Mij ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef HetMeesterbrein het volgende:
YellowDog reageert nog steeds niet. Het zal toch niet een geval zijn van: verkeerd verstuurd en toen op vakantie. Ik kende iemand die dat wel eens had meegemaakt... Aan zijn geschiedenis te zien lijkt het me ook niet iemand die mensen probeert de belazeren.
Toch wel vreemd dat ik een week niks van hem hoor, hij is ook al 3 dagen niet op Fok geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Er kan altijd iets gebeuren waardoor het niet helemaal soepel verloopt allemaal. Nog even afwachten denk ik.
Dito, snelle betalingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:41 schreef zipper4u het volgende:
goede ervaring met bravo
produkt was snel verzonden en goed verpakt.
Dag erna de melding dat hij het meegegeven heeft aan zijn vader en dat het de dag erna al moet zijn en anders nog één dagje later..quote:Nog niet geweest! Ik voel me nog niet heel goed dus mijn vader levert het af.Dus je hebt hem deze week zeker wel! Mijn vader moet tot 10 uur vanavond werken, hij levert hem in zijn pauze af , dus dan kan ik je de T&T vanavond of morgenochtend vroeg opsturen! Hoop dat dat goed is, aangezien ik zelf nog niet lekker genoeg ben om de deur uit te gaan!
Waarop deze reactie kwam:quote:Kijk Ingmar, als je hem nog niet op de bus gedaan hebt, ok, kan ik inkomen, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft en kom niet met dit aan.
Verder krijg je bij iedere pakketpost die je aflevert automatisch een T&T code, die onder de streepjescode staat die ze er op plakken en waarvan ze een kopie aan je meegeven.
Zorg dus alsjeblieft als je hem nu echt (morgen lijkt me niet meer dan eerlijk?!) op de bus doet dat je mij die T&T code stuurt..
Je kan hem sturen naar:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Best handig niet? Bezorggevens als je iets wil opsturen..
Ik hoor wel van je..
Grtz.
Kortom:quote:Hoi,
Ik had het gisteren even nagevraagd aan mijn vader, en hij zei inderdaad dat ook het adres er niet eens opstond, en dat hij het dus daar heeft achtergelaten, en dat ik het zelf dus nog moet opsturen en het adres opschrijven. Ik dacht dat mijn vader dat wel eerder zou zeggen. Anyway, ik zal er zsm heengaan om het adres door te geven en op te laten sturen.
Groetjes en excuses
Ik denk, vooruit dan maar, laatste kans.quote:Het pakje is nu echt verstuurd. Alles wat mijn vader zei klopte, bij aangetekend verzenden kon je nog, als er iets fout ging, een schadeclaim eisen van maximaal 500 euro maar geen T&T. Die kreeg je alleen bij verzekerd verzenden. Ik heb het dus gewoon aangetekend verzonden, dan moet hij door jou worden ondertekend, dus dan kan er eigenlijk niks fout gaan. Ik heb nagevraagd hoelang het zou duren, en hij zou er waarschijnlijk morgen al wel zijn maar het kon maximaal maandag worden. Als je hem dan nog niet had moest ik contact opnemen en dus de schadeclaim eisen. Ik hoor dus van je wanneer je hem hebt ontvangen. Vanaf morgenmiddag tot dinsdag ben ik dan op vakantie, maar je kunt me altijd smsen naar mijn mobiele nummer die ik je heb gegeven, is alleen wel duurder omdat ik in Frankrijk zit.
Groetjes
Dinsdag TNT aan de deur, ander pakketje helaas en de melding dat ze verder niks voor mij hebben..quote:Op maandag 21 juli 2008 16:37 schreef Wiiperdiipii het volgende:
blabla, klik link hierboven voor tekst, t gaat nu om de datum
Jaja, Sherlock Holmes ftw.quote:Hoi.
Het pakketje is er nog steeds niet. Vanochtend stond iemand van de TNT aan de deur om 9.00 uur, dus ik dacht dat moet hem zijn, maar het was voor een ander pakketje wat ik besteld had. Hij wist niks van nog een aangetekend pakketje voor dit adres, dat had hij dan bij zich moeten hebben namelijk.
Zaterdag niks, gisteren niks en vandaag dus ook niet meer, dus ik heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Ook n.a.v. je vorige bericht dat het al op de post zat, terwijl je mijn adresgegevens nog niet eens had!
Om te beginnen om dat gevoel weg te nemen kan je een kopie/ foto van je bonnetje naar me mailen, van de betaling van het verzenden van afgelopen vrijdag. Een screenshot vanaf je internetbankieren, als je gepint hebt, is ook goed.
Vervolgens wens ik ¤ 75,- terug te ontvangen op het rekeningnummer ****
Hoe en wanneer jij het geld van de verzekering krijgt maakt me niet uit, maar ik wil uiterlijk morgenmiddag 13.00 uur een bewijsje van verzending van dat geld.
Mocht je dit nou niet doen of niet iets kunnen overleggen waarmee het vermoeden weggaat dat je me gigantisch aan het oplichten bent dan zal ik met alle gegevens die ik heb naar buiten treden, ik ben het nu helemaal beu namelijk.
Er liep al een topic op een forum over oplichting over een deal met jou die misgegaan was, daar zal er nog een bij komen met het complete verhaal en al je gegevens, er zal hier op Fok een topic over worden geopend en een mail worden gestuurd naar de Administrators om je te laten permbannen. Verder ga ik dan je ouders op de hoogte stellen van dit gedoe. Gelukkig wonen er niet zo veel Böckers in Doetinchem en anders kan ik via je oude school, het St.-Ludgercollege, ook wel aan je adres komen.
Ook zal ik aangifte doen bij de politie van oplichting en daarbij kan ik ze je volledige naam, adres, rekeningnummer, foto, geboortedatum, woonplaats en telefoonnummer en dat van je vader geven. Me dunkt dat ze dan weten wie ze moeten hebben en zeker is dan ook wel dat ze je dan even met een bezoekje komen vereren.
Zoals je leest ben ik er helemaal klaar mee en sta ik op het punt om actie te ondernemen als je nu niet met een mooi berichtje terugkomt met wat bewijsjes daarin dat je me niet aan het oplichten bent. Mocht je dat niet lukken, dan dus een bewijsje van overschrijving van ¤ 75 uiterlijk morgenmiddag en anders weet je de consequenties.
Ik hoor van je..
Grtz.
Als je zoiets écht heb opgestuurd, dan laat je het hier toch niet bij zitten? Dan ga je er toch feller tegen in of op onderzoek uit?quote:Hoi,
Ik zal het geld dan terugstorten morgen en met een bewijsje, want het had zeker vandaag wel aangekomen moeten zijn. Heb ik het bewijsje morgen niet, mag je doen wat je wilt.
Groetjes
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!
Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!
YellowDog
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef YellowDog het volgende:
hallo het meesterbrein! Hartelijk bedankt voor je vertrouwen, het is inderdaad een soort van 'verkeerde gestuurd' en toen op vakantie... alleen is het pakketje helemaal niet de deur uit gegaan :$. Ik verstuur het pakketje zo snel mogelijk!
Sorry dat het zo lang duurt en bedankt voor je geduld!
YellowDog
Heb je geen T&T-code gekregen? Bij pakketpost krijg je die meestal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Inmiddels al iets ontvangen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
In een pm zei hij dat hij het maandag zou versturen. Nog steeds niks onvangen. Is het nou zo moeilijk om een pakketje te versturen?
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
ik heb Baret-V2 maar weer een PM gestuurd gezien DubbelDrank me vertelde dat zijn PM 3 dagen geleden wel gelezen was.
Hey, vriend,
Hoe zit het met mijn games? Al verstuurd of toevallig al weer terug gehad? Indien je ze toch niet van plan bent om op te sturen verzoek ik je nu nog vriendelijk om mijn geld terug te storten.
Je kan het geld terugstorten op giro *********
Reageer hier even op terug als je zin, tijd en het fatsoen hebt.
Groet,
Ik wacht nog even af wat ik hier op krijg.
Indien niet, ik moet toch over 3 weken naar duitsland, ligt almelo best wel op de route dan haal ik of de games of mijn geld persoonlijk wel ff op.
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Soms kan dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je je spullen juist en op tijd verstuurd.
my bad had hier niet meer gehangen, kortom onndanks dat het langer duurde dan normaal is het bij deze toch goed gekomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een misverstand was waardoor het zo lang duurde dan was dat ook zo, als je dit soort bullshit kan typen dan kun je ook wel even melden dat het al afgehandeld was.
Ik kreeg een pm van hetmeesterbrein met een request naar yellowdog zijn privegegevens, ik heb eerst over zitten piekeren maar ik kies ervoor om het toch maar niet te doen. Respect voor iemand zijn privacy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef NanKing het volgende:
Ik heb er nog eens een pm tegen aan geknald, ik houd je op de hoogte.
gegevens posten ed doen we niet aan hier even fyi
Een en ander opgezocht op internet. Uiteindelijk tel. nr. van zijn ouders gevonden. Die zouden het met hem bespreken. 2 dagen later krijg ik opeens het pakketje binnen, apart hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Nog steeds niks gehoord van YellowDog....
Het was idd een prima transactie, alleen de postbode probeerde het tweede pakketje te ontvreemde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:11 schreef Fockker het volgende:
1GB reepje overgenomen van Geronimo Geslaagde transaktie ondanks de zeer vertraagde levering (5 dagen) van TNTpost!
Nog een geslaagde transaktie met ColtZ40's HTC Touch
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef Thrackan het volgende:
Hmm, ik zal er nog een push-pm aan wagen wat betreft de lader.
Erg jammer van het hele gezeur, had ie ook nog een verklaring? Zo ja, zou je die per PM even met VAcrew willen delen?
Puntje bij paaltje heb je in ieder geval je iPod gelukkig...
Zoals ik zei hebben we er weer even een bericht tegenaan gegooid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Nee. Heb nog steeds niks van hem gehoord, gewoon de ipod ontvangen maar voor de rest niks. Raar allemaal.
Bedankt voor je hulp, Thrackan! Fijn dat 'ie op jou wel reageert.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Thrackan het volgende:
Ik ga even verder op onderzoek, zijn PM is in ieder geval nog niet gelezen...
Stiekem ga ik uit van een vakantie, maar je weet maar nooit.
EDIT: Mailtje gehad, hij gaat er achteraan. Zijn woorden zeggen "vandaag of morgen", dus als je volgende week nog niks binnen hebt gehad kijken we weer verder, ok?
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:06 schreef webfreak het volgende:
Nog altijd geen enkele repliek van aaipod.
Heb 'm nogmaals gemaild, en beloofd dat ik binnenkort maatregelen ga treffen wanneer hij niet spoedig iets laat horen.
Toen ik hem destijds de gitaar opstuurde, had hij me verteld dat het bedrag (150 euro) was overgemaakt. Dit bleek achteraf niet te kloppen. Ik verstuurde de gitaar in de veronderstelling dat het geld was gestort (niet gecheckt, is dom ja). In eerste instantie zocht ik er niks achter (zoals ik al zei: hij lijkt betrouwbaar), maar nu meneer zich van de domme houdt begin ik toch onraad te ruiken.
Ik gooi niet met modder, en het is niet mijn intentie je persoonlijk aan te vallen. Ik vertel gewoon hoe de situatie ervoor staat. Jij had weken de tijd om te reageren via mail. Ik heb behoorlijk lang gewacht voordat ik mijn verhaal in dit topic spuide.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef aaipod het volgende:
Haha ik wou het er maar bij laten zitten verder maar als je hier nu met modder gaat gooien..
De verwijten die je opnoemt heb je al eerder genoemd. Ik heb daarvoor mijn excuses gemaakt, en jij gaf aan die te aanvaarden. Meer dan dat kon ik niet doen. Als je mijn excuses niet aanvaardt, ook goed, maar zeg dat dan meteen, en kom niet weken later met exact dezelfde aantijgingen.quote:Feitelijk komt het er op neer dat haast je volledige advertentie gebaseerd was op leugens en het geven van valse informatie.
Door dit geintje zit ik met de gebakken peren:-Ik moest op het laatste moment de koop van een versterker afzeggen. -Ik heb de bestelling van mijn wallmount, instrumentkabel en gigbag bij een duitse webshop net op tijd kunnen annuleren. -Ik heb naar de Gamma moeten fietsen om tape te KOPEN om die rottige doos weer dicht te plakken. -Ik heb uiteindelijk geen tijd vrij kunnen maken om thuis te zijn om het ding op te laten halen, dus heb ik mijn vader moeten vragen om het voor me te regelen.
Ik ben ook heel blij.quote:Je mag al lang blij zijn dat ik hem uberhaupt terug stuur.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Goede zaken in [GEZ] 2 Goede Fietsen, omg Eindhoven met Frankie79 Langsgeweest, praatje gemaakt, katten laten schrikken en fietsen gekochtPrima deal, fietsen waren in goede staat!! Tnx
Prima deal in [TK] PS3 Games ZGAN! met CecilBDemented Goede communicatie en door een typo een lekker goedkope game voor meneerPrima koper
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
hehe kaasie ik ben de beroerste niet had zin om je te plagen.
die 5 euro heb je gewoon ontvangen van me!! hehe alleen dagje later![]()
verder is de game prima in orde binnen gekomen.
en dat met die zakdoekjes was een goed idee.![]()
top deal dus
Jij ook bedankt! Super! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:54 schreef noujawieweet het volgende:
Zeer goede ervaring met w00h00 ( [TK] Vakantie opruiming )
Een horloge gekocht voor 25 euro, ziet er zoals in de advertentie staat goed uit, kreeg hem supersnel geleverd en ook fijne communicatie met w00h00, helemaal prima dus!
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Goede ervaring met tam30, een spiksplinternieuwe DVD vanuit België voor maar ¤6,- incl. !!
Gewoon uit jezelf een keer posten aub.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
Patch is aan het zeuren dat ik hier wat moet schrijven over dat wat ik van hem gekocht heb.
Stort je 12 euro terug dan van de spellen die het niet tot matig doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef tam30 het volgende:
[..]
blij te horen dat er toch iemand tevreden is.
ik heb alles in goede staat verzonden. ik verkoop geen rommel
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Tokus het volgende:
goed, na betaling had hij het redelijk snel verstuurd, en dat zat ook allemaal wel goed verpakt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Niet zeuren, het is niet verplicht om hier wat te posten. Het is wel verplicht om de edit knop te gebruiken ipv 3x te posten.
als ik ineens meerdere PMs zie die over hetzelfde gaan, vind ik je zeuren. Ik zie op het forum niet dat ik nieuwe heb, en op de frontpage let ik totaal niet op dat gare icoontje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Gewoon uit jezelf een keer posten aub.
Nu ik je 2 x erop heb geattendeert, blijk ik te zeuren, ach ja...
Ik heb het 30-7 overgemaakt, dus dan zou het 4 dagen duren voordat het bij jou op je rekening stond? De postbank is niet altijd de snelste, maar het duurt het in het minst gunstige geval een dag of twee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Meteen verzonden, na betaling, zelfde dag nog....
Aub veel plezier ervan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Erg goede ervaring met MikeLowrey.
Allstars van hem gekocht.
Heel netjes verpakt, doos in doos en nog kranten tegen het schuiven.
Erg veel moeite voor 33 euro. Petje af!
Idemquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Pietmans het volgende:
FEAR en CoD gekocht van Catch_Me. Goeie deal gemaakt, en de spellen waren snel bezorgd. Ik ben een tevreden koper!
quote:Hoi,
Ik heb het vandaag al ontvangen! Dat was snel zeg.
Wel jammer van die flinke vouw in het UML boek... Misschien is dat tijdens het in de enveloppe doen gebeurd of zo.
Maar goed, ik ben er blij mee en jij bent je boeken kwijt.Dus hartstikke bedankt, ook voor de zeer snelle verzending!
Goede ervaring met Patch.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:34 schreef Patch het volgende:Super goede ervaring met Sjimz
![]()
sjimz
http://forum.fok.nl/user/history/61004
DVD-box bij hem gekocht, en het ziet allemaal goed uit, geen krassen, geen vingerafdrukken, geen deukjes of scheurtjes in de hoes.
Ook de verzendverpakking is zoals het altijd zou moeten horen.
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 18:25 schreef makkie88 het volgende:
Super goede ervaring met DJO.
nikes gekocht, na wat onderhandelen over de prijs eens gekomen..
daarna geld overgemaakt(naar andere bank),mailtje gekregen met Track and trace code, en 2 dagen later aangekomen, TOP
dankje!
Dacht ik hou de rest van 't land ook op de hoogte van het nieuws in Ehvquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Goeie ervaring met toimoi Boeken waren prima verpakt, zelfs een aantal gratis regionale dagbladen gekregen, erg blij
Niet helemaal mee eens, het is niet netjes afgehandeld, maar er is inderdaad niks meer aan te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:30 schreef Sloper het volgende:
Tja, zo gaat dat op internet...
Dat dusquote:Op woensdag 17 september 2008 17:29 schreef ILCILA het volgende:
Super ervaring met Robijn1961
[TK] Jan Jans en de kinderen stripboeken
Nette afhandeling, goed contact via PM en nette verzending!
Idem dito met Professional. Redelijk, vriendelijk en betrouwbaar.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:36 schreef Professional het volgende:
Goede transactie gehad met SpotlessMind00
DVD`s netjes ontvangen, misschien tot snel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |