Ja hoor, ga zo doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit ik een beetje op de goede weg?
Eeen blood elf hunter?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het lijkt Link welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt he, serieus, hoe DOM ben je dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:00 schreef nVincible het volgende:
KutBlizzard :-/
Vanmiddag na 2 maanden pauze weer eens een subscription begonnen, ik zou met een vriend 2 nieuwe characters gaan levelen. Alles leuk en aardig, kom voor de eerste keer in thunderbluff (andere server dan vroeger). Ik had ergens een oud geintje op internet gelezen en wou dat ff nadoen, dus ik typen: "Hey lol, blizzard now filters your password from public chats... like [**********]". Dat was natuurlijk nep, en niemand trapt erin. Maar dat soort rotgeintjes kom je wel vaker tegen.
Heeft een of andere mierenneuker mijn account gemeld voor scamming. Ik vanavond rondlopen in de crossroads, wordt ik uit het niks gedisconnect. Toen ik weer in wou loggen, was m'n account ineens geclosed. Ik dacht eerst WTF en raakte in paniek, toen bedacht ik me dat dat vanwege vanmiddag was.
Mooi kut dus. Ik speel al bijna 3 jaar (Oktober 2005) op dit account met veel plezier, ik maak een stom grapje en mijn account wordt direct gesloten. Ik kreeg ook niks geen aankondiging van een GM ofzo, gewoon in een keer. Helemaal fijn omdat ik nét vanmiddag een payment subscription had gemaakt, terwijl ik er dus nog geen 8 uur van hebben kunnen genieten.
Ik heb een mailtje gestuurd via het contact form, maar als ik op de button klik kwam ik gewoon weer op het formulier uit, zonder bevestiging van versturen. Gelukkig heeft de betreffende vriend van me ook een ticket aangemaakt met de vraag of er iets tegen gedaan kan worden.
Rotzooi. Dit is écht genaaid.
Sommige mensen vinden levelen leuk, ik zelf niet en ik denk jij ook niet, het duurt redelijk lang, maar zodra je end-game dingen kunt doen zoals raids of pvp is het veel leuker in mijn opzicht, hoewel levelen iets heeft waarnaar je kunt uit kijken (zoveel XP tot level X) heeft end-game weer dingen zoals betere gear als je lvl 70.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik hou van games met een beetje tempo erin,
heb die 10 dagen trail gedownload van WoW maar het bestaat meer uit eindeloos lopen dan dat er echt iets leuks te doen is.
Speel ik fout? ik doe gewoon steeds nieuwe queste etc maar ik vind er tot nu toe geen zak aan...
Je hebt gelijk hoor, Blizz verdient zat en kan het zich veroorloven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Zal blizzard ook echt last van hebben met meer dan 10 miljoen subscribers @ 12.99 per week.
Bovendien treft het Blizz werknemmers niet echt he, die kredietcrisis treft mensen met een slecht tot middelmatig betaalde baan en om bij blizzard te werken moet je expertise en opleiding hebben , en je wordt meer dan riant betaald.
Komop zeg ze nemen juist volop mensen aan voor SC2 en Diablo 3, ze doen eerder aan uitbreiding dan inkrimping.
female bloodelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Liever een mextrosexuele elf dan een inktvis met bokkepoten of eenGnome
n00belf huntersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef Blistering het volgende:
Vanavond dus een Female BE Lock aangemaakt. Maar verveel me nu al de pleuris op level 10. Wou dat ik een Hunter had gemaakt, die ownen. Maar om nu wéér die 10 levels te doen.
Wie zegt dat m'n Hunter ook een BE wordt? Alle startgebieden zijn kanker, dus 1-10 is altijd klote..quote:
Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wie zegt dat m'n Hunter ook een BE wordt? Alle startgebieden zijn kanker, dus 1-10 is altijd klote..
het hele spel is eigenlijk niet meer leuk tot je in de outlands komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruiken
*proest* heb ze liever aan het spit maar goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
How do you call 2 gnomes on the bottom of Loch Modan??
A good start!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Is gefixedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef Semisane het volgende:
De TT moet trouwens circumstances zijn.
???quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
ik heb mijn eigen build, 7/46/8quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Het grappigste vind ik nog wel dat ie nu al klaagt na 10 levels en dan wellicht door gaat tot 70 en dan altijd toch een huntard had willen spelen.
Maar geen verlies, hij zou toch alleen 21/40 destro spelen. Ik zie niet in wat mensen leuk vinden om constant 1 knop in te drukken.
Nog erger, ik uitpresteer de meeste 21/40 warlocks malediction specced in de tank group.. OWNED.
Wat trouwens grappig is sinds in WotLK affli warlocks alle liefde krijgen en shadow destro complete nerf gaan zien.
Helaas alleen dat hoe het er nu uit ziet fire destro toch behoorlijk sterk blijft met een imp imp erbij.
Daarom ga ik voorlopig heavy affli met mn char in WotLK laat de 21/40 lui maar eens wat utility brengen terwijl ik lekker egoistisch de uber dps ga spelen.
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:20 schreef Egamer het volgende:
Straks Wrath of the Lich King opstarten, heb er zin in!
Eigen builds ftw.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen build, 7/46/8
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?
whehehe mesa wants 2quote:
En maar om hulp blijven vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
We zullen zien, heb er wel zin in trouwensquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.wowinsider.com(...)l-be-out-in-q4-2008/
Dat was eerst jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, Dibble je valt door de mand
Valt mee, ga het topic maar eens doorlezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, Dibble je valt door de mand
Malediction/UA, nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:47 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is de Wub's Cursed Hexblade beter voor warlocks dan de Scryers badge dagger?
Ja maar nee maar toch en dingen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt mee, ga het topic maar eens doorlezen.
meteen verlengenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:06 schreef nVincible het volgende:
Nog 24 uur tot m'n account niet meer gesuspend is
(waarom hou ik dat bij?)
Hoorde ook iets over dynamishe schaduwen hoe zit dat? Klopt dat of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:24 schreef Egamer het volgende:
Zo, Wrath of the Lich King een uur lang gespeeld, nog geen level 71 uiteraard.Wel wat dingen om op te noemen:
Geweldige environments, al zijn de quests wel meer van hetzelfde. Het blijft echter nog steeds leuk. De Death Knight heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Preview komt er zeker aan, dus houd de site maar in de gaten.
Ook in de alpha stiekum geweest en toen zag het er al kickass uit. Kan niet wachten op WOTLK zal een flinke upgrade gaan wordenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef shythe het volgende:
ik denk van wel, al heel veel gelezen en gezien op youtube en dergelijke...
ziet er iig heel mooi uit =)
Yup, zit zelf in Darkstorm en daar zitten we met aardig wat nederlandersquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit nu dus op Al'akir wel leuke server! Ook aardig wat nederlanders.
Cool hoe heet je ingame? Ik kreeg net een invite voor Veterans, nick = Bakké.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:43 schreef Hymn het volgende:
[..]
Yup, zit zelf in Darkstorm en daar zitten we met aardig wat nederlanders
HyMz, tauren hunterquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Cool hoe heet je ingame? Ik kreeg net een invite voor Veterans, nick = Bakké.
PWND!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zag je net in de ah! deed /wave maar niets terug
In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
meteen verlengenbtw hoeLang blijven je characters bewaard?
NEIN!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[Is de Wub's Cursed Hexblade beter voor warlocks dan de Scryers badge dagger?]
Malediction/UA, nee.
Malediction/Ruin, ja.
Destro, zeker.
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef Dibble het volgende:
Als je ook maar een beetje een fatsoenlijke warlock hebt hoef je nooit een gare dagger of ander melee weapon te grbuiken
Doh kzag je niet, moest snel wat kopen want ik wou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zag je net in de ah! deed /wave maar niets terug
Enhancement it is dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
nou, zo erg is het ook weer niet... als elemental deed ik betere dps als enhancementquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
Wat is dat altijd dat iedereen problemen heeft met de blizz updater? How traag gaat het dan? Check ff de patch mirrors op wowwikiquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef Leonos het volgende:
Is er geen manier om die patches sneller binnen te halen dan van die blizzard upate dingetje?
Duurd echt bizar lang.
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:24 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.
Er zijn er wel meerdere, zo heb je de Netherwing dragons, de engineering flying mount, druid flight form, reputation mount van Cenarion Expedition.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Ik zou gewoon lekker questen. Alleen de gear die je van die quests krijgt is al goed genoeg om ver mee te komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
[..]
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..
Was uit verveling WC3 aan het spelen, en toen begon het toch wel weer te jeuken, dus toch maar weer WOW geinstalleerd...
Omdat ik nieuw ben in TBC ff een paar vraagjes
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Heb in 2006 maar weinig kunnen doen qua instance.. (guild was niet echt je van het), dus moet nog steeds goeie gear zien te krijgen, maarja, wat is een goeie gear voor een lvl 61 dwarf hunter BM specced???
Server: Ragnaros
Zwelgje: lvl 60 dwarf hunter
mamsterdam: lvl 9 human priesteres (ook wel bank alt)
Bel ze? Mail ze? Ik zou er niet vanuit gaan dat het makkelijk zal gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef VlaDje het volgende:
Is er dan echt niemand die weet of ik mijn account gegevens met een beetje gemak kan opvragen bij Blizz?
Dan kan je nu mooi een horde makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb het al anders bekeken, iig bedankt voor de reacties!
Ik begin gewoon lekker overnieuw met een 10 dagen trial, mocht het me weer bevallen en zou ik willen verderspelen, koop ik een nieuwe account voor 12,50. Waar ik dan ook nog eens een maand playtime bij krijg,
een normale maand kost ook 12,50... Dus het enige wat ik dan niet meer heb is een lvl 37 dwarf hunter... Maar daar ga ik zeer zeker overheen komen![]()
Die 12,50 ben ik hoe dan ook kwijt, en ik wou sowieso al opnieuw gaan beginnen... Dus lijkt me de beste optie
Lucky basterd, ik moet het doen met 2 á 3 uur per week.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef VlaDje het volgende:
Moah, lvl 70 zou nog wel een hele tijd gaan duren aangezien ik hooguit 2 uurtjes/3 uurtjes per dag ga spelen...
En nog niet eens alle dagen in de week...
Wees blij, het geluk is met de dommenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lucky basterd, ik moet het doen met 2 á 3 uur per week.
Je klinkt aardig jaloers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Ok dat scheelt jou ook weer 35 eu dan
Al die ventjes die met z'n allen bij een portal gaan staan op het moment dat de exp pack word gelaunched....
Ik speel Horde @ Ravenholdt, maar veel spelen alliancequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:56 schreef VlaDje het volgende:
Welke server spelen jullie eigenlijk met de fokkerts bij elkaar?
En neem aan dat jullie Horde zijn?
Stop je met WoWen ofzo dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik denk dat ik het /dancen in World's end tavern met gnomes ga missen
nee, maar als WotLK uit is, dan is shattrah zo goed als verlaten binnenkortquote:
Maar er is toch ook een FokGuild? Dan moet je toch met z'n allen op 1 server en aan 1 kant zitten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:11 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik speel Horde @ Ravenholdt, maar veel spelen alliance
Ik speel waar mijn real live vrienden spelen, maar er is inderdaad een alliance FOK! guildquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een FokGuild? Dan moet je toch met z'n allen op 1 server en aan 1 kant zitten?
Dan kan je het in Dalaran doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, maar als WotLK uit is, dan is shattrah zo goed als verlaten binnenkort
Vanavond de bar in BRD voor een bar fight als LVL70ETC speelt! (Kom alleenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
allemaal nerdtaal, vooral die Haximus, smerige Rogue die het van achteren doet!
Ik heb echt geen flauw idee of ze nog veel spelen, elke keer als ik even op mn nelf hunter aldaar kom kijken ben ik de enige online guildiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:
Is die guild nog wel een beetje actief en fanatiek dan?
Want dan wil ik wellicht wel gezellig met jullie mee doen![]()
Als jullie niet teveel moeilijke termen gebruiken that is
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe maar serverswitch naar terenas
ik had het dan ook tegen die Troll Roguequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik moet hem nog weer installeren flapdrol
Daar hebben we het STA- Emmen topic voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had het dan ook tegen die Troll Rogue
even geheel offtopic vlad: http://www.spitsnieuws.nl(...)ing_treft_emmen.html
niks van gevoeld
oh, ik heb anders lekker geslapen vannachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had het dan ook tegen die Troll Rogue
even geheel offtopic vlad: http://www.spitsnieuws.nl(...)ing_treft_emmen.html
niks van gevoeld
Anders ik wel, kikoooo heeft hem wel vernomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef Stommie het volgende:
[..]
oh, ik heb anders lekker geslapen vannacht
Das een feit, maar hij had het over spelers niet over guildsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse 'community' op Frostmane is niet om over naar huis te schrijven ben ik bang, er zijn volgens mij een aantal Nederlandse guilds die op z'n zachtst gezegd niet zo populair zijn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe maar serverswitch naar terenas
Ik zit zelf nog maar kort op Al'akir, maar zitten ook zeker veel Nederlanders. Tot nu toe waren dat leuke mensen. De server is wel redelijk vol. Je kan ook Trollbane proberen (Dutchbane). Maar ik vind zelf dat die server gewoon verpest is door de Nederlanders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Leonos het volgende:
Hallo, ik zoek een PvP server met veel Nederlanders erop. Heb nu een lvl 7 character op een realm waar alleen maar Russen zaten
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef VlaDje het volgende:
Begonnen op Bladefist vanavond met een Tauren Warrior, jammergenoeg kan je met een trial niet groeperen, wel tot lvl 9 gekomen met een klein stukje tot 10, heb er weer super veel plezier aan, hopen dat ik nu een paar mensen tegenkom waarmee ik een beetje aan de babbel raak enzo, dan gaat t questen ook wat lekkerder...
Naam/Faction op Balnazzar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:33 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.
Heeft denk ik te maken met de migratie die net is geweest. Heb inmiddels gererollt op mijn oude server Balnazzar PVP. (Waarom ik dat niet in eerste instantie deed, moet je mij niet vragen).
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:19 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren eindelijk Anzu verslagen en dus mijn swift flightform opgehaald
Kandinequote:
Volgens mij kan dat op lvl 70 ook al. Tenminste, heb wel ooit LBRS gesolo'ed met mijn demonology lock. En dat zonder langs mobs te sneaken he, maar door echt de packs te killen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anders doe je als 63 lock zijnde 50% van alle damage in een tankloze brd pug
ach, met WotLK kan ik die plek soloen, so what gives
moah, lopen vrij veel mensen rond nog hoor in vergelijking met Dentarg (waar ik eerst op speelde), straks als mn trial voorbij is maar mooi vrienden maken.. ik had ook liever met rl vrienden gespeeld, maar die zijn helaas allemaal gestoptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:33 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.
Heeft denk ik te maken met de migratie die net is geweest. Heb inmiddels gererollt op mijn oude server Balnazzar PVP. (Waarom ik dat niet in eerste instantie deed, moet je mij niet vragen).
Shift click of gewoon die drie op die 18 gooien dan blijft er 1 over en die andere worden er 20.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:02 schreef Reneuh het volgende:
Hoe kun je je ook alweer stacks compleet maken? Ik ben namelijk herbs aan het verzamelen. Heb een stack van 18 mountain silversages en daarna loot ik er een waar 3 stuks inzitten. Nu doet ie niet die van 18 aanvullen tot 20, maar een nieuwe stack maken van 3. Hoe moet ik 2 van die 3 overzetten?
Archie is echt zon typisch retard fight, 1 retard in je raid = wipe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:59 schreef OFfSprngr het volgende:
23 wipes op Archimonde, beste try tot 41%.
Eerst de MT zo'n 5x airburst en daarna praktisch alleen ranged dps doomfire wipes.
Zo heb ik ook nog steeds niet Maggy gedowned omdat je te veel random incompetentie hebt in groepen.
Thanksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Shift click of gewoon die drie op die 18 gooien dan blijft er 1 over en die andere worden er 20.
Ik heb maggy nooit met mn huidige guild geprobeerd en dat gaat ook niet meer gebeuren. Als MH/BT niet door gaat of te vroeg klaar zijn gaan we door naar kara of ZA.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef JanaX het volgende:
[..]
Archie is echt zon typisch retard fight, 1 retard in je raid = wipe.
zelfde geld voor maggie, maar als je guild na de giga nerf hem nog steeds niet dood krijgen is er wel echt wat fout met de mensen in je raid :S
Sowieso is Duits een heerlijke taalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef Karina het volgende:
Ik kwam toevallig op de Duitse WoW site terecht. Human warrior is Mensch Krieger in het Duits (logisch natuurlijk). Ik vind het wel grappig klinken eigenlijk.
De instances die ik gespeeld heb waren een man of 4 ruim voldoende, dus waarom dan 25? Om er snel doorheen te raggen ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Kbaal ervan dat 25-man instances straks 10-man worden...
-_-
Hoe bedoel je? Je hebt straks een 10 man en 25 man variant van een instance. De huidige instances verandert niks aan. Zelfs Ony is nu met 5 man te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Kbaal ervan dat 25-man instances straks 10-man worden...
-_-
Hoezo dat? 25 man instances krijgen betere loot dus interesanter voor grotere guilds terwijl de kleinere guilds de 10 man versies kunnen gaan doen voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat 10 man instances de main focus worden van het raiden. Iets waar ik ook geen zin in heb.
Als je puur voor de content gaat heb je gelijk idd dan kan je met 10 man ook alles zien. (Wat ik wel weer positief vind omdat ik ook best wel eens heel BT en sunwell van binnen wil zien en zo ver kom ik niet in me eentje.) Maar gearwise lijkt me 25 man toch interessanter, of gaat raiden dan toch minder om de gear dan ik denk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorspel de dood van 25 man raiden. Waarom zou je in een 25 man guild gaan als je dezelfde bosses in een 10 man guild kan doen?
Dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kijk, als 25 man raids meer/beter loot zouden opleveren, dan kon ik dat wel begrijpen, maar als ze de loottables van 10 mans en 25 mans raids gelijk maken, dan is dat niet zo tof
25 man word een stuk beter loot dan de 10 man versies zo stom zijn ze bij blizz nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kijk, als 25 man raids meer/beter loot zouden opleveren, dan kon ik dat wel begrijpen, maar als ze de loottables van 10 mans en 25 mans raids gelijk maken, dan is dat niet zo tof
mag je hopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
25 man word een stuk beter loot dan de 10 man versies zo stom zijn ze bij blizz nou ook weer niet.
verschil tussen ssc en bt is ook niet zo groot.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
Mja, het besteden van itempunten is nooit Blizzard's sterkste kant geweest. Ik bedoel, als er voor mij als hunter maar een klein beetje verschil zit tussen een chestpiece uit SSC en de T6 chest....
Zelf ben ik daar als druid enorm blij mee. Zo hoef ik dus niet twee of zelfs drie aparte sets te hebben mocht ik nog eens willen gaan respeccen van balance naar resto.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Maar Blizzard is gewoon te lui, kijk maar naar de spelldamage/healing change. Precies wat nodig is, dat mensen nog meer op elkaar gaan lijken.
Bereid je maar vast voor op de "water-dispenser" whispersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het handig, maar onwijs onwijs kut dat mn warlock er dan zometeen precies hetzelfde als een mage eruit ziet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het handig, maar onwijs onwijs kut dat mn warlock er dan zometeen precies hetzelfde als een mage eruit ziet.
Ok, ik was Sunwell even vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind http://www.wowhead.com/?item=34373 echt wel een improvement te noemen na de T6 chest.
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Op dit moment heeft mijn warlock ook spelldamage gear ipv shadowdmg gear en toch gebruik ik niet dezefde gear als een mage. Voor mijn lock is stamina een stuk belangrijker dan voor de gemiddelde mage.
gelukkig blijven ze (hopelijk) met hun poten van fel armor afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.
Spirit gaat een universele stat worden voor casters, dus zelfs warlocks gaan spirit op gear krijgen.
Ik snap dat je het over WotLK hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.
Spirit gaat een universele stat worden voor casters, dus zelfs warlocks gaan spirit op gear krijgen.
Ja. Caster gear wordt universeel en wordt ook healing gear.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar heeft Blizzard gezegd dat er universele caster gear komt
Dus geen aparte mage, lock, priest setjes meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Caster gear wordt universeel en wordt ook healing gear.
Je doet nou net alsof een warlock perse 5k health meer nodig heeft dan een mage/priest wat natuurlijk onzin is. Ook met 10k raidbuffed kan je prima 2-3 keer lifetappen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus geen aparte mage, lock, priest setjes meer?
Hoe komt een lock dan aan zijn stamina bijvoorbeeld?
Het gaat er mij om dat de verschillen tussen de (caster) classes dus inderdaad een stuk kleiner lijken te worden zoals offspringer al zei. En dat is iets wat ik erg jammer vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof een warlock perse 5k health meer nodig heeft dan een mage/priest wat natuurlijk onzin is. Ook met 10k raidbuffed kan je prima 2-3 keer lifetappen hoor
Het lijkt er iig op dat alle casters idd meer op elkaar gaan lijken wat stats betreft. De gear is redelijk universeel en kan met gems/enchants op smaak worden gebracht. Dus je kan altijd nog stamina gemmen als je het zo belangrijk vindt
Daarnaast wordt er meer nadruk gelegd op spirit en wordt affliction weer aantrekkelijk. Imp mana regen wordt met 200% vergroot, waardoor dark pact nog meer imba wordt. Warlock zat altijd een klasse blijven die makkelijk mana kan genereren, maak je geen zorgen.
mining is sowieso een plus als dit je eerste character is, ores verkopen als een tiet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:52 schreef VlaDje het volgende:
Welke professions kan ik het best aannemen met m'n Tauren Warrior?
Ik zat te denken aan blacksmithing en mining?
Zodat ik m'n eigen gear kan repairen?
Je kan me reet kussen, Emmermeerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef VlaDje het volgende:
Deox, doe eens complete spel ophalen voor vladje en langsbrengen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je kan me reet kussen, Emmermeerder
Dat vindt iedereen. Blizzard wordt gewoon lui, dat is begonnen toen ze geen zin meer hadden om aparte PvP items te maken en ze maar gewoon copy-pasten van de tier-sets.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat de verschillen tussen de (caster) classes dus inderdaad een stuk kleiner lijken te worden zoals offspringer al zei. En dat is iets wat ik erg jammer vind.
Tot voorheen had een lock juist meer evil looks qua gear, mages weer wat neutraler, priests weer wat lichter, 'engel achtiger', oftewel, gear die ook qua uiterlijk bij de kenmerken van de class hoorden. Als dat nu allemaal verloren gaat... tja, ik zou het echt heel spijtig vinden.
Yes, en ik realiseer me dat ik eigenlijk nog bijna niets heb gedaan met poisons. Is volgens mij ook niet echt slim hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Hmmh als je toch richting Assasination build gaat, lijkt het mij handiger om wat points van Sub te veranderen in Assasin: Seal Fate.
Bladefist...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Vladje, op welke realm speel je nu?
Ik heb mijn eigen spec (23/26/12). Werkt zeer fijn in zowel PvE, PvP en Arena: http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Turalyon&n=Sharqyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:22 schreef Reneuh het volgende:
Kan iemand me een beetje advies geven over wat een beetje goede talent build is met mn huidige rogue? Ik geloof niet dat dit helemaal optimaal is.
http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
dat gaan ze nu dus niet doen, je krijgt nu aparte pvp sets en pve sets... dus geen geplak en gekopieer meerquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1182173/9/25#60627037]donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen. Blizzard wordt gewoon lui, dat is begonnen toen ze geen zin meer hadden om aparte PvP items te maken en ze maar gewoon copy-pasten van de tier-sets.
Persoonlijk vind ik dit een spec van niks. Van alles een klein beetje helpt echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen spec (23/26/12). Werkt zeer fijn in zowel PvE, PvP en Arena: http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Turalyon&n=Sharqy
En voor als armory weer eens down is: http://www.worldofwarcraf(...)02500000000000000000
Met pve bedoel je soloquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik experimenteer graag, en die 46 points in demonology bevallen me prima voor algemene pve doeleinden:)
Waarom zowel 5 punten in swords als fistsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
Mijn build op mn rogue atmhttp://www.wowdb.com/tale(...)fef2ef2efe3fe4fe2f22
Die op mn hunter is cookiecutter BM PVE.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Necrodeathquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zowel 5 punten in swords als fists?
Ja, echt heerlijk, ik hoef nooit te wachten totdat mijn summon fully healed is, health funnel+ mana feed en ik kan er weer tegenaanquote:
WoW+TBC voor 18.99. (alleen cdkeys)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef VlaDje het volgende:
Gisteren lvl 16 gehaald![]()
Begin d'r wel van te balen dat ik (bijna)niet kan chatten,en geen groups kan joinen en niets kan in AH, dus dit weekend de volledige versie weer ophalen![]()
Begin zelfs een beetje verslaafd te raken
Als iemand anders jou invite zou het moeten lukken, spelen als groep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef VlaDje het volgende:
Gisteren lvl 16 gehaald![]()
Begin d'r wel van te balen dat ik (bijna)niet kan chatten,en geen groups kan joinen en niets kan in AH, dus dit weekend de volledige versie weer ophalen![]()
Begin zelfs een beetje verslaafd te raken
En dan krijg ik de Keys vrijwel direct in m'n inbox?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Teije het volgende:
[..]
WoW+TBC voor 18.99. (alleen cdkeys)
Overigens TVP, ook sinds kort maar weer eens begonnen met casuel levelen. Warlockje op Frostmane, net level 40 behaald.![]()
ik was lvl 38, maar ben alle info over die account kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als iemand anders jou invite zou het moeten lukken, spelen als groep.
Ik had ook eerst een trial genomenPaar dagen later de game besteld, ben inmiddels lvl 50.
Lachen. Is die quests sinds vandaag te doen? Waar pick je die op? Dan zal ik die vanaaf eens halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=36941;source=live
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=37297;source=live
Kostte mij 3 BG's. 1e BG was gelijk al de tabard (bij een verloren potje). 2e BG gewonnen maar geen pet. 3e BG de pet ook in de mailbox.
Niet echt quests. Gewoon een aantal battle grounds doen. De tabard krijg je ongeacht je wint of verliest. De pet kan je krijgen als je een battle ground wint. Dit is echter niet in alle gevallen dus wellicht dat je een aantal battle grounds moet doen voordat je hem in je mailbox aantreft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:30 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Lachen. Is die quests sinds vandaag te doen? Waar pick je die op? Dan zal ik die vanaaf eens halen
Iemand die z'n key's online koopt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan krijg ik de Keys vrijwel direct in m'n inbox?
Iemand ervaring mee?
Eerst maar een Paypal account aanmaken dan
klopt, vooral de pet is fokking lelijk. Wist het niet, heb ik ineens die kutdingen in me mailboxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef SharQueDo het volgende:
Zo lelijk zeg. Ik ga echt geen BGs meer doen de komende tijd.
Gzquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei draakje binnen
[ link | afbeelding ]
En olympic draakje
[ link | afbeelding ]
Thanks thanks jij ook GZquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gz
Ik gisteren eindelijk m'n beertje. Eerste 4-chest run die ik ooit gedaan heb, en meteen van 9 anderen de roll winnen. Het zat voor de verandering eindelijk een keertje mee gisteren
Random, je hebt dus een kans dat je hem krijgt als je wint. Schijnt 1 op 5 te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Evertjan het volgende:
hoe krijg je die Olympic pet eigelijk. Ik weet door BG te winnen maar hoeveel? Of is dat gewoon random dat je zo pet krijgt opgestuurd?
Gz! Echt de tofste mount ingame. Gisteren met de guild voor het eerst de Eagle boss van ZA neer gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gz
Ik gisteren eindelijk m'n beertje. Eerste 4-chest run die ik ooit gedaan heb, en meteen van 9 anderen de roll winnen. Het zat voor de verandering eindelijk een keertje mee gisteren
Dat is overal wel zo denk ik. Tot je in Outland komt. Daar is het ineens pest drukquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zit in Burning Legion nou, volgens stats een van de drukkere servers maar nog steeds bar weinig gezien, alleen bij Ironforge nog enkele groepjes maar daarna in de twee/drie uur dat ik hem gespeeld echt letterlijk niemand gezien. Spel is beetje dood denk ik behalve voor de hardcore groep die nog altijd samen op hoge levels spelen.
Doe eens voor de grapquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zit in Burning Legion nou, volgens stats een van de drukkere servers maar nog steeds bar weinig gezien, alleen bij Ironforge nog enkele groepjes maar daarna in de twee/drie uur dat ik hem gespeeld echt letterlijk niemand gezien. Spel is beetje dood denk ik behalve voor de hardcore groep die nog altijd samen op hoge levels spelen.
De raven mount is idd wel tof, maar geen zin specifiek te gaan zoeken op een heroic sethekk met een druid die de spullen heeft om Anzu te summonen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Bear mount is groot en lelijk en alleen bedoelt om je status te showen maar dan 100x minder l33t dan de Qiraji battle tank die ook lelijk is.
Enige mount drops die ik wil zijn Ashes of Al'ar en de mount die de headless horseman gaat droppen.
Al is Talon of the Raven Lord opzich ook wel vet, maar dan wel als je een tauren bent.
Scarshield Legion.quote:
ik ben er een paar x met een vriend doorheen gegaan, gaat op zich wel simpel, maar de droprate is gewoon zoooooooooo laagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een die ik wel eigenlijk best graag wil, is de drop van Baron Rivendare. We hebben er op Grim Batol 3 (ofzo) rondlopen. Heb het laatst geprobeert te solo'en (als prot warrior), maar ik miste de DPS voor Baron zelf. Kreeg niet genoeg skeletons neer voordat ie ze absorbde, of ik kreeg hem niet laag genoeg waardoor hij weer met 100% health zat.
level 14 Gnomequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is overal wel zo denk ik. Tot je in Outland komt. Daar is het ineens pest druk.
Ik zit trouwens ook op Burning Legion. Speel je Horde of Alliance?
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waaromquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon doorgaan. Als je in Stranglethorn Vale komt dan kom je er wel genoeg tegen.
BLizz hun manier om te vertellen dat gnomes zuigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waarom?
Echt die vragen die je steeds steltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waarom?
Dibble is nooit FOK's meest inteligentste.. interresantste.. laat maar, het wordt gewoon niets met mr Türkü sugababes en WoW.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Echt die vragen die je steeds stelt.
En nee, nogal logisch dat je niet vanaf het begin alle ins en outs weet, maar dit zijn echt zulke simpele basics die een pas begonnen speler normaal gesproken na een paar minuten spelen al door heeft.
Als ik jou was zou ik 't opgeven.
Een paar sites en aanverwanten die je misschien op weg kunnen helpen:
Voor de basics:
- World of warcraft manual
- http://www.wow-europe.com
Voor nagenoeg alle info (behalve uitgebreidde quest info):
- http://www.wowwiki.com
En voor info over items en quests:
- http://www.thottbot.com of http://wow.allakhazam.com/
Voor alle info:
- http://www.google.com
Ruk-job?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Hehe, iemand vertelde me vandeweek dat mn imp Rubjub erg veel lijkt op "rub-job".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dibble is nooit FOK's meest inteligentste.. interresantste.. laat maar, het wordt gewoon niets met mr Türkü sugababes en WoW.
Hoe nerd-erig je me daarvoor ook wilt beoordelen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Denk dat als je al meerdere bans heb gehad () dat de kans op een invite voor de beta niet zo groot is hè?
Ja, ik heb er ervaring mee. Nadat je het geld hebt overgemaakt via Paypal krijg je een confirmatie telefoontje, en daarna krijg je via het online systeem van Offgamers de Cdkeys. Ik had de keys binnen een kwartiertje binnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan krijg ik de Keys vrijwel direct in m'n inbox?
Iemand ervaring mee?
Eerst maar een Paypal account aanmaken dan
Nop, ken ook iemand die level 40 was ofzo (enige char) die een key had gekregenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef Gierigesloeber het volgende:
Je moet level 70 zijn, om beta tester te worden ofniet?
Nicequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:43 schreef DjNivek het volgende:
Oooo, gaaf. Kom ik net terug van een avondje uit/drinken, check ik m'n mail nog even:
[..]
onzin!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lvl 62 op mijn rogue in Blade Edge (nieuwe server) zit nu in een nieuwe hardcore + guild alleen weet ik nog niet zeker of ik door ga met wow nu de vakantie bijna afloopt.
Behalve voor jou dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |