Bel ze? Mail ze? Ik zou er niet vanuit gaan dat het makkelijk zal gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef VlaDje het volgende:
Is er dan echt niemand die weet of ik mijn account gegevens met een beetje gemak kan opvragen bij Blizz?
Dan kan je nu mooi een horde makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb het al anders bekeken, iig bedankt voor de reacties!
Ik begin gewoon lekker overnieuw met een 10 dagen trial, mocht het me weer bevallen en zou ik willen verderspelen, koop ik een nieuwe account voor 12,50. Waar ik dan ook nog eens een maand playtime bij krijg,
een normale maand kost ook 12,50... Dus het enige wat ik dan niet meer heb is een lvl 37 dwarf hunter... Maar daar ga ik zeer zeker overheen komen![]()
Die 12,50 ben ik hoe dan ook kwijt, en ik wou sowieso al opnieuw gaan beginnen... Dus lijkt me de beste optie
Lucky basterd, ik moet het doen met 2 á 3 uur per week.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef VlaDje het volgende:
Moah, lvl 70 zou nog wel een hele tijd gaan duren aangezien ik hooguit 2 uurtjes/3 uurtjes per dag ga spelen...
En nog niet eens alle dagen in de week...
Wees blij, het geluk is met de dommenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lucky basterd, ik moet het doen met 2 á 3 uur per week.
Je klinkt aardig jaloers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Ok dat scheelt jou ook weer 35 eu dan
Al die ventjes die met z'n allen bij een portal gaan staan op het moment dat de exp pack word gelaunched....
Ik speel Horde @ Ravenholdt, maar veel spelen alliancequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:56 schreef VlaDje het volgende:
Welke server spelen jullie eigenlijk met de fokkerts bij elkaar?
En neem aan dat jullie Horde zijn?
Stop je met WoWen ofzo dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik denk dat ik het /dancen in World's end tavern met gnomes ga missen
nee, maar als WotLK uit is, dan is shattrah zo goed als verlaten binnenkortquote:
Maar er is toch ook een FokGuild? Dan moet je toch met z'n allen op 1 server en aan 1 kant zitten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:11 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik speel Horde @ Ravenholdt, maar veel spelen alliance
Ik speel waar mijn real live vrienden spelen, maar er is inderdaad een alliance FOK! guildquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een FokGuild? Dan moet je toch met z'n allen op 1 server en aan 1 kant zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |