Volgens mij kan dat op lvl 70 ook al. Tenminste, heb wel ooit LBRS gesolo'ed met mijn demonology lock. En dat zonder langs mobs te sneaken he, maar door echt de packs te killen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anders doe je als 63 lock zijnde 50% van alle damage in een tankloze brd pug
ach, met WotLK kan ik die plek soloen, so what gives
moah, lopen vrij veel mensen rond nog hoor in vergelijking met Dentarg (waar ik eerst op speelde), straks als mn trial voorbij is maar mooi vrienden maken.. ik had ook liever met rl vrienden gespeeld, maar die zijn helaas allemaal gestoptquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:33 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Bladefist is een behoorlijk lege server met hoge prijzen. Ik ben er net afgegaan, wat een kutserver is dat ook.
Heeft denk ik te maken met de migratie die net is geweest. Heb inmiddels gererollt op mijn oude server Balnazzar PVP. (Waarom ik dat niet in eerste instantie deed, moet je mij niet vragen).
Shift click of gewoon die drie op die 18 gooien dan blijft er 1 over en die andere worden er 20.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:02 schreef Reneuh het volgende:
Hoe kun je je ook alweer stacks compleet maken? Ik ben namelijk herbs aan het verzamelen. Heb een stack van 18 mountain silversages en daarna loot ik er een waar 3 stuks inzitten. Nu doet ie niet die van 18 aanvullen tot 20, maar een nieuwe stack maken van 3. Hoe moet ik 2 van die 3 overzetten?
Archie is echt zon typisch retard fight, 1 retard in je raid = wipe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:59 schreef OFfSprngr het volgende:
23 wipes op Archimonde, beste try tot 41%.
Eerst de MT zo'n 5x airburst en daarna praktisch alleen ranged dps doomfire wipes.
Zo heb ik ook nog steeds niet Maggy gedowned omdat je te veel random incompetentie hebt in groepen.
Thanksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Shift click of gewoon die drie op die 18 gooien dan blijft er 1 over en die andere worden er 20.
Ik heb maggy nooit met mn huidige guild geprobeerd en dat gaat ook niet meer gebeuren. Als MH/BT niet door gaat of te vroeg klaar zijn gaan we door naar kara of ZA.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:14 schreef JanaX het volgende:
[..]
Archie is echt zon typisch retard fight, 1 retard in je raid = wipe.
zelfde geld voor maggie, maar als je guild na de giga nerf hem nog steeds niet dood krijgen is er wel echt wat fout met de mensen in je raid :S
Sowieso is Duits een heerlijke taalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef Karina het volgende:
Ik kwam toevallig op de Duitse WoW site terecht. Human warrior is Mensch Krieger in het Duits (logisch natuurlijk). Ik vind het wel grappig klinken eigenlijk.
De instances die ik gespeeld heb waren een man of 4 ruim voldoende, dus waarom dan 25? Om er snel doorheen te raggen ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Kbaal ervan dat 25-man instances straks 10-man worden...
-_-
Hoe bedoel je? Je hebt straks een 10 man en 25 man variant van een instance. De huidige instances verandert niks aan. Zelfs Ony is nu met 5 man te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Kbaal ervan dat 25-man instances straks 10-man worden...
-_-
Hoezo dat? 25 man instances krijgen betere loot dus interesanter voor grotere guilds terwijl de kleinere guilds de 10 man versies kunnen gaan doen voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat 10 man instances de main focus worden van het raiden. Iets waar ik ook geen zin in heb.
Als je puur voor de content gaat heb je gelijk idd dan kan je met 10 man ook alles zien. (Wat ik wel weer positief vind omdat ik ook best wel eens heel BT en sunwell van binnen wil zien en zo ver kom ik niet in me eentje.) Maar gearwise lijkt me 25 man toch interessanter, of gaat raiden dan toch minder om de gear dan ik denk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorspel de dood van 25 man raiden. Waarom zou je in een 25 man guild gaan als je dezelfde bosses in een 10 man guild kan doen?
Dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kijk, als 25 man raids meer/beter loot zouden opleveren, dan kon ik dat wel begrijpen, maar als ze de loottables van 10 mans en 25 mans raids gelijk maken, dan is dat niet zo tof
25 man word een stuk beter loot dan de 10 man versies zo stom zijn ze bij blizz nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kijk, als 25 man raids meer/beter loot zouden opleveren, dan kon ik dat wel begrijpen, maar als ze de loottables van 10 mans en 25 mans raids gelijk maken, dan is dat niet zo tof
mag je hopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
25 man word een stuk beter loot dan de 10 man versies zo stom zijn ze bij blizz nou ook weer niet.
verschil tussen ssc en bt is ook niet zo groot.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
Mja, het besteden van itempunten is nooit Blizzard's sterkste kant geweest. Ik bedoel, als er voor mij als hunter maar een klein beetje verschil zit tussen een chestpiece uit SSC en de T6 chest....
Zelf ben ik daar als druid enorm blij mee. Zo hoef ik dus niet twee of zelfs drie aparte sets te hebben mocht ik nog eens willen gaan respeccen van balance naar resto.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
Maar Blizzard is gewoon te lui, kijk maar naar de spelldamage/healing change. Precies wat nodig is, dat mensen nog meer op elkaar gaan lijken.
Bereid je maar vast voor op de "water-dispenser" whispersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het handig, maar onwijs onwijs kut dat mn warlock er dan zometeen precies hetzelfde als een mage eruit ziet.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het handig, maar onwijs onwijs kut dat mn warlock er dan zometeen precies hetzelfde als een mage eruit ziet.
Ok, ik was Sunwell even vergetenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind http://www.wowhead.com/?item=34373 echt wel een improvement te noemen na de T6 chest.
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Op dit moment heeft mijn warlock ook spelldamage gear ipv shadowdmg gear en toch gebruik ik niet dezefde gear als een mage. Voor mijn lock is stamina een stuk belangrijker dan voor de gemiddelde mage.
gelukkig blijven ze (hopelijk) met hun poten van fel armor afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.
Spirit gaat een universele stat worden voor casters, dus zelfs warlocks gaan spirit op gear krijgen.
Ik snap dat je het over WotLK hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb het over WotLK als alle cloth dragers dezelfde gear gaan krijgen.
Spirit gaat een universele stat worden voor casters, dus zelfs warlocks gaan spirit op gear krijgen.
Ja. Caster gear wordt universeel en wordt ook healing gear.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar heeft Blizzard gezegd dat er universele caster gear komt
Dus geen aparte mage, lock, priest setjes meer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Caster gear wordt universeel en wordt ook healing gear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |