Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wie zegt dat m'n Hunter ook een BE wordt? Alle startgebieden zijn kanker, dus 1-10 is altijd klote..
het hele spel is eigenlijk niet meer leuk tot je in de outlands komtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensen die het woord kanker als krachtterm gebruiken
*proest* heb ze liever aan het spit maar goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
How do you call 2 gnomes on the bottom of Loch Modan??
A good start!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
Is gefixedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:06 schreef Semisane het volgende:
De TT moet trouwens circumstances zijn.
???quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
ik heb mijn eigen build, 7/46/8quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Het grappigste vind ik nog wel dat ie nu al klaagt na 10 levels en dan wellicht door gaat tot 70 en dan altijd toch een huntard had willen spelen.
Maar geen verlies, hij zou toch alleen 21/40 destro spelen. Ik zie niet in wat mensen leuk vinden om constant 1 knop in te drukken.
Nog erger, ik uitpresteer de meeste 21/40 warlocks malediction specced in de tank group.. OWNED.
Wat trouwens grappig is sinds in WotLK affli warlocks alle liefde krijgen en shadow destro complete nerf gaan zien.
Helaas alleen dat hoe het er nu uit ziet fire destro toch behoorlijk sterk blijft met een imp imp erbij.
Daarom ga ik voorlopig heavy affli met mn char in WotLK laat de 21/40 lui maar eens wat utility brengen terwijl ik lekker egoistisch de uber dps ga spelen.
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:20 schreef Egamer het volgende:
Straks Wrath of the Lich King opstarten, heb er zin in!
Eigen builds ftw.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen build, 7/46/8
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
'Verkat-kijk-mij-beta-key-hebben-post'?
whehehe mesa wants 2quote:
En maar om hulp blijven vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:29 schreef Dibble het volgende:
zijn er mensen hier die quests overslaan of perse alles voltooid willen hebben? Ik ben level 8 maar heb nog geen enkele quest gedaan. Gewoon door blijven rammen, wat wel onwijs saai begint te worden maargoed. Ik wil pas questen in Ghostland omdat de quests in je home terrritory geen noemenswaardig goeie/nuttige items opleveren.
We zullen zien, heb er wel zin in trouwensquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.wowinsider.com(...)l-be-out-in-q4-2008/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |