Ik lees helaas net je mail pas.. Ik weet niet of dit een eenmalige actie was of dat je hier vaker langskomt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:39 schreef Innisdemon het volgende:
Ik rijd vanmiddag rond 16u langs Dronten. Mag ik je telefoonnummer? dan haal ik die bokjes op
12,5 euroquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:57 schreef JK1982 het volgende:
Bieden mag hoor...
En oh ja.. ook die bokjes verstuur ik natuurlijk niet, net als de bladblazer.
Ik had je ook nog gemaildquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik lees helaas net je mail pas.. Ik weet niet of dit een eenmalige actie was of dat je hier vaker langskomt?
Grtz,
JK
Niemand die meer biedt dan 12,50? Eenmaal, andermaal...quote:
Ik zeg toch dat ik die pas laat heb gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:45 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had je ook nog gemaild![]()
En nee, ik kom daar voorlopig niet langs. Ik houd dit topic nog wel even in de gaten, mocht het nog wel uitkomen.
Nou, vooruit.. maar is het goed als ik hem dan zaterdag naar het postkantoor breng? Voor die tijd wordt het erg krap. PM me maar even je adres indien akkoord.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
12,5 inc?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik die pas laat heb gelezen
Heb op mijn werk geen internet
Jammer dat mijn emoticon niet word begrepen. Ik gaf daar teleurstelling mee aan, geen verwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:09 schreef BYM het volgende:
[..]
Tsjah sommige mensen denken nou eenmaal dat je op hun reactie zit te wachten, klaar om te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |