Nevermind, al gevonden... Geen interesse meer :pquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:49 schreef toimoi het volgende:
Heeft die camera een beeldstabilisator? Dat mis ik namelijk op mijn prehistorische cameraatje :p
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef ThuleWulf het volgende:
[TK] Motorola E680
Ligt maar stof te happen hier. Als iemand iets leuks te ruil heeft... :p
Killzone is al ancient en bovendien Platinum, de games die jij noemt zijn een stuk duurderquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het PS2 spel Killzone die ik wil ruilen tegen het spel Canis Canem (Bully) voor de PS2. Of Surf's up voor de PS2.
Heb ook nog een GameBoy Advance liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Even een verzamelpost:
Ik heb dus:
Een Packard Bell PC van den ouden stempel (win98) loopt prima.
Een Compaq Evo D310 (?) oud model iig (loopt prima op winXP, heeft hier tijdje als server gefungeerd)
Een notebook Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 (Origineel XP maar met 2GB erin loopt Vista ook prima)
Wat losse PC crap, roep maar als je wat zoekt
Ik zoek:
Een vervanger voor mijn laptop
Een omgebouwde XBOX of iets in die richting
Bedankt, maar dat vind ik nog net iets aan de dure kant.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Bryan181 het volgende:
Oplaatbatterij voor 100 euro mag je mijn u100 wel hebben.
Bully is ook Platinum en ligt in de winkel voor 15 euro. Killzone voor 20.quote:Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Killzone is al ancient en bovendien Platinum, de games die jij noemt zijn een stuk duurder
Hoeveel bijbetaling wilde je btw bij mij Nokia eventueelquote:Op zondag 7 september 2008 18:26 schreef Bryan181 het volgende:
heb trouwens de bon,doos en alles er nog bij.
Deze helemaal over het hoofd gezien sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 02:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als ik um zou willen kopen.....
hoeveel moet ie kosten??
Ja, maar dan met een i erachter, deze, je krijgt hem met ongebruikte (donkerblauwe) cover:quote:Op zondag 7 september 2008 18:55 schreef Bryan181 het volgende:
Delano888 dat was de noka 6230?
Dat vroeg ik dus aan jou, wat wil je voor bijbetaling hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 19:22 schreef Bryan181 het volgende:
Hm nee dat gaat hem toch niet worden ben ik bang of hoeveel wil je bijbetalen?
Ok laat maarquote:Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef Bryan181 het volgende:
ja ik weet het niet vind die tellefoon eigenlijk helemaal niks dus zou dan wel veel willen, denk dat het niks gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |