Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef sietsiej het volgende:
jaja, doe maar vrolijk mee!ik zoek ook nog dvd van Donny Darko.
Ik heb nog wel wat heineken spul liggen, zoals zonnehoedje en zonnebril. Of miniatuur vrachtwagentje. Ook nog wel een moppenboek met moppen uit de 'oudheid'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef sna1ke het volgende:
[..]
Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...)
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klokquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef ChickenSpikey het volgende:
Oh ja: Ik heb ook nog een Heineken klok (model 'fust').
Wijzers moeten ff vastgezet worden, maar is een mooie klok!
De donald duck pockets in goede staat? Ruilen tegen dvd Lord of the Rings: Fellowship of the ring?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klok
ik heb nog 2 donald duck pockets wie o wie
ja goede staat maar die dvd heb iek alquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:12 schreef sietsiej het volgende:
[..]
De donald duck pockets in goede staat? Ruilen tegen dvd Lord of the Rings: Fellowship of the ring?
ne thanx hoef ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:29 schreef sietsiej het volgende:
oke helaas. een heineken zonnehoedje dan?
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MPquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zag m op marktplaats inderdaad een leuke klok
een andere klok maar wel tzelfde type of heb je die klok zelf gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MP
Denk dat hij gewoon de soort klok daar heeft gezien..quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zal wel andere zijn, mijne staat niet op MP
exacticumquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon de soort klok daar heeft gezien..
waar heb je die gejat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb nog een SE w810i, 2mp, 1gb kaartje, geen boekjes of toebehoren, oplader werkt niet goed en telefoon is dus leeg, of nieuwe accu of nieuwe oplader.
Ruilen tegen mijn tuba hahaquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Ibanez RGT42DX in de kleur powder white te ruil.
[ afbeelding ]
Mooi gitaartje met 2 EMG81 elementen.
Voor meer details PM maar ff.
Nah, geen plaats voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb nog een hele simpele pc staan..
al 10 euri!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wordt aardig op geboden geloof ik
Voor wat wil je ruilen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef VASND het volgende:
Ik heb een Ibanez RGT42DX in de kleur powder white te ruil.
[ afbeelding ]
Mooi gitaartje met 2 EMG81 elementen.
Voor meer details PM maar ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |