Dan kan je het in Dalaran doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, maar als WotLK uit is, dan is shattrah zo goed als verlaten binnenkort
Vanavond de bar in BRD voor een bar fight als LVL70ETC speelt! (Kom alleenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
allemaal nerdtaal, vooral die Haximus, smerige Rogue die het van achteren doet!
Ik heb echt geen flauw idee of ze nog veel spelen, elke keer als ik even op mn nelf hunter aldaar kom kijken ben ik de enige online guildiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:
Is die guild nog wel een beetje actief en fanatiek dan?
Want dan wil ik wellicht wel gezellig met jullie mee doen![]()
Als jullie niet teveel moeilijke termen gebruiken that is
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe maar serverswitch naar terenas
ik had het dan ook tegen die Troll Roguequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik moet hem nog weer installeren flapdrol
Daar hebben we het STA- Emmen topic voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had het dan ook tegen die Troll Rogue
even geheel offtopic vlad: http://www.spitsnieuws.nl(...)ing_treft_emmen.html
niks van gevoeld
oh, ik heb anders lekker geslapen vannachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had het dan ook tegen die Troll Rogue
even geheel offtopic vlad: http://www.spitsnieuws.nl(...)ing_treft_emmen.html
niks van gevoeld
Anders ik wel, kikoooo heeft hem wel vernomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef Stommie het volgende:
[..]
oh, ik heb anders lekker geslapen vannacht
Das een feit, maar hij had het over spelers niet over guildsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
De Nederlandse 'community' op Frostmane is niet om over naar huis te schrijven ben ik bang, er zijn volgens mij een aantal Nederlandse guilds die op z'n zachtst gezegd niet zo populair zijn.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doe maar serverswitch naar terenas
Ik zit zelf nog maar kort op Al'akir, maar zitten ook zeker veel Nederlanders. Tot nu toe waren dat leuke mensen. De server is wel redelijk vol. Je kan ook Trollbane proberen (Dutchbane). Maar ik vind zelf dat die server gewoon verpest is door de Nederlanders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:20 schreef Leonos het volgende:
Hallo, ik zoek een PvP server met veel Nederlanders erop. Heb nu een lvl 7 character op een realm waar alleen maar Russen zaten
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef VlaDje het volgende:
Begonnen op Bladefist vanavond met een Tauren Warrior, jammergenoeg kan je met een trial niet groeperen, wel tot lvl 9 gekomen met een klein stukje tot 10, heb er weer super veel plezier aan, hopen dat ik nu een paar mensen tegenkom waarmee ik een beetje aan de babbel raak enzo, dan gaat t questen ook wat lekkerder...
Naam/Faction op Balnazzar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:33 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.
Heeft denk ik te maken met de migratie die net is geweest. Heb inmiddels gererollt op mijn oude server Balnazzar PVP. (Waarom ik dat niet in eerste instantie deed, moet je mij niet vragen).
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:19 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren eindelijk Anzu verslagen en dus mijn swift flightform opgehaald
Kandinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |