Vanwege het dfecte moederbord: 90 euro? PM anders evenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die PC in ¤?
Nah dat vind ik wel erg aan de hoge kant, daar krijg ik een werkende PIV voor. Hoe laag wil je gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef TSPO het volgende:
[..]
Vanwege het dfecte moederbord: 90 euro? PM anders even
Wil er best een zippo voor geven anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb nog een nokia 6280 liggen met een fraai groot scherm het is alleen jammer dat het gebroken is.
Repareren kost 50 euro en is te doen bij iedere nokia hotspot.
Is ruilbaar tegen een zippo of andere leuke gadgets.
Volgens mij heette die silver shine ofzo, naja gewoon die standaard spiegelende.. De binnenkant (aansteker zelf) is nieuw en nooit gebruikt, het omhulsel zat vroeger een andere zippo in dus heeft wel roetsporen enz.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat voor ? is die een beetje mooi en zonder krassen? Feateautjes?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:07 schreef delano.888 het volgende:
roetsporen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Een roestige zippo mmm nee dankje.
Een zip voor een zippoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef delano.888 het volgende:
Whoppa..
Roetsporen dus in de deksel, zoals je vaag kan zien op de 2e reeks foto's (het zwarte aan de binnenkant van de deksel)
Foto's waren te groot voor elke image host, dus vandaar een zipje.
Ik geef er wel een nokia 6230i voor.quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Bryan181 het volgende:
niemand wil zijn telefoon ruilen tegen mijn samsung u100.'s werelds platste telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |