Soort buurt winkel van vroegahquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef sietsiej het volgende:
ik vond het juist niet echt in V&A horen.. Moet meer gezien worden als een soort rommelmarktje waar je ook nog een beetje dom kunt praten..
heb ik al!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:05 schreef sietsiej het volgende:
ik ben eigenlijk zelf wel op zoek naar een xbox console of een playstation 2 met wat games...
Wat heb jij dan? De xbox of playstation? Ik heb wel een aantal dvd's te ruil ervoor. en misschien wat heineken goodies. Heb ook nog een cd rewriter liggen en een dvd-reader voor in de pc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
heb ik al!
Wat heb je te ruil ?
Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:41 schreef WalkingDisaster het volgende:
PS2, maar dvd's hoef ik niet, goodies zijn wel geinig, en ik heb al een complete pc
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:
- heineken pitcher, zonnehoedje, zonnebril, koeltasje met muziekboxjes, 2 mini modelvrachtautootjes. Dat is wat ik zo weet uit mn hoofd.
Heineken badjas is onder voorbehoud al [b]verkocht.[/b]
quote:
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:31 schreef Buttercup het volgende:
Tjah ik heb nog wel een stapeltje anime dvd's te ruil als iemand ze wil hebben?
Wolfs Rain vol.1
Gundam Seed vol.2
Gundam Seed vol.3
s-CRY-ed vol.1
Stratos4 vol.1
Biedt maar wat leuks aan, hoef niet veelEhm ben wel een beetje fan van de Powerpuff Girls
Had op zich wel interesse in dit:quote:
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Ulreazj het volgende:
Heb AMD 5400+ @2.8Ghz + 2GB geheugen + Mobo Asus te ruilen. Voor een externe harde schijf 500GB ? Of magic kaarten ?
en jij begint daarmee? Met dom praten dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef sietsiej het volgende:
ik vond het juist niet echt in V&A horen.. Moet meer gezien worden als een soort rommelmarktje waar je ook nog een beetje dom kunt praten..
Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog niequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?
Dan heb ik alleen deel 3, want ik heb 1 & 3 te ruil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:09 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog nie
Zeg maar wat je wil hebben
Wat heb jij te ruil ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had op zich wel interesse in dit:
[..]
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bij
Ik heb niks van die strekking..
Ik heb nog een overcomplete X-Box liggen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef mr_johnny het volgende:
Ik heb een 500GB NAS
Ik wil graag een Creative Vado (liefst roze)
Of een (nieuwe) samsung ladyphone wellicht met bijbetaling
10 euro geboden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef master_X het volgende:
Heb een TUBA in de aanbiedinglijkt er op alleen de mijne is zilver
[ afbeelding ]
Steel de show met al moves en tunes.
Makkelijk bespeelbaar ik kan het alleen niet.
Succes als je gedronken hebt en met vrienden een poging doet om hier op te blazen
Ruilen tegen een Motorola E680? :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb een xbox te ruil, hij is omgebouwd er zitten een stuk of 6 originele spellen bij en een paar niet originele, er mist een kabel.
wat wil je ervoor terug hebben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb een xbox te ruil, hij is omgebouwd er zitten een stuk of 6 originele spellen bij en een paar niet originele, er mist een kabel.
Ruilen tegen simpel PC'tjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
20 incl vezk hebben een deal, dan handelen we het verder af via de pm. Maar dan moet je die wel even aanzettenquote:
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb nog een paar nokia telefoons te ruil.
een 6210 en nog een 3850
3650?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef joey_k het volgende:
[..]
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...
Maar.... interesse gewekt....
nee, dat lijkt me niks sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:31 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Ruilen tegen een Motorola E680? :p
cancel that ,het is een 6021quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef joey_k het volgende:
[..]
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...
Maar.... interesse gewekt....
er zit een 0 inquote:
Heb een groene punaise voor jequote:
Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef sietsiej het volgende:
jaja, doe maar vrolijk mee!ik zoek ook nog dvd van Donny Darko.
Ik heb nog wel wat heineken spul liggen, zoals zonnehoedje en zonnebril. Of miniatuur vrachtwagentje. Ook nog wel een moppenboek met moppen uit de 'oudheid'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef sna1ke het volgende:
[..]
Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...)
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klokquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef ChickenSpikey het volgende:
Oh ja: Ik heb ook nog een Heineken klok (model 'fust').
Wijzers moeten ff vastgezet worden, maar is een mooie klok!
De donald duck pockets in goede staat? Ruilen tegen dvd Lord of the Rings: Fellowship of the ring?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klok
ik heb nog 2 donald duck pockets wie o wie
ja goede staat maar die dvd heb iek alquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:12 schreef sietsiej het volgende:
[..]
De donald duck pockets in goede staat? Ruilen tegen dvd Lord of the Rings: Fellowship of the ring?
ne thanx hoef ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:29 schreef sietsiej het volgende:
oke helaas. een heineken zonnehoedje dan?
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MPquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klok
een andere klok maar wel tzelfde type of heb je die klok zelf gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MP
Denk dat hij gewoon de soort klok daar heeft gezien..quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MP
exacticumquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon de soort klok daar heeft gezien..
waar heb je die gejat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb nog een SE w810i, 2mp, 1gb kaartje, geen boekjes of toebehoren, oplader werkt niet goed en telefoon is dus leeg, of nieuwe accu of nieuwe oplader.
Ruilen tegen mijn tuba hahaquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Ibanez RGT42DX in de kleur powder white te ruil.
[ afbeelding ]
Mooi gitaartje met 2 EMG81 elementen.
Voor meer details PM maar ff.
Nah, geen plaats voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb nog een hele simpele pc staan..
al 10 euri!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wordt aardig op geboden geloof ik
Voor wat wil je ruilen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Ibanez RGT42DX in de kleur powder white te ruil.
[ afbeelding ]
Mooi gitaartje met 2 EMG81 elementen.
Voor meer details PM maar ff.
Waar wil je deze tegen ruilen, en waar eventueel op te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
wie op mijn papiere ikea lamp:
[ afbeelding ]
geen tafellampong. 1,30 meter hoog
weet ik niet meer, en ben ik vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:29 schreef master_X het volgende:
[..]
Waar wil je deze tegen ruilen, en waar eventueel op te halen.
Haha nee dankjequote:
Maakt me niet zoveel uit eigenlijkquote:
Wat zoek jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:51 schreef TSPO het volgende:
Ik heb mijn oude PC te ruil
AMD Athlon 3200
2x 512 mb RAM
DVD Brander
250 GB harde schijf (sata1)
Moederbord Asus A8N-E
ATI X300 videokaart (128mb pci-e)
Zonder OS
Één mankement: De PCI-uitbreidingssleuven werken niet. Zoals de PC er nu staat werkt 'ie prima, alleen kan je geen pci-kaarten erbij prikken. PCI-E werkt wel normaal.
Interesse in een Motorola E680. Linux smart phone met touch screen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:51 schreef TSPO het volgende:
Ik heb mijn oude PC te ruil
AMD Athlon 3200
2x 512 mb RAM
DVD Brander
250 GB harde schijf (sata1)
Moederbord Asus A8N-E
ATI X300 videokaart (128mb pci-e)
Zonder OS
Één mankement: De PCI-uitbreidingssleuven werken niet. Zoals de PC er nu staat werkt 'ie prima, alleen kan je geen pci-kaarten erbij prikken. PCI-E werkt wel normaal.
hmm.. ben helaas absoluut geen heineken fan.. en moppen lezen doe ik onlinequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat heineken spul liggen, zoals zonnehoedje en zonnebril. Of miniatuur vrachtwagentje. Ook nog wel een moppenboek met moppen uit de 'oudheid'.
Zeg het maar.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:44 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Interesse in een Motorola E680. Linux smart phone met touch screen.
Ik ben op zoek naar een 500gb harde scijf (sata II), of audio-apparatuur, of laat maar weten wat je hebt.quote:
Wat is de staat van die m600 en die p910quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef wimbo het volgende:
Ik doe ook mee.![]()
Heeft:JVC 28" (70cm) CRT TV zwart (4 jaar oud) Cisco ADSL router (type even nazoeken, ik dacht SOHO 70) PSP Console Wit PSP Game Burnout Dominator Nog een paar andere PSP games (even nazoeken) HP D530 sff PC, P4 2.8GHz, 512MB Ram, 40 of 80GB Harddisk Compaq Deskpro ENS, P3 933Mhz, 384MB Ram, 40 GB Harddisk Hyperlite Wakeskate Karma 111cm, model 2007 Sony Ericsson P910i met alle accesoires in doos Sony Ericsson M600i in doos met alles er op en er aan. Een hele berg ADSL zooi: modems, splitters, kabels, noem maar op.
ZoektDVD speler voor Xbox (gewoon de 1e versie) Xbox 360 of PS3 (vast onhaalbaar) 15" TFT scherm, liefst zwart. Bied maar iets leuks
Plaatjes enz komen nog
Contact: w [punt] baars [at] wimbo [punt] nl of PM of reply hier
Goed, M600i heeft in Maart van SE een nieuwe behuizing gehad en is helemaal nagekeken + nieuw scherm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wat is de staat van die m600 en die p910
Wil je die PSP ruilen tegen mijn PC? Zie paar posts hierboven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef wimbo het volgende:
Ik doe ook mee.![]()
Heeft:PSP Console Wit PSP Game Burnout Dominator Nog een paar andere PSP games (even nazoeken)
Wil je die m600 ruilen tegen ¤. en zo ja hoeveelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Goed, M600i heeft in Maart van SE een nieuwe behuizing gehad en is helemaal nagekeken + nieuw scherm.
P910i heeft gebruikersslijtage van 2 jaar gebruik.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Even een verzamelpost:
Ik heb dus:
Een Packard Bell PC van den ouden stempel (win98) loopt prima.
Een Compaq Evo D310 (?) oud model iig (loopt prima op winXP, heeft hier tijdje als server gefungeerd)
Een notebook Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 (Origineel XP maar met 2GB erin loopt Vista ook prima)
Wat losse PC crap, roep maar als je wat zoekt
Ik zoek:
Een vervanger voor mijn laptopIets met C2D anders euro's zijn ook goed
Een omgebouwde XBOX of iets in die richting
Nee, sorry, heb al pc's zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:26 schreef TSPO het volgende:
[..]
Wil je die PSP ruilen tegen mijn PC? Zie paar posts hierboven.
Zie: [TK] Wimbo's uitverkoopquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wil je die m600 ruilen tegen ¤. en zo ja hoeveel
Deze dan nog maar een keer. Deze 2 samen ruilen voor een leuke laptop zie ik wel zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een 520 watt voeding en een gigabyte p35 mobo te ruil, voor wat leuks
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:52 schreef Prik0 het volgende:
Ik heb nog een NES liggen hier. Wil hem wel ruilen voor een Wii.
Wat vraag je voor die PC in ¤?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:26 schreef TSPO het volgende:
[..]
Wil je die PSP ruilen tegen mijn PC? Zie paar posts hierboven.
quote:
Vanwege het dfecte moederbord: 90 euro? PM anders evenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die PC in ¤?
Nah dat vind ik wel erg aan de hoge kant, daar krijg ik een werkende PIV voor. Hoe laag wil je gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef TSPO het volgende:
[..]
Vanwege het dfecte moederbord: 90 euro? PM anders even
Wil er best een zippo voor geven anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb nog een nokia 6280 liggen met een fraai groot scherm het is alleen jammer dat het gebroken is.
Repareren kost 50 euro en is te doen bij iedere nokia hotspot.
Is ruilbaar tegen een zippo of andere leuke gadgets.
Volgens mij heette die silver shine ofzo, naja gewoon die standaard spiegelende.. De binnenkant (aansteker zelf) is nieuw en nooit gebruikt, het omhulsel zat vroeger een andere zippo in dus heeft wel roetsporen enz.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat voor ? is die een beetje mooi en zonder krassen? Feateautjes?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef delano.888 het volgende:
roetsporen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Een roestige zippo mmm nee dankje.
Een zip voor een zippoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef delano.888 het volgende:
Whoppa..
Roetsporen dus in de deksel, zoals je vaag kan zien op de 2e reeks foto's (het zwarte aan de binnenkant van de deksel)
Foto's waren te groot voor elke image host, dus vandaar een zipje.
Ik geef er wel een nokia 6230i voor.quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Bryan181 het volgende:
niemand wil zijn telefoon ruilen tegen mijn samsung u100.'s werelds platste telefoon
nee dankje, bekijk voor de lol even de nieuwprijzen van beide toestellen, mijne is nogsteeds duurderquote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef Bryan181 het volgende:
dat is wel een hele oude. Met bijbetaling?
Aangezien het ook gewoon een goed veel gewild model was en een nokia, maarja, geen ruil dus zonder bijbetaling?quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Bryan181 het volgende:
ja dat zal best wel, maar hij is van voor de oorlog. Maar oke maakt niet uit.
Is niet erg, iemand anders intresse in een 6230i toevallig? ps hij hoeft niet heel nodig weg..quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Bryan181 het volgende:
nee gaat m niet worden denk sorry.
Ruilen tegen Qtek S200?quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Bryan181 het volgende:
niemand wil zijn telefoon ruilen tegen mijn samsung u100.'s werelds platste telefoon
GPS muis ruilen tegen SE P990i met doosje en alles?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb nog een PDA met GPS muis en autolader+houder in de ruil.
Wat ik ervoor terugwil? Gadget ofzo
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:02 schreef Elwood1802 het volgende:
HTC P4350 te koop/ruil hier!
Bon en hele mikmak aanwezig (tasje, 3 nieuwe stylussen, aankoopbon, cd rom, usb kabel etcetc)
Te koop of te ruil tegen iets
Roept u allen!
[ruiltopic] Boekenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:15 schreef Tamaartje het volgende:
Heb hier het boek 'De Prins op het verkeerde paard' van Jill Mansell
[ afbeelding ]
wil het wel ruilen tegen een ander leuk boekbeetje in hetzelfde genre
Poe, had een koper voor 160e maar die haakte afquote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef john2406 het volgende:
Wat had je in gedachten in de vorm van geld?
[..]
als ik um zou willen kopen.....quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is niet erg, iemand anders intresse in een 6230i toevallig? ps hij hoeft niet heel nodig weg..
ik heb nog een 58 mm pola-filter BW over... interesse?quote:Op maandag 1 september 2008 07:30 schreef knuppelhout het volgende:
een soligor 72mm UV filter. wat ik zoek: een andere filtermaat/tussenring/macrovoorzetlens, of een ander prulletje
Onder voorbehoud ruilen tegen een SE S500i?quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Bryan181 het volgende:
Wat zou je anders voor de telefoon willen hebben?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef Bryan181 het volgende:
nee sorry dat vind ik een beetje een vrouwentelefoon
Nevermind, al gevonden... Geen interesse meer :pquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:49 schreef toimoi het volgende:
Heeft die camera een beeldstabilisator? Dat mis ik namelijk op mijn prehistorische cameraatje :p
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef ThuleWulf het volgende:
[TK] Motorola E680
Ligt maar stof te happen hier. Als iemand iets leuks te ruil heeft... :p
Killzone is al ancient en bovendien Platinum, de games die jij noemt zijn een stuk duurderquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het PS2 spel Killzone die ik wil ruilen tegen het spel Canis Canem (Bully) voor de PS2. Of Surf's up voor de PS2.
Heb ook nog een GameBoy Advance liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Even een verzamelpost:
Ik heb dus:
Een Packard Bell PC van den ouden stempel (win98) loopt prima.
Een Compaq Evo D310 (?) oud model iig (loopt prima op winXP, heeft hier tijdje als server gefungeerd)
Een notebook Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 (Origineel XP maar met 2GB erin loopt Vista ook prima)
Wat losse PC crap, roep maar als je wat zoekt
Ik zoek:
Een vervanger voor mijn laptop
Een omgebouwde XBOX of iets in die richting
Bedankt, maar dat vind ik nog net iets aan de dure kant.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Bryan181 het volgende:
Oplaatbatterij voor 100 euro mag je mijn u100 wel hebben.
Bully is ook Platinum en ligt in de winkel voor 15 euro. Killzone voor 20.quote:Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Killzone is al ancient en bovendien Platinum, de games die jij noemt zijn een stuk duurder
Hoeveel bijbetaling wilde je btw bij mij Nokia eventueelquote:Op zondag 7 september 2008 18:26 schreef Bryan181 het volgende:
heb trouwens de bon,doos en alles er nog bij.
Deze helemaal over het hoofd gezien sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als ik um zou willen kopen.....
hoeveel moet ie kosten??
Ja, maar dan met een i erachter, deze, je krijgt hem met ongebruikte (donkerblauwe) cover:quote:Op zondag 7 september 2008 18:55 schreef Bryan181 het volgende:
Delano888 dat was de noka 6230?
Dat vroeg ik dus aan jou, wat wil je voor bijbetaling hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 19:22 schreef Bryan181 het volgende:
Hm nee dat gaat hem toch niet worden ben ik bang of hoeveel wil je bijbetalen?
Ok laat maarquote:Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef Bryan181 het volgende:
ja ik weet het niet vind die tellefoon eigenlijk helemaal niks dus zou dan wel veel willen, denk dat het niks gaat worden.
Dat netwerkkaartje, is dat gewoon pci? en hoeveel wil je er los voor hebben?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:12 schreef sietsiej het volgende:
ik heb een wireless netwerkkaartje liggen. 54 mb/s en nog een Sweex 3 port firewire pc kaartje. Ruilen tegen misschien een interne harde schijf van minimaal 160 gb voor mn pc'tje?
Ja leuk, tegenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Flaccid het volgende:
Een oprolbaar toetsenbord te ruil. Iemand?
ofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:34 schreef delano.888 het volgende:
-Een zippo (simpelste uitvoering)
-Het spel Cluedo
-Digitale drumstokjes (om mee in de lucht te drummen, aangesloten op boxen)
-Mini ventilator voor in de USB
-Een wc rol bestaande uit 50 euro biljetten (ja nep natuurlijk)
en heb nog een paar PS3 games liggen:
-Skate
-Transformers
-Formule 1 CE
-En een PS3 stuurtje, Universal challange
Foto's op aanvraag, kopen mag ook![]()
??quote:Op donderdag 4 september 2008 19:03 schreef delano.888 het volgende:
Hier nog een camera'tje liggen van zeker een jaar of 5 oud, 3,2 megapixel. Mag echt weg voor zo goed als alles (doe er heeeeelemaaaaaal niks mee.)
[ afbeelding ]
Deze, maar het is niet mijn foto (bij mij zitten er wat gebruikerssporen in)
Mmm, enige wat enigszins aardig lijkt is dat fannetje, maar dat hoef ik niet echt...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja leuk, tegen
[..]
of
[..]
??
Het is trouwens deze:quote:Op donderdag 11 september 2008 16:15 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mmm, enige wat enigszins aardig lijkt is dat fannetje, maar dat hoef ik niet echt...
Boekje:')?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is trouwens deze:
http://www.megagadgets.nl/boynq-mistral-ventilator-p-395.html
En er zit ook een ledje voorin...
En hij is zo goed als nieuw, gekocht, 2x gebruikt en weg gelegd.. Als je wil heb ik denkik nog het doosje en boekje erbij
Ja boekje, hoe je het knopje in moet drukken om hem aan te zetten denkikquote:Op donderdag 11 september 2008 16:19 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Boekje:')?
Heb ook nog een NEC DVD Drive liggen. Werkt goed, ATA. Is een AD7173A
Nee niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja boekje, hoe je het knopje in moet drukken om hem aan te zetten denkikmaar geen intresse dus?
Hoeveel wil je er in geld voor dan..quote:
Ehm....4 euro.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er in geld voor dan..
http://budgetgaming.nl/game-profile/killzone_PS2.htmlquote:Op zondag 7 september 2008 17:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bully is ook Platinum en ligt in de winkel voor 15 euro. Killzone voor 20.![]()
Pokerset en robomop, voor mijn drive en bijbetaling?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef Sloper het volgende:
Ik heb deze dingen liggen: [TK] Laptop, BCC tegoedbon, iPhone screenprotector, Design..
Iemand dit wil ruilen voor een Xbox360, Geld, Benzine, of sex(v)?![]()
Dat is een iphone thema?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef joey_k het volgende:
Ik heb een Toshiba Libretto 70ct in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Een zeer complete set, met windows 95 op diskette erbij. Verder een stuk of 3 port replicators.
Ik zoek een "spy-cam"
(met kleuren cam)
[ afbeelding ]
Of een Nokia 770
[ afbeelding ]
Of een Nokia N800 / N810
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:34 schreef delano.888 het volgende:
-Een zippo (simpelste uitvoering)
-Het spel Cluedo
-Digitale drumstokjes (om mee in de lucht te drummen, aangesloten op boxen)
-Mini ventilator voor in de USB
-Een wc rol bestaande uit 50 euro biljetten (ja nep natuurlijk)
en heb nog een paar PS3 games liggen:
-Skate
-Transformers
-Formule 1 CE
-En een PS3 stuurtje, Universal challange
Foto's op aanvraag, kopen mag ook![]()
weggeven is het hipst!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niemand die iets leuks voor mij heeft?
kan je hierover wat meer info geven? usb aansluiting? vista/winxp compatible? goed voor flight sim?plaatje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef Flaccid het volgende:
Te ruil:
NEC DVD Drive
2x Wingman Logitech Controller
Nokia 2610 Screen protector 2x
ASUS USB Bracket
4 Gele keukenstoelen
Had de stoelen al aangeboden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
weggeven is het hipst!
ga maar naar het topic van papabear
Hehe ok.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
kan je hierover wat meer info geven? usb aansluiting? vista/winxp compatible? goed voor flight sim?plaatje?
edit: oh zie dat het gamepads zijn, ben op zoek naar joystickgeen interesse meer
Heb wel een videorecorder met 100+ filmsquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef Flaccid het volgende:
Te ruil:
2x Wingman Logitech Controller
Bedankt maar nee, ik download een film en knikker hem weg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Heb wel een videorecorder met 100+ films
[TK] Videorecorder met 100+ Videobanden
Pentium 4 met 512 gb geheugen 120GB hd, Nivida 6800 128MB met 17inch crt, muis en toetsenbord?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef 61stylo het volgende:
Hallo ,
ik wil mijn xbox360 ( arcade ) met 3 spellen GTA IV,Burnout Paradise,Def Jam Icon ruilen tegen een game pc.
k hoop snel van iemand te horen.
D.Demirel
Weet niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:35 schreef WalkingDisaster het volgende:
De werken toch alleen goed op een witte muur?
Ruilen tegen een AMBX set en een Philips 5.1 Set (MMS460)?quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp, ik heb een xbox 360
die ik wel wil ruilen tegen bijv een nokia n95 of iig zo iets!
Dit topic is juist om te ruilen niet te verkopen ...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:40 schreef TheGuy het volgende:
Te ruil:[TK] Gameboy advance en color games
Vraag:geld
Ruilen voor:quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef 61stylo het volgende:
Hallo ,
ik wil mijn xbox360 ( arcade ) met 3 spellen GTA IV,Burnout Paradise,Def Jam Icon ruilen tegen een game pc.
k hoop snel van iemand te horen.
D.Demirel
Ik heb evt een Nokia N73 ME liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:35 schreef henkSX het volgende:
Deze maar even een kickje geven...
Wat zoek ik: een redelijk moderne mobiele telefoon: triband, goede batterij en verder gewoon wat leuke opties (kom maar met een voorstel)
Wat heb ik te ruilen: Meubelen! Bank, Bureau, een antieke Spaanse kast, 2 eetkamerstoelen, onbewerkt teakhouten dressoir...
Mocht iemand eventueel interesse hebben, zorg ik ervoor dat ik foto's maak
Ruilen voor een compleet Sony Ericsson K850i ?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:20 schreef Hakna het volgende:
ik heb hier nog een N91 met 4 gb harde schijf liggen. i.z.g.s.
Wie heeft er iets leuks voor in de ruil?
Xbox360 los ? Of met spellen en controllers?quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp, ik heb een xbox 360
die ik wel wil ruilen tegen bijv een nokia n95 of iig zo iets!
Nee dank je... Ik heb er liever geen telefoon voor terug... Misschien nog iets anders in de aanbieding?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:29 schreef voka0169 het volgende:
[..]
Ruilen voor een compleet Sony Ericsson K850i ?
Toestel is in zeer nette staat.
Ha, nee dank je. Die heb ik nu en ik wil iets andersquote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik heb evt een Nokia N73 ME liggen.
In prima staat
Ben benieuwd naar een paar plaatjes
MIsschien een N91 dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:06 schreef henkSX het volgende:
[..]
Ha, nee dank je. Die heb ik nu en ik wil iets anders
Maarre, misschien wil je wat kopen (dat mag natuurlijk ook). Waarvan wil je de foto's zien?
Dat zou misschien wel iets kunnen zijn. Zou even een camera moeten lenen van iemand. Waarvan wil je foto's zien?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef Hakna het volgende:
[..]
MIsschien een N91 dan?
Heb je foto's van je spullen?
ik wil graagl foto's van het teakhouten dressior en bank zienquote:Op maandag 23 februari 2009 10:06 schreef henkSX het volgende:
[..]
Ha, nee dank je. Die heb ik nu en ik wil iets anders
Maarre, misschien wil je wat kopen (dat mag natuurlijk ook). Waarvan wil je de foto's zien?
ik ruil toch voor geld?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit topic is juist om te ruilen niet te verkopen ...
Maak dan een topic aan met [tekoop] ...quote:
[TK] Gameboy advance en color gamesquote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak dan een topic aan met [tekoop] ...
Ok, ga ik voor je achteraan! Cam heb ik trouwens geen interesse in. Maak nooit foto's en als ik ze dan heb kijk ik er nooit naarquote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik wil graagl foto's van het teakhouten dressior en bank zien
en als je geen cam hebt... heb nog een Canon EOS 350D (alleen body liggen hier).
Alleen interne flitser doet het niet meer, voor de rest werkt ie nog perfect...
Ok dan... ik wacht vol smart af!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:58 schreef henkSX het volgende:
[..]
Ok, ga ik voor je achteraan! Cam heb ik trouwens geen interesse in.
Wat wil je hier voor hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
..
en als je geen cam hebt... heb nog een Canon EOS 350D (alleen body liggen hier).
Alleen interne flitser doet het niet meer, voor de rest werkt ie nog perfect...
wat heb je in de aanbieding?quote:
Een heleboel spullen eigenlijk, ben mijn zolder aan het opruimen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding?
Hmmmzzzz... Sorry... Zit niet echt spul voor mij tussen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:29 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Een heleboel spullen eigenlijk, ben mijn zolder aan het opruimen..
Kleine greep: Veel (!!) computer spul, in alle leeftijden.
2 x Video 2000 incl. banden
1 Powermac 7200 incl. ext. scsi jazz drive.
1 Amiga1200 + GVP1230, incl. A1291 SCSI uitbreiding.
Div. pckasten met wisselende inhoud
Exrental VHS banden
Een Praktika MTL (??) SLR camera met een aantal lenzen en ext. flitser.
Een draadloze koptelefoon van Sennheiser (geloof ik)
Een Sherwood autoradio (casette, auto-reverse) en een Sherwood CD Wisselaar, helaas zonder aansluitkabel.
En ongetwijfeld mis ik hier nog een boel dingen die ook nog weg mogen.
Maar je hoeft natuurlijk niet alles he?
Eigenlijk wel ernstig hoeveel spullen je kan verzamelen in een aantal jaren![]()
Belangstellenden mogen overigens ook reageren
Heb ik iets gemist? Welke veiling?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hmmmzzzz... Sorry... Zit niet echt spul voor mij tussen.
Je mag natuurlijk ook meedoen aan de veiling he
Ik ben nu een V&A topic aan het openen. Ik dump het linkje straks wel even in deze post
Edit: [TK] Canon EOS 350D body met 2 accu's, Lowepro tas en meer
nee joh... hahaha...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Welke veiling?
ja, ik!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef Lush het volgende:
Iemand interesse in de Samsung Omnia (Millionaire pack)? Heb hem drie maanden in gebruik. Leren hoesje ontbreekt omdat die tijdelijk niet leverbaar was en ik er verder nooit achteraan ben gegaan. Heeft wat krasjes, maar verder in perfecte staat.
Sorry ik ben meer een lurker, heb geen idee wat een pm-box is...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Mirjam het volgende:
en wil je je pm-box even openzetten lush?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |