Ja hoor, ga zo doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit ik een beetje op de goede weg?
Eeen blood elf hunter?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het lijkt Link welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Dibble het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echt he, serieus, hoe DOM ben je dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:00 schreef nVincible het volgende:
KutBlizzard :-/
Vanmiddag na 2 maanden pauze weer eens een subscription begonnen, ik zou met een vriend 2 nieuwe characters gaan levelen. Alles leuk en aardig, kom voor de eerste keer in thunderbluff (andere server dan vroeger). Ik had ergens een oud geintje op internet gelezen en wou dat ff nadoen, dus ik typen: "Hey lol, blizzard now filters your password from public chats... like [**********]". Dat was natuurlijk nep, en niemand trapt erin. Maar dat soort rotgeintjes kom je wel vaker tegen.
Heeft een of andere mierenneuker mijn account gemeld voor scamming. Ik vanavond rondlopen in de crossroads, wordt ik uit het niks gedisconnect. Toen ik weer in wou loggen, was m'n account ineens geclosed. Ik dacht eerst WTF en raakte in paniek, toen bedacht ik me dat dat vanwege vanmiddag was.
Mooi kut dus. Ik speel al bijna 3 jaar (Oktober 2005) op dit account met veel plezier, ik maak een stom grapje en mijn account wordt direct gesloten. Ik kreeg ook niks geen aankondiging van een GM ofzo, gewoon in een keer. Helemaal fijn omdat ik nét vanmiddag een payment subscription had gemaakt, terwijl ik er dus nog geen 8 uur van hebben kunnen genieten.
Ik heb een mailtje gestuurd via het contact form, maar als ik op de button klik kwam ik gewoon weer op het formulier uit, zonder bevestiging van versturen. Gelukkig heeft de betreffende vriend van me ook een ticket aangemaakt met de vraag of er iets tegen gedaan kan worden.
Rotzooi. Dit is écht genaaid.
Sommige mensen vinden levelen leuk, ik zelf niet en ik denk jij ook niet, het duurt redelijk lang, maar zodra je end-game dingen kunt doen zoals raids of pvp is het veel leuker in mijn opzicht, hoewel levelen iets heeft waarnaar je kunt uit kijken (zoveel XP tot level X) heeft end-game weer dingen zoals betere gear als je lvl 70.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik hou van games met een beetje tempo erin,
heb die 10 dagen trail gedownload van WoW maar het bestaat meer uit eindeloos lopen dan dat er echt iets leuks te doen is.
Speel ik fout? ik doe gewoon steeds nieuwe queste etc maar ik vind er tot nu toe geen zak aan...
Je hebt gelijk hoor, Blizz verdient zat en kan het zich veroorloven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Zal blizzard ook echt last van hebben met meer dan 10 miljoen subscribers @ 12.99 per week.
Bovendien treft het Blizz werknemmers niet echt he, die kredietcrisis treft mensen met een slecht tot middelmatig betaalde baan en om bij blizzard te werken moet je expertise en opleiding hebben , en je wordt meer dan riant betaald.
Komop zeg ze nemen juist volop mensen aan voor SC2 en Diablo 3, ze doen eerder aan uitbreiding dan inkrimping.
female bloodelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Liever een mextrosexuele elf dan een inktvis met bokkepoten of eenGnome
n00belf huntersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef Blistering het volgende:
Vanavond dus een Female BE Lock aangemaakt. Maar verveel me nu al de pleuris op level 10. Wou dat ik een Hunter had gemaakt, die ownen. Maar om nu wéér die 10 levels te doen.
Wie zegt dat m'n Hunter ook een BE wordt? Alle startgebieden zijn kanker, dus 1-10 is altijd klote..quote:
Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wie zegt dat m'n Hunter ook een BE wordt? Alle startgebieden zijn kanker, dus 1-10 is altijd klote..
het hele spel is eigenlijk niet meer leuk tot je in de outlands komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruiken
*proest* heb ze liever aan het spit maar goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
How do you call 2 gnomes on the bottom of Loch Modan??
A good start!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Is gefixedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef Semisane het volgende:
De TT moet trouwens circumstances zijn.
???quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
ik heb mijn eigen build, 7/46/8quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Het grappigste vind ik nog wel dat ie nu al klaagt na 10 levels en dan wellicht door gaat tot 70 en dan altijd toch een huntard had willen spelen.
Maar geen verlies, hij zou toch alleen 21/40 destro spelen. Ik zie niet in wat mensen leuk vinden om constant 1 knop in te drukken.
Nog erger, ik uitpresteer de meeste 21/40 warlocks malediction specced in de tank group.. OWNED.
Wat trouwens grappig is sinds in WotLK affli warlocks alle liefde krijgen en shadow destro complete nerf gaan zien.
Helaas alleen dat hoe het er nu uit ziet fire destro toch behoorlijk sterk blijft met een imp imp erbij.
Daarom ga ik voorlopig heavy affli met mn char in WotLK laat de 21/40 lui maar eens wat utility brengen terwijl ik lekker egoistisch de uber dps ga spelen.
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:20 schreef Egamer het volgende:
Straks Wrath of the Lich King opstarten, heb er zin in!
Eigen builds ftw.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen build, 7/46/8
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?
whehehe mesa wants 2quote:
En maar om hulp blijven vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
We zullen zien, heb er wel zin in trouwensquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.wowinsider.com(...)l-be-out-in-q4-2008/
Dat was eerst jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, Dibble je valt door de mand
Valt mee, ga het topic maar eens doorlezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, Dibble je valt door de mand
Malediction/UA, nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:47 schreef Oproerkraaier het volgende:
Is de Wub's Cursed Hexblade beter voor warlocks dan de Scryers badge dagger?
Ja maar nee maar toch en dingen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt mee, ga het topic maar eens doorlezen.
meteen verlengenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:06 schreef nVincible het volgende:
Nog 24 uur tot m'n account niet meer gesuspend is
(waarom hou ik dat bij?)
Hoorde ook iets over dynamishe schaduwen hoe zit dat? Klopt dat of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:24 schreef Egamer het volgende:
Zo, Wrath of the Lich King een uur lang gespeeld, nog geen level 71 uiteraard.Wel wat dingen om op te noemen:
Geweldige environments, al zijn de quests wel meer van hetzelfde. Het blijft echter nog steeds leuk. De Death Knight heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Preview komt er zeker aan, dus houd de site maar in de gaten.
Ook in de alpha stiekum geweest en toen zag het er al kickass uit. Kan niet wachten op WOTLK zal een flinke upgrade gaan wordenquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:38 schreef shythe het volgende:
ik denk van wel, al heel veel gelezen en gezien op youtube en dergelijke...
ziet er iig heel mooi uit =)
Yup, zit zelf in Darkstorm en daar zitten we met aardig wat nederlandersquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zit nu dus op Al'akir wel leuke server! Ook aardig wat nederlanders.
Cool hoe heet je ingame? Ik kreeg net een invite voor Veterans, nick = Bakké.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:43 schreef Hymn het volgende:
[..]
Yup, zit zelf in Darkstorm en daar zitten we met aardig wat nederlanders
HyMz, tauren hunterquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Cool hoe heet je ingame? Ik kreeg net een invite voor Veterans, nick = Bakké.
PWND!quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zag je net in de ah! deed /wave maar niets terug
In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
meteen verlengenbtw hoeLang blijven je characters bewaard?
NEIN!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[Is de Wub's Cursed Hexblade beter voor warlocks dan de Scryers badge dagger?]
Malediction/UA, nee.
Malediction/Ruin, ja.
Destro, zeker.
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:00 schreef Dibble het volgende:
Als je ook maar een beetje een fatsoenlijke warlock hebt hoef je nooit een gare dagger of ander melee weapon te grbuiken
Doh kzag je niet, moest snel wat kopen want ik wou slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ik zag je net in de ah! deed /wave maar niets terug
Enhancement it is dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
nou, zo erg is het ook weer niet... als elemental deed ik betere dps als enhancementquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enhancement, je krijgt gewoon een stijve plasser van de DPS die windfury geeft
Wat is dat altijd dat iedereen problemen heeft met de blizz updater? How traag gaat het dan? Check ff de patch mirrors op wowwikiquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef Leonos het volgende:
Is er geen manier om die patches sneller binnen te halen dan van die blizzard upate dingetje?
Duurd echt bizar lang.
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:24 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
In de zomer van 2006 heb WoW gekocht. Toen liep mijn account af ergens in okt 06. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld, maar sinds een paar weken heb ik het weer opgepikt. Ik kan nu nog steeds met de characters van toen spelen.
Er zijn er wel meerdere, zo heb je de Netherwing dragons, de engineering flying mount, druid flight form, reputation mount van Cenarion Expedition.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Ik zou gewoon lekker questen. Alleen de gear die je van die quests krijgt is al goed genoeg om ver mee te komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef wjlaak01 het volgende:
[..]
Same here... heb in 2006 voor het laatst gespeeld, en ben nu sinds afgelopen woensdag weer bezig..
Was uit verveling WC3 aan het spelen, en toen begon het toch wel weer te jeuken, dus toch maar weer WOW geinstalleerd...
Omdat ik nieuw ben in TBC ff een paar vraagjes
ik heb begrepen dat er 3 flying mounts zijn, een alliance, horde, maar ook een derde... hoe kom je aan die derde???
Heb in 2006 maar weinig kunnen doen qua instance.. (guild was niet echt je van het), dus moet nog steeds goeie gear zien te krijgen, maarja, wat is een goeie gear voor een lvl 61 dwarf hunter BM specced???
Server: Ragnaros
Zwelgje: lvl 60 dwarf hunter
mamsterdam: lvl 9 human priesteres (ook wel bank alt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |