In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
meteen verlengenbtw hoeLang blijven je characters bewaard?
NEIN!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[Is de Wub's Cursed Hexblade beter voor warlocks dan de Scryers badge dagger?]
Malediction/UA, nee.
Malediction/Ruin, ja.
Destro, zeker.
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef Dibble het volgende:
Als je ook maar een beetje een fatsoenlijke warlock hebt hoef je nooit een gare dagger of ander melee weapon te grbuiken
Doh kzag je niet, moest snel wat kopen want ik wou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zag je net in de ah! deed /wave maar niets terug
Enhancement it is dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
nou, zo erg is het ook weer niet... als elemental deed ik betere dps als enhancementquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
Wat is dat altijd dat iedereen problemen heeft met de blizz updater? How traag gaat het dan? Check ff de patch mirrors op wowwikiquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef Leonos het volgende:
Is er geen manier om die patches sneller binnen te halen dan van die blizzard upate dingetje?
Duurd echt bizar lang.
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:24 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.
Er zijn er wel meerdere, zo heb je de Netherwing dragons, de engineering flying mount, druid flight form, reputation mount van Cenarion Expedition.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Ik zou gewoon lekker questen. Alleen de gear die je van die quests krijgt is al goed genoeg om ver mee te komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
[..]
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..
Was uit verveling WC3 aan het spelen, en toen begon het toch wel weer te jeuken, dus toch maar weer WOW geinstalleerd...
Omdat ik nieuw ben in TBC ff een paar vraagjes
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Heb in 2006 maar weinig kunnen doen qua instance.. (guild was niet echt je van het), dus moet nog steeds goeie gear zien te krijgen, maarja, wat is een goeie gear voor een lvl 61 dwarf hunter BM specced???
Server: Ragnaros
Zwelgje: lvl 60 dwarf hunter
mamsterdam: lvl 9 human priesteres (ook wel bank alt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |