Waar wil je deze tegen ruilen, en waar eventueel op te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
wie op mijn papiere ikea lamp:
[ afbeelding ]
geen tafellampong. 1,30 meter hoog
weet ik niet meer, en ben ik vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:29 schreef master_X het volgende:
[..]
Waar wil je deze tegen ruilen, en waar eventueel op te halen.
Haha nee dankjequote:
Maakt me niet zoveel uit eigenlijkquote:
Wat zoek jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:51 schreef TSPO het volgende:
Ik heb mijn oude PC te ruil
AMD Athlon 3200
2x 512 mb RAM
DVD Brander
250 GB harde schijf (sata1)
Moederbord Asus A8N-E
ATI X300 videokaart (128mb pci-e)
Zonder OS
Één mankement: De PCI-uitbreidingssleuven werken niet. Zoals de PC er nu staat werkt 'ie prima, alleen kan je geen pci-kaarten erbij prikken. PCI-E werkt wel normaal.
Interesse in een Motorola E680. Linux smart phone met touch screen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:51 schreef TSPO het volgende:
Ik heb mijn oude PC te ruil
AMD Athlon 3200
2x 512 mb RAM
DVD Brander
250 GB harde schijf (sata1)
Moederbord Asus A8N-E
ATI X300 videokaart (128mb pci-e)
Zonder OS
Één mankement: De PCI-uitbreidingssleuven werken niet. Zoals de PC er nu staat werkt 'ie prima, alleen kan je geen pci-kaarten erbij prikken. PCI-E werkt wel normaal.
hmm.. ben helaas absoluut geen heineken fan.. en moppen lezen doe ik onlinequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat heineken spul liggen, zoals zonnehoedje en zonnebril. Of miniatuur vrachtwagentje. Ook nog wel een moppenboek met moppen uit de 'oudheid'.
Zeg het maar.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:44 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Interesse in een Motorola E680. Linux smart phone met touch screen.
Ik ben op zoek naar een 500gb harde scijf (sata II), of audio-apparatuur, of laat maar weten wat je hebt.quote:
Wat is de staat van die m600 en die p910quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef wimbo het volgende:
Ik doe ook mee.![]()
Heeft:JVC 28" (70cm) CRT TV zwart (4 jaar oud) Cisco ADSL router (type even nazoeken, ik dacht SOHO 70) PSP Console Wit PSP Game Burnout Dominator Nog een paar andere PSP games (even nazoeken) HP D530 sff PC, P4 2.8GHz, 512MB Ram, 40 of 80GB Harddisk Compaq Deskpro ENS, P3 933Mhz, 384MB Ram, 40 GB Harddisk Hyperlite Wakeskate Karma 111cm, model 2007 Sony Ericsson P910i met alle accesoires in doos Sony Ericsson M600i in doos met alles er op en er aan. Een hele berg ADSL zooi: modems, splitters, kabels, noem maar op.
ZoektDVD speler voor Xbox (gewoon de 1e versie) Xbox 360 of PS3 (vast onhaalbaar) 15" TFT scherm, liefst zwart. Bied maar iets leuks
Plaatjes enz komen nog
Contact: w [punt] baars [at] wimbo [punt] nl of PM of reply hier
Goed, M600i heeft in Maart van SE een nieuwe behuizing gehad en is helemaal nagekeken + nieuw scherm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wat is de staat van die m600 en die p910
Wil je die PSP ruilen tegen mijn PC? Zie paar posts hierboven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:13 schreef wimbo het volgende:
Ik doe ook mee.![]()
Heeft:PSP Console Wit PSP Game Burnout Dominator Nog een paar andere PSP games (even nazoeken)
Wil je die m600 ruilen tegen ¤. en zo ja hoeveelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Goed, M600i heeft in Maart van SE een nieuwe behuizing gehad en is helemaal nagekeken + nieuw scherm.
P910i heeft gebruikersslijtage van 2 jaar gebruik.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef WalkingDisaster het volgende:
Even een verzamelpost:
Ik heb dus:
Een Packard Bell PC van den ouden stempel (win98) loopt prima.
Een Compaq Evo D310 (?) oud model iig (loopt prima op winXP, heeft hier tijdje als server gefungeerd)
Een notebook Fujitsu-Siemens Amilo Pi1536 (Origineel XP maar met 2GB erin loopt Vista ook prima)
Wat losse PC crap, roep maar als je wat zoekt
Ik zoek:
Een vervanger voor mijn laptopIets met C2D anders euro's zijn ook goed
Een omgebouwde XBOX of iets in die richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |