Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog niequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef sietsiej het volgende:
[..]
Eventueel ruilen tegen lord of the rings dvd's?
Dan heb ik alleen deel 3, want ik heb 1 & 3 te ruil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:09 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Mjuh, deel 2 en 3 hebbik nog nie
Zeg maar wat je wil hebben
Wat heb jij te ruil ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had op zich wel interesse in dit:
[..]
Wilde weten wat hij daarvoor in de plaats ongeveer zocht, alleen dat stond er dus al bij
Ik heb niks van die strekking..
Ik heb nog een overcomplete X-Box liggen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef mr_johnny het volgende:
Ik heb een 500GB NAS
Ik wil graag een Creative Vado (liefst roze)
Of een (nieuwe) samsung ladyphone wellicht met bijbetaling
10 euro geboden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:59 schreef master_X het volgende:
Heb een TUBA in de aanbiedinglijkt er op alleen de mijne is zilver
[ afbeelding ]
Steel de show met al moves en tunes.
Makkelijk bespeelbaar ik kan het alleen niet.
Succes als je gedronken hebt en met vrienden een poging doet om hier op te blazen
Ruilen tegen een Motorola E680? :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb een xbox te ruil, hij is omgebouwd er zitten een stuk of 6 originele spellen bij en een paar niet originele, er mist een kabel.
wat wil je ervoor terug hebben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
ik heb een xbox te ruil, hij is omgebouwd er zitten een stuk of 6 originele spellen bij en een paar niet originele, er mist een kabel.
Ruilen tegen simpel PC'tjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:20 schreef Opperkwal het volgende:
20 incl vezk hebben een deal, dan handelen we het verder af via de pm. Maar dan moet je die wel even aanzettenquote:
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:13 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb nog een paar nokia telefoons te ruil.
een 6210 en nog een 3850
3650?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef joey_k het volgende:
[..]
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...
Maar.... interesse gewekt....
nee, dat lijkt me niks sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:31 schreef ThuleWulf het volgende:
[..]
Ruilen tegen een Motorola E680? :p
cancel that ,het is een 6021quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef joey_k het volgende:
[..]
Hmmm, Ik ben zeer benieuwd wat die 3850 voor een toestel is... Ik ken hem (nog) niet, en gsmarena ook niet...
Maar.... interesse gewekt....
er zit een 0 inquote:
Heb een groene punaise voor jequote:
Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef sietsiej het volgende:
jaja, doe maar vrolijk mee!ik zoek ook nog dvd van Donny Darko.
Ik heb nog wel wat heineken spul liggen, zoals zonnehoedje en zonnebril. Of miniatuur vrachtwagentje. Ook nog wel een moppenboek met moppen uit de 'oudheid'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef sna1ke het volgende:
[..]
Deze heb ik thuis liggen geloof ik. Wat heb je ervoor in de aanbieding? Ben niet op zoek naar DVD's aangezien ik er nog circa 50 heb liggen die ik nog moet kijken... (ga dan ook niet FOK!ken maar DVD's kijken...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |