Soort buurt winkel van vroegahquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef sietsiej het volgende:
ik vond het juist niet echt in V&A horen.. Moet meer gezien worden als een soort rommelmarktje waar je ook nog een beetje dom kunt praten..
heb ik al!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:05 schreef sietsiej het volgende:
ik ben eigenlijk zelf wel op zoek naar een xbox console of een playstation 2 met wat games...
Wat heb jij dan? De xbox of playstation? Ik heb wel een aantal dvd's te ruil ervoor. en misschien wat heineken goodies. Heb ook nog een cd rewriter liggen en een dvd-reader voor in de pc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
heb ik al!
Wat heb je te ruil ?
Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:41 schreef WalkingDisaster het volgende:
PS2, maar dvd's hoef ik niet, goodies zijn wel geinig, en ik heb al een complete pc
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:05 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Heb je er ook spellen bij, zo ja welke? Ik heb volgende dingen:
- heineken pitcher, zonnehoedje, zonnebril, koeltasje met muziekboxjes, 2 mini modelvrachtautootjes. Dat is wat ik zo weet uit mn hoofd.
Heineken badjas is onder voorbehoud al [b]verkocht.[/b]
quote:
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:31 schreef Buttercup het volgende:
Tjah ik heb nog wel een stapeltje anime dvd's te ruil als iemand ze wil hebben?
Wolfs Rain vol.1
Gundam Seed vol.2
Gundam Seed vol.3
s-CRY-ed vol.1
Stratos4 vol.1
Biedt maar wat leuks aan, hoef niet veelEhm ben wel een beetje fan van de Powerpuff Girls
Had op zich wel interesse in dit:quote:
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef Ulreazj het volgende:
Heb AMD 5400+ @2.8Ghz + 2GB geheugen + Mobo Asus te ruilen. Voor een externe harde schijf 500GB ? Of magic kaarten ?
en jij begint daarmee? Met dom praten dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef sietsiej het volgende:
ik vond het juist niet echt in V&A horen.. Moet meer gezien worden als een soort rommelmarktje waar je ook nog een beetje dom kunt praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |