner.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik ben vooral benieuwd naar wat er met de hypotheekrenteaftrek gaat gebeuren. Ik kan het verlies daarvan makkelijk dragen, maar heb geen idee hoe dat voor andere mensen geldt en wat het met de huizenmarkt gaat doen als daarop beknibbeld wordt.
ja den Alfa poetsen, morgen ALARMquote:
Ringquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:25 schreef Paladijn het volgende:
Tijd voor een weekend ring, tot zondag/maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |