Ik lees helaas net je mail pas.. Ik weet niet of dit een eenmalige actie was of dat je hier vaker langskomt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:39 schreef Innisdemon het volgende:
Ik rijd vanmiddag rond 16u langs Dronten. Mag ik je telefoonnummer? dan haal ik die bokjes op
12,5 euroquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:57 schreef JK1982 het volgende:
Bieden mag hoor...
En oh ja.. ook die bokjes verstuur ik natuurlijk niet, net als de bladblazer.
Ik had je ook nog gemaildquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik lees helaas net je mail pas.. Ik weet niet of dit een eenmalige actie was of dat je hier vaker langskomt?
Grtz,
JK
Niemand die meer biedt dan 12,50? Eenmaal, andermaal...quote:
Ik zeg toch dat ik die pas laat heb gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:45 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik had je ook nog gemaild![]()
En nee, ik kom daar voorlopig niet langs. Ik houd dit topic nog wel even in de gaten, mocht het nog wel uitkomen.
Nou, vooruit.. maar is het goed als ik hem dan zaterdag naar het postkantoor breng? Voor die tijd wordt het erg krap. PM me maar even je adres indien akkoord.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
12,5 inc?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik die pas laat heb gelezen
Heb op mijn werk geen internet
Jammer dat mijn emoticon niet word begrepen. Ik gaf daar teleurstelling mee aan, geen verwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:09 schreef BYM het volgende:
[..]
Tsjah sommige mensen denken nou eenmaal dat je op hun reactie zit te wachten, klaar om te reageren
Dat heeft er niks mee te maken, ik had het niet over jouw bod.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:44 schreef Innisdemon het volgende:
Tja, hangt er vanaf wat je ervoor wilt doen he?
Yep.. die zak zie je helemaal rechts op de foto. Wel is hij ook vuil doordat hij een paar keer gebruikt is, maar een wasje doet wonderenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:27 schreef DABAMaster het volgende:
kan die blazer ook blad opzuigen in een zak?
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:26 schreef Psr8000 het volgende:
Sorrie ik zit zelf zelf in de koerriersdienst maar 112 km is wel een afstand
Bedankt voor de mail en veel succes verder.
mvg Kees
Verkopen is niet je sterkste punt, communiceren ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:35 schreef JK1982 het volgende:
Kick!
And why is that? In principe waren die bokjes verkocht aan een hogere bieder, kan ik er wat aan doen dat hij steeds zijn beloftes niet nakomtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verkopen is niet je sterkste punt, communiceren ook niet.
Hmmz, was ik vanavond toch in Lelystad.. Zie ik nu je bericht pas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:44 schreef xdc het volgende:
20 eu geboden voor bladblazer als die naar lelystad kan worden gebracht
In principe heeft Pinominie nu eerste keus. Tenzij jij er overheen biedt natuurlijk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:11 schreef Freezer het volgende:
Mochten die blokjes onverhoopt toch niet worden afgehaald, doe dan maar een pm, dan kom ik je ervan verlossen. Voor die 20 euro
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:10 schreef NanKing het volgende:
Zet maar een TR als het allemaal definitief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |