Die armen welquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
was deze al geweest? de mislukte wangimplantaten van madonna
de ogen zijn ook niet helamaal gelukt
Wat erg!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
Die is toch zeker geshopt he, ook met die armen zoquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
"En omdat Amanda zo vreselijk lelijk is, nog een foto van haar. "quote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef k_i_m het volgende:
Een overzichtje van nu.nl Let vooral op het hilarische commentaar.
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?id=1661091#
Volgens mij is 'ie van de week genomen, toen ze het Kabllah centrum verliet.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Huh, hoe oud is die foto van Madonna dan?
OMGquote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Strychnine het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Dat zijn echt de meest rare borsten die ik ooit gezien heb volgens mij.
eeksquote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
doe mij maar rimpels dan hoor, gatver
wie is dat ?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
doe mij maar rimpels dan hoor, gatver
Ze is ooit geboren als Armand Lepore, maar foto's van vruuger kan ik niet vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Is er eigenlijk een before foto van...dit ding?
Dat is Bree Walkerquote:
Nou dat komt nou door die helicopter! Door de wind dat zo'n ding met zich mee brengt worden haar tieten weggeduwd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:53 schreef Mayla het volgende:
Goddamn, wat is er maar haar tieten gebeurt?!!![]()
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de picsquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
jennifer grey, die van dirty dancing schijnt een hele lelijke nosejob gehad te hebben...
Ben ik nou écht de enige die deze foto niet kan zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Manono het volgende:
Pams titties
Arme Pam ze kan blijkbaar niet naar het strand zonder dat ze vanuit een heli gefotografeerd wordt
[ afbeelding ]
Beter had ze wenkbrauwen genomen ipv een nosejobquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de pics?
Haar plastische chirurgie veranderde haar gezicht zodanig dat niemand haar meer herkende (al valt het op onderstaande foto wel mee). Einde carrière.
[ afbeelding ]
Idd lelijk, ze ziet er na de operatie heel erg dertien-in-een-dozijn uit. Hoewel ik ergens wel begrijp dat ze niet zo blij was met haar oude neus, gaf het haar wel iets origineels.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de pics?
Haar plastische chirurgie veranderde haar gezicht zodanig dat niemand haar meer herkende (al valt het op onderstaande foto wel mee). Einde carrière.
[ afbeelding ]
Zo raar was die neus nu ook weer niet. Je ziet overal mensen met niet-perfecte neuzen lopen. Ik heb er zo één en maak me er ook niet echt druk meer om.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Idd lelijk, ze ziet er na de operatie heel erg dertien-in-een-dozijn uit. Hoewel ik ergens wel begrijp dat ze niet zo blij was met haar oude neus, gaf het haar wel iets origineels.
Was altijd al niet heel prettig om naar te kijken (die tieten dan) maar dit is was erg jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Manono het volgende:
Pams titties
Arme Pam ze kan blijkbaar niet naar het strand zonder dat ze vanuit een heli gefotografeerd wordt
[ afbeelding ]
Hoezo ben ik een goed voorbeeld? Vat hm ff niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef MoonCore het volgende:
Een goed voorbeeld is vencodark hierboven me ik vind het juist veel leuker als iemand er niet 'standaard-knap' uitziet. Zelf heb ik ook allerlei kleine 'fouten' zoals licht afstaande oren maar zou echt nooit iets laten veranderen.
Sorry, beetje onduidelijk geformuleerd achteraf gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een goed voorbeeld? Vat hm ff niet.
Oooh, zo. Dankjequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:08 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Sorry, beetje onduidelijk geformuleerd achteraf gezien.
Probeerde te zeggen dat qua uiterlijk iemand met een apart uiterlijk kenmerk een streepje voor heeft op de dertien in een dozijn knappe mensen.
Samenvatting: je ziet er leuker uit dan de meeste standaard 'knappe' meiden.
Dus vencodark:
Knipquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:53 schreef Ole het volgende:
Mary Borsato wordt ook steeds enger
[ afbeelding ]
ik vind dat het bij mary borsato altijd lijkt dat het gezicht van marco in een vrouwenhoofd gefotoshopt isquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, zo. Dankje![]()
Enne, Mary Borsato ziet er volgens mij al jaren zo uit, geen gezicht, maar ben er wel al aan gewend.
Nou, ik zie er dus totaal geen Marco in.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind dat het bij mary borsato altijd lijkt dat het gezicht van marco in een vrouwenhoofd gefotoshopt is
ze heeft een soort van mannelijk hoofd ofzo. niet mooi in elk geval
Ja, dat je een bril op moet zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Je weet dat je een probleem hebt als Imca Marina de knapste op de foto is.
Ok als ze niet de lelijkste is op de fotoquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat je een bril op moet zetten.![]()
Die middelste ziet er nog wel beter uit, ook niet perfect maar leuker dan Imca Marina.![]()
Maar smaken verschillen.
Ze is ook zo'n overdreven type. Dan moet Marco toch ook enigzins verknipt zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik zie er dus totaal geen Marco in.Weet nog dat toen ik voor het eerst Mary Borsato zag, ik zoiets had van: dat kan nooit zijn echte moeder zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef Zeiksnor het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Is dit niet juist een voorbeeld van geen pastische chirurgie? Volgens mij zien mensen van rond de 60 er meestal zo uit, met rimpels en groeven - en echt lelijk vind ik Britt Ekland niet. Beetje oud wel, maar ja, zo gaat datquote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
Britt Ekland, voormaling Bond-meisje..
Haha, tis ook nooit goed he.quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is dit niet juist een voorbeeld van geen pastische chirurgie? Volgens mij zien mensen van rond de 60 er meestal zo uit, met rimpels en groeven - en echt lelijk vind ik Britt Ekland niet. Beetje oud wel, maar ja, zo gaat dat
Edit, zie al waar je het vandaan hebt, gaat om die lippen dus. lijkt me dat ze verder niets heeft laten doen en had ze niet altijd al van die dikke lippen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
Britt Ekland, voormaling Bond-meisje..
[ afbeelding ]
Vroeger was zag ze er zo uit:
[ afbeelding ]
ze heeft hooguit wat in d'r lippen gespoten maar dat is dan wel mooi gedaan. De rest van de mond is gewoon natuurlijk. Niet storend indd en gewoon natuurquote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is dit niet juist een voorbeeld van geen pastische chirurgie? Volgens mij zien mensen van rond de 60 er meestal zo uit, met rimpels en groeven - en echt lelijk vind ik Britt Ekland niet. Beetje oud wel, maar ja, zo gaat dat
Een gerimpelde Britt Ekland is juist wel goed!quote:
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 8 september 2008 22:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Een gerimpelde Britt Ekland is juist wel goed!Dat is iets om troost uit te putten - hoop voor de toekomst! Als iedereen zich maar laat volbotoxen en glad-opereren, wordt het straks de norm en dan moeten wij later ook. En ik wil niet!
Ik vind Britt Ekland veel mooier (en normaler) dan al die glimmende skippyballen met verschrikte oogjes en biefstuklippen.
Whahaha.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef k_i_m het volgende:
Een overzichtje van nu.nl Let vooral op het hilarische commentaar.
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?id=1661091#
Er stond een artikel bij over mislukte plastische chirurgie.quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je moet niet altijd geloven wat je leestquote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Er stond een artikel bij over mislukte plastische chirurgie.
Bolletjes?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Froukje de Both is ook erg nu zeg, ze had altijd al opvallende jukbeenderen en daar heeft ze nu een soort bolletjes op laten zetten, wat een mislukking zeg want ze ziet er nu daadwerkelijk belachelijk uit!
Ze glimt heel erg op dr wangen/jukbeenderen. Maar betwijfel dat zij iets hebt laten doen o.i.d. Vreemd verhaal.quote:
OMG, die had best mooi oud kunnen worden volgensmij.quote:
Ik hoop het.quote:
Die tanden zijn ook nèt even te wit!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Trouwens, Joan Collins..hoe oud is die? 70 ofzo? Een hals zo glad...dat is niet normaal.
mega geshopt, en die Linda Evans lijkt wel een omgebouwde vent trouwensquote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef SEMTEX het volgende:
je zou denken dat het twee wassen beelden zijn, maar het zijn Linda Evans en Joan Collins:
[ afbeelding ]
Tering, 75 al. Ik dacht eigenlijk dat ik met mijn 70 al wat hoog zat en had geen zin het op te zoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook nèt even te wit!![]()
Ze is 75, volgens wikipedia.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef SEMTEX het volgende:
je zou denken dat het twee wassen beelden zijn, maar het zijn Linda Evans en Joan Collins:
[ afbeelding ]
Dat ze dr lippen niet heeft laten opspuitenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoor die discussie voor het eerst en vindt het erg lelijk.
Wat was de uitkomst van de vorige discussie?
Ik zeg toch ook dat ze niet verspookt is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Samson het volgende:
Beetje zinloos om Doutzen in dit topic te zetten, en die discussie over haar lippen is al zoooo vaak gevoerd
Ik ben geen zeikerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet verspookt is.Zeikerd. Het is alleen gewoon niet zo fraai, zo'n mislukte bovenlip
Ja lipgloss noemen ze dat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef rena het volgende:
Niet verspookt, want ze is bloedmooi, maar ze heeft wel overduidelijk iets aan haar lippen gedaan, vooral die bovenlip is raar
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Najib Amhali zegt het ook in een show van hem. Met lipgloss krijg je glimmende lippen: lip lip lip lip lip.quote:
Ach, ik weet het ook niet. Vind het een prachtig mens om te zien, ook met grote lippen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:15 schreef rena het volgende:
Bij haar is er toch echt een hobbel te zien boven haar lippen en dat noem ik geen lipgloss
Ik vind haar ook erg mooi. Behalve haar lip.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook niet. Vind het een prachtig mens om te zien, ook met grote lippen.
Daar wen je wel aan. Gewoon diep in haar grote blauwe ogen kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg mooi. Behalve haar lip.
quote:AMSTERDAM - De 48-jarige Koreaanse vrouw Hang Mioku raakte in paniek omdat haar botox op was. Ze besloot bakolie in haar gezicht te spuiten, met als gevolg dat ze nu mismaakt door het leven moet gaan.
Ze verhuisde twintig jaar geleden naar Japan om tientallen cosmetische operaties te ondergaan. Familieleden herkenden Mioku niet meer. Haar gezicht was langgerekt en uit proporties geraakt. Ook de chirurgen vonden haar op een gegeven moment te ver gaan en wilden haar niet meer behandelen. De vrouw zou leiden aan een psychische stoornis.
Mioku besloot het heft in eigen handen te nemen. De laatst bezochte arts had haar een spuit en een lading silliconen meegegeven zodat ze het goedje thuis zelf kon inspuiten. Maar toen haar voorraad op was raakte Mioku in paniek. Ze spoot uit wanhoop bakolie in haar gezicht.
Haar gelaat is nu volledig misvormd. Koreaanse kijkers die de vrouw op televisie zagen besloten massaal geld te doneren om Mioku weer een normaal gezicht te geven.
Doktoren hebben de zwellingen kunnen verminderen. Of het ooit helemaal goed komt weten ze niet. Mioku wil het liefst haar oude gezicht terug.
Jeez, het lijken wel enorme brandwondenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:07 schreef Maraca het volgende:
Erm.. het is (zover ik weet) niet echt een celeb, maar in het kader van dit topic past het wel.
[..]
[ afbeelding ]
Zonde hoe ver mensen willen gaan
De lijntjes zijn ook heel lelijk getekendquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Kijk, dít zijn messed-up lips:
[ afbeelding ]
Dit is Shauna Sand, de ex van Lorenzo 'Renegade' Lamas.
Holy smoke, wat een rare/enge kont!quote:Op zondag 23 november 2008 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
Coco heeft bilimplantaten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouderdom, heel slechte plastische chirurgie en kankerquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat vorige week "the roast of William Shatner" te kijken. Daar zat ook Farrah Fawcett in.. wat is daar me gebeurd zeg ?!
[ afbeelding ]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presleyquote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is Karen Mulder ook naar de plastisch chirurg geweest? Ik vind t in ieder geval niet mooi
Van die idiote ingesnoerde wangenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presley
Sylvester Stallone moet de lelijke acteur in Hollywood zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presley
Its all in the family voor de Stalloontjes...
[ afbeelding ]
Waaaah, dat meen je nietquote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov: Geen idee wie ze zijn, maar ze schijnen celebs te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik vind haar eigenlijk het enige geval van heftige chirurgie waarbij het wel redelijk uitgepakt heeft. Als je zag hoe ze er vroeger uitzag, als een of andere duffe huismoeke en zoals het nu is. Het is iig beter gelukt dan bij Helwegen of zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien wel een van de meest chirurgie-verslaafde mensen: Cindy Jackson. OK, ze is niet zo lelijk als sommigen hier, maar de idiotieHet continue veranderen van je looks door zware operaties
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet lelijk ogen, hoor. Maar dat suffe huismoeke? Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik vind haar eigenlijk het enige geval van heftige chirurgie waarbij het wel redelijk uitgepakt heeft. Als je zag hoe ze er vroeger uitzag, als een of andere duffe huismoeke en zoals het nu is. Het is iig beter gelukt dan bij Helwegen of zo.
mm, ik vond deze transormatiefotootjesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet lelijk ogen, hoor. Maar dat suffe huismoeke? Valt wel mee, toch?
[ afbeelding ]
Zo lang is ze toch helemaal niet op tv? Misschien is ze 10 jaar geleden al begonnen met haar eerste injecties. Ik vind haar er namelijk behoorlijk strakgetrokken en fake uitzien. En inderdaad, lelijk ookquote:Op woensdag 26 november 2008 19:02 schreef vencodark het volgende:
Oh, en over de vrouw van Dr Phil. Die heb ik er altijd al raar uit vinden zien, maar volgens mij is haar gezicht echt zo. Dus niet plastische chirurgie. Vooral haar kleine oogjes en rare wenkbrauwen. Ze is gewoon lelijk.
Nee, maar ik heb online weleens ooit foto's zitten bekijken van Dr Phil vroeger en zijn vrouw.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:27 schreef bluejean het volgende:
[..]
Zo lang is ze toch helemaal niet op tv? Misschien is ze 10 jaar geleden al begonnen met haar eerste injecties. Ik vind haar er namelijk behoorlijk strakgetrokken en fake uitzien. En inderdaad, lelijk ook.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov <-- wat zijn die lelijk...eng gewoon
[ afbeelding ]
die kin...
Je moet er toch niet aan denken dat je ermee moet zoenen of zo....quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zouden ze zichzelf nu ultiem mannelijk vinden of zo?
Nog nooit van gehoord. En ik lees de US Weekly.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov <-- wat zijn die lelijk...eng gewoon
[ afbeelding ]
die kin...
Voor wie wil weten wie ze zijn: De Bogdanov broersquote:Op vrijdag 28 november 2008 02:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. En ik lees de US Weekly.
Wat erg, die vetkwab aan de zijkant en volgens mij zie ik ook nog implantaten, maar misschien komt dat nog door de "verwijderoperatie". Ik neem echt NOOIT plastische chirugie, die mensen zien er allemaal zo eng uit, gewoon zielig voor ze.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, kennen jullie deze al? Posh heeft haar borstimplantaten laten verwijderen...
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze ze kleiner laten maken. Maar met zo'n mager lijf is het natuurlijk niet ondenkbaar dat ze van nature helemaal plat isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat erg, die vetkwab aan de zijkant en volgens mij zie ik ook nog implantaten, maar misschien komt dat nog door de "verwijderoperatie".
Voor alle duidelijkheid, dit zijn dus natuurkundigen als ik het Noorderlicht artikel goed heb begrepen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik snap echt niet waarom.... waarom in hemelsnaam zo'n kin, zulke wangen, zulke lippen?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik snap echt niet waarom.... waarom in hemelsnaam zo'n kin, zulke wangen, zulke lippen?
what thequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Huh, die kinnen zijn geniaal.
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort missing link tussen de aap en de mens.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:59 schreef DarkElf het volgende:
ze lijkt op Jack Nicholson als The Joker
Nou je het zegtquote:Op maandag 1 december 2008 12:59 schreef DarkElf het volgende:
ze lijkt op Jack Nicholson als The Joker
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En anders toch wel
[ afbeelding ]
Die ken ik niet!quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En anders toch wel
[ afbeelding ]
Anytime.quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Cowboy henk! die was het. Zat me ellendig te denken. Dacht eerst Johnny Bravo, maar die was het niet.
Bedankt voor mijn nachtrust
En dan bedoel ik dat ik al een paar dagen zit te googelen naar de stripfiguur waar "de kinnen" mij aan doen denken.quote:
Okee, anytime danquote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dat ik al een paar dagen zit te googelen naar de stripfiguur waar "de kinnen" mij aan doen denken.
en dan te bedenken dat ze al 59 jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal je vader maar zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze al 59 jaar zijn.![]()
Model staan voor striptekenaars he.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
wat doen die kinnebakken eigenlijk voor de kost?
Natuurkundig wetenschapper, zoiets. Hebben hun hele iq in hun kin zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
wat doen die kinnebakken eigenlijk voor de kost?
Ze zijn berucht vanwege de Bogdanov affaire. Ze hebben papers gepubliceerd die beweren iets de kunnen zeggen over de vroegste momenten van het heelal, en zelfs over wat er ‘voor’ de Big Bang gebeurde. Veel natuurkundigen stellen dat het een hoax is, en dat de papers weliswaar diepzinnig lijken, maar in feite onzinnig zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Natuurkundig wetenschapper, zoiets. Hebben hun hele iq in hun kin zitten.
okee, het zijn freaks, maar 59 zou ik ze niet geven
Het zijn echt apen geworden!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren heb ik eindelijk voor het eerst in mijn leven oog in oog gestaan met een gebotoxte (en misschien ook wel gelifte) vrouw, en ik wist serieus niet wat ik zag. Ze was heel mooi, in de zin van: lang blond haar, mooie kleren, opgemaakt enzovoort, maar ik kon mijn ogen niet van haar gezicht afhouden, en dan vooral niet van haar oog/wenkbrauw/voorhoofdpartij. Héél vreemd; in het echt is het vele malen gekker en onwerkelijker dan op een foto. Het ergste was dat het een heel domme vrouw was: ze begreep niet wat ik zei, ze vatte mijn grapjes en dubbelzinnige opmerkingen niet - ze bleef me hoogst neutraal en uitdrukkingsloos aankijken. Net toen ik me begon af te vragen of ze lobotomie had laten plegen, besefte ik dat ze gewoon een botox-handicap had: ze begreep misschien best wat ik zei, ze kon het alleen niet meer tonen. Fronsen lukte niet meer, lachen eigenlijk ook niet... we waren dus na twee minuten met elkaar uitgepraat, en het groepje waarmee ze vervolgens aan de praat raakte (soort bedrijfsfeestje - ze wilde contacten leggen) zag ik ook met achterwaartse bewegingen bij haar wegsluipen.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:58 schreef Aventura het volgende:
Priscilla Presley van de week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel even denk je 'babe'. Van veraf, in een flits. Mooi figuurtje, haar, ogen. Maar dan kijk je beter en schrik je...Ze is 63 en eigenlijk ziet ze er juist te slecht uit voor die leeftijd.
dat klinkt toch vrij ernstig... Denk maar dat ik het maar niet (om prefentieve redenen) maar niet te doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik eindelijk voor het eerst in mijn leven oog in oog gestaan met een gebotoxte (en misschien ook wel gelifte) vrouw, en ik wist serieus niet wat ik zag. Ze was heel mooi, in de zin van: lang blond haar, mooie kleren, opgemaakt enzovoort, maar ik kon mijn ogen niet van haar gezicht afhouden, en dan vooral niet van haar oog/wenkbrauw/voorhoofdpartij. Héél vreemd; in het echt is het vele malen gekker en onwerkelijker dan op een foto. Het ergste was dat het een heel domme vrouw was: ze begreep niet wat ik zei, ze vatte mijn grapjes en dubbelzinnige opmerkingen niet - ze bleef me hoogst neutraal en uitdrukkingsloos aankijken. Net toen ik me begon af te vragen of ze lobotomie had laten plegen, besefte ik dat ze gewoon een botox-handicap had: ze begreep misschien best wat ik zei, ze kon het alleen niet meer tonen. Fronsen lukte niet meer, lachen eigenlijk ook niet... we waren dus na twee minuten met elkaar uitgepraat, en het groepje waarmee ze vervolgens aan de praat raakte (soort bedrijfsfeestje - ze wilde contacten leggen) zag ik ook met achterwaartse bewegingen bij haar wegsluipen.
Botox maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
Het is inderdaad heel ernstig. Ik heb nooit botox overwogen, niet omdat ik het niet nodig heb, maar omdat ik mezelf wijsmaak dat het...ach... best meevalt... bij een bepaalde lichtval... toch?!!! Nou ja, ik heb een positieve instellingquote:Op maandag 15 december 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat klinkt toch vrij ernstig... Denk maar dat ik het maar niet (om prefentieve redenen) maar niet te doen
Hij is 18 jaar ofzoquote:Op maandag 15 december 2008 @ 03:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat haar vriendje of haar kleinzoon?
Inkoppertje: ze dachten nietquote:
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is er nog echt aan Faye Dunaway?
[ afbeelding ]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan beterequote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.
Ja maar dat vind ik niet vallen onder 'door plastische chirurgie verspookt'.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan betere
ja iddquote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Belediging voor Madame Tussauds!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uitquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Jezus, ik denk dat mensen over 100 jaar met veel ongeloof terugkijken op bovenstaande fotos, de tijd waarin onze 'sterren' zich met veel primitieve ingrepen vrijwillig lieten verminken.
Dat is een enge gedachte.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uit
Ik wou zeggen... Ik had al een aversie tegen cosmetische chirurgie, maar ik walg er steeds meer en meer van hoe meer foto's ik hier zie.. Het ziet er gewoon allemaal nep uit. Alles. Bah.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef ruby het volgende:
Rimpels zijn inderdaad zo gek nog niet.
Bovenstaande foto's zijn het ultieme bewijs!
Een aanvulling daarop:quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
tegen de slowchat:
[ afbeelding ]
Carrot top
dat is niemandquote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
tegen de slowchat:
[ afbeelding ]
Carrot top
Zijn gezicht ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haar gezicht ziet er eng uit
[ afbeelding ]
Nou die kan beter binnen blijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haar gezicht ziet er eng uit
[ afbeelding ]
Dan hoor je er inderdaad niet meer bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Ben je in Hollywood al bijna een alien als je er 'normaal' uitziet?
Ik keek net nog in de spiegel en dacht, aaaaah best schattig die kraaienpootjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef Inca het volgende:
ik ben blij dat ik op een normale manier oud word
oh ja hakjes is natuurlijk heel goed voor een klein meisje haar rug enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snakelady het volgende:
en haar dochtertje draagd al hakjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja hakjes is natuurlijk heel goed voor een klein meisje haar rug enzo
ah okquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
pssst, dat zijn geen echte hakken, ze zijn gewoon zacht.
draagdquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snakelady het volgende:
en haar dochtertje draagd al hakjes.
[ afbeelding ]
O excuse me, zal me aanpassen aan de taalpuristen....quote:
Heeft niets met taalpurisme te maken... maar 'draagd'...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
O excuse me, zal me aanpassen aan de taalpuristen....
Joh, als ik nu een en al taalfouten maak en in Br3ezahStYle typ ok, maar ik heb me een keer in snelheid en moeheid vertypt, boeiend....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Heeft niets met taalpurisme te maken... maar 'draagd'...![]()
ja, ik sluit me aan bij nec
Wi maakd zig nauw druck?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh, als ik nu een en al taalfouten maak en in Br3ezahStYle typ ok, maar ik heb me een keer in snelheid en moeheid vertypt, boeiend....
Het is maar waar je je druk om kan maken.
http://www.heelarious.com/quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok
nou dan blijft alleen t hoerige aspect over met zo'n moeder erbij
NEE! Dat zijn die schoentjes!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat die met die enge teen? die hoef ik niet weer te zien hoor. *ril
Deze blijft leuk:quote:
De vriendin van? Da's Nikki Cox! Nikki, wat doe je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Miesjemies het volgende:
De vriendin van Jay Mohr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwek.
Nog een foto waar haar lippen beter op te zien zijn (voor het verspoken)quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef Jape het volgende:
[..]
De vriendin van? Da's Nikki Cox! Nikki, wat doe je!![]()
[ afbeelding ]
OMG, thanks voor die foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nog een foto waar haar lippen beter op te zien zijn (voor het verspoken)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ik weet niet of deze al eens zijn geplaatst maar:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
en ik vond hem vroeger best knap met die blauwe ogen enzo..
Ik heb hier aardappels liggen die er beter uitzienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Teringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Die dunne of missende bovenlip had hij altijd al, er zitten nu alleen nogal vreemde gleufjes naast.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TeringWat is er met zijn mond gebeurd? Dat ziet er echt niet uit..
Dat bedoel ik idd, die gleufjes.. Dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Die dunne of missende bovenlip had hij altijd al, er zitten nu alleen nogal vreemde gleufjes naast.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb hier aardappels liggen die er beter uitzien
huh ? da ziet er raar uit die mondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou het voor gezien houden, als ik haar was. Mijn verlies nemen en een thuiswerkbaan zoeken, iets met telefonische enquêtes of zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Nogmaals Nikki Cox
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou het voor gezien houden, als ik haar was. Mijn verlies nemen en een thuiswerkbaan zoeken, iets met telefonische enquêtes of zo.
WTF! Die is ook pas 22, dat zal toch zeker niet goed zijn :Squote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Country zangeresje Kellie Pickler ging in een kwestie van een jaar van:
Dat is toch deze?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde.
Nog dom ook want door dat * strakke * ziet ze er opeens véél ouder uitquote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde.
Dat we die over het hoofd hebben gezien.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
het ergst aan haar is hoe ze zich gedraagtquote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |