Open er een topic overquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:24 schreef 2609 het volgende:
world of warcraftik zag een keer een filmpje van zo een dikke jongen uit den haag ofzo hij speelde dag en nacht al zn vrienden waren in dat spel maar niet zn echte vrienden nee waren van internet ofzo hij kwam ook nooit buiten
hij zit ook vast op fok
ik ben nog aan het wowen ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef RWest het volgende:
@ Scherpkoekje: Alt-tab en terug naar WoW om te poopsocken met jou!
quote:
Neequote:
Sorry, maar ik ben nu eenmaal geen fan van RPG'squote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
mensen die wow niet snappen!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van grafische kwaliteit, en kan nou niet zeggen dat het zo geweldig is, eerder een oud vga spelletje vind ik. Proof me wrongquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
mensen die wow niet snappen!!!!!!!!!!!!!
ik ook niet, maar wow is best leukquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:13 schreef Adidah het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben nu eenmaal geen fan van RPG's.
Al vind ik dit dan weer wel amusant om naar te kijken. Stelletje knurften.
Ik zit in de sterkste guild van Bloodfeatherquote:
ja inderdaad belachelijk. Het is veel beter om 50 euro per maand kwijt te zijn aan zuigstaafjes gevuld met kankerverwekkende stof of in het weekend drinken kopen dat per glas net zo duur is als een fles in de winkel. Maar als je dagelijks 43 cent voor een spelletje gaat betalen dan ben je echt ver heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Damzkieee het volgende:
Sowieso, continu betalen voor een spel
Waarvoor je heel veel nieuwe content en ladingen support krijgt. Je betaalt echt niet voor de bankrekening van blizzard alleen. Dat is maar een zeer klein gedeelte. Wat dan weer in Dia3 en SC2 wordt gestopt voornamelijk. Waar je dezelfde support krijgt voor niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef McKillem het volgende:
WoW
Teringspel, vooral het aspect dat je er continu voor moet dokken.
Zal wel zo zijn, maar het feit dat je geld moet betalen, en dan ook niet 5 of 10, maar gewoon 26 euro om 60 dagen te spelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvoor je heel veel nieuwe content en ladingen support krijgt. Je betaalt echt niet voor de bankrekening van blizzard alleen. Dat is maar een zeer klein gedeelte. Wat dan weer in Dia3 en SC2 wordt gestopt voornamelijk. Waar je dezelfde support krijgt voor niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |