Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:41 schreef WalkingDisaster het volgende:
PS2, maar dvd's hoef ik niet, goodies zijn wel geinig, en ik heb al een complete pc
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:
- heineken pitcher, zonnehoedje, zonnebril, koeltasje met muziekboxjes, 2 mini modelvrachtautootjes. Dat is wat ik zo weet uit mn hoofd.
Heineken badjas is onder voorbehoud al [b]verkocht.[/b]
quote:
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:31 schreef Buttercup het volgende:
Tjah ik heb nog wel een stapeltje anime dvd's te ruil als iemand ze wil hebben?
Wolfs Rain vol.1
Gundam Seed vol.2
Gundam Seed vol.3
s-CRY-ed vol.1
Stratos4 vol.1
Biedt maar wat leuks aan, hoef niet veelEhm ben wel een beetje fan van de Powerpuff Girls
Had op zich wel interesse in dit:quote:
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Ulreazj het volgende:
Heb AMD 5400+ @2.8Ghz + 2GB geheugen + Mobo Asus te ruilen. Voor een externe harde schijf 500GB ? Of magic kaarten ?
en jij begint daarmee? Met dom praten dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef sietsiej het volgende:
ik vond het juist niet echt in V&A horen.. Moet meer gezien worden als een soort rommelmarktje waar je ook nog een beetje dom kunt praten..
Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog niequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?
Dan heb ik alleen deel 3, want ik heb 1 & 3 te ruil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:09 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog nie
Zeg maar wat je wil hebben
Wat heb jij te ruil ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had op zich wel interesse in dit:
[..]
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bij
Ik heb niks van die strekking..
Ik heb nog een overcomplete X-Box liggen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef mr_johnny het volgende:
Ik heb een 500GB NAS
Ik wil graag een Creative Vado (liefst roze)
Of een (nieuwe) samsung ladyphone wellicht met bijbetaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |