Thanks thanks jij ook GZquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gz
Ik gisteren eindelijk m'n beertje. Eerste 4-chest run die ik ooit gedaan heb, en meteen van 9 anderen de roll winnen. Het zat voor de verandering eindelijk een keertje mee gisteren
Random, je hebt dus een kans dat je hem krijgt als je wint. Schijnt 1 op 5 te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:48 schreef Evertjan het volgende:
hoe krijg je die Olympic pet eigelijk. Ik weet door BG te winnen maar hoeveel? Of is dat gewoon random dat je zo pet krijgt opgestuurd?
Gz! Echt de tofste mount ingame. Gisteren met de guild voor het eerst de Eagle boss van ZA neer gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gz
Ik gisteren eindelijk m'n beertje. Eerste 4-chest run die ik ooit gedaan heb, en meteen van 9 anderen de roll winnen. Het zat voor de verandering eindelijk een keertje mee gisteren
Dat is overal wel zo denk ik. Tot je in Outland komt. Daar is het ineens pest drukquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zit in Burning Legion nou, volgens stats een van de drukkere servers maar nog steeds bar weinig gezien, alleen bij Ironforge nog enkele groepjes maar daarna in de twee/drie uur dat ik hem gespeeld echt letterlijk niemand gezien. Spel is beetje dood denk ik behalve voor de hardcore groep die nog altijd samen op hoge levels spelen.
Doe eens voor de grapquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:30 schreef Dibble het volgende:
Ik zit in Burning Legion nou, volgens stats een van de drukkere servers maar nog steeds bar weinig gezien, alleen bij Ironforge nog enkele groepjes maar daarna in de twee/drie uur dat ik hem gespeeld echt letterlijk niemand gezien. Spel is beetje dood denk ik behalve voor de hardcore groep die nog altijd samen op hoge levels spelen.
De raven mount is idd wel tof, maar geen zin specifiek te gaan zoeken op een heroic sethekk met een druid die de spullen heeft om Anzu te summonen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Bear mount is groot en lelijk en alleen bedoelt om je status te showen maar dan 100x minder l33t dan de Qiraji battle tank die ook lelijk is.
Enige mount drops die ik wil zijn Ashes of Al'ar en de mount die de headless horseman gaat droppen.
Al is Talon of the Raven Lord opzich ook wel vet, maar dan wel als je een tauren bent.
Scarshield Legion.quote:
ik ben er een paar x met een vriend doorheen gegaan, gaat op zich wel simpel, maar de droprate is gewoon zoooooooooo laagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een die ik wel eigenlijk best graag wil, is de drop van Baron Rivendare. We hebben er op Grim Batol 3 (ofzo) rondlopen. Heb het laatst geprobeert te solo'en (als prot warrior), maar ik miste de DPS voor Baron zelf. Kreeg niet genoeg skeletons neer voordat ie ze absorbde, of ik kreeg hem niet laag genoeg waardoor hij weer met 100% health zat.
level 14 Gnomequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is overal wel zo denk ik. Tot je in Outland komt. Daar is het ineens pest druk.
Ik zit trouwens ook op Burning Legion. Speel je Horde of Alliance?
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waaromquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon doorgaan. Als je in Stranglethorn Vale komt dan kom je er wel genoeg tegen.
BLizz hun manier om te vertellen dat gnomes zuigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waarom?
Echt die vragen die je steeds steltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
hope so, btw heb een wand gevonden. Maar elke x als ik schiet resisten alle monsters. Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |