quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De moeder van Kanye West is kennelijk ook behoorlijk verneukt door plastische chirugie...
't duurde dan ook een paar weken voordat het duidelijk was dat ze dood was...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De moeder van Kanye West is kennelijk ook behoorlijk verneukt door plastische chirugie...
Maar die is verspookt door ouderdomquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:50 schreef Aventura het volgende:
Vervolg op Door plastische chirurgie verspookte celebs #5
Voormalig playmate en Hollywood-actrice Mamie van Doren (76)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een pak ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef DoctorB het volgende:
Jane Fonda toen ze er nog goet uitzag:
[ afbeelding ]
Een dagelijkse outfit voor Barbarella, Queen of the Galaxy!quote:
Ach ik vind haar best een charmante oudere vrouw. In Monster-In-Law is ze super grappig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Aventura het volgende:
En ik zag laatst posters van de nieuwe camapgne van L 'Oreal met Jane Fonda.
Ik wist dat het Jane Fonda was omdat haar naam onder de foto stond. Want eerst dacht ik dat het Melanie Griffith was (en dat is geen compliment).
[ afbeelding ]
Kan helaas niet de foto van de poster vinden...Dit is eigenlijk wel een mooie foto...
edit: dit is de reclameposter..geloof me, manhoog is het een veel enger gezicht...
[ afbeelding ]
OMG Bastard!!!!!!!!!!1!!!11!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een dagelijkse outfit voor Barbarella, Queen of the Galaxy!
Simon Cowell (Jurylid Pop Idol, American Idol); hoezo Botox
[ afbeelding ]
Rare borstjes...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Ole het volgende:
Ah, weer een nieuw deeltje
gejat uit onflatteus: (Jewel)
[ afbeelding ]
Ik vind haar er best goed uitzien voor d'r leeftijd, ondanks de chirurgiequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Aventura het volgende:
En ik zag laatst posters van de nieuwe camapgne van L 'Oreal met Jane Fonda.
Ik wist dat het Jane Fonda was omdat haar naam onder de foto stond. Want eerst dacht ik dat het Melanie Griffith was (en dat is geen compliment).
[ afbeelding ]
Kan helaas niet de foto van de poster vinden...Dit is eigenlijk wel een mooie foto...
edit: dit is de reclameposter..geloof me, manhoog is het een veel enger gezicht...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:50 schreef Aventura het volgende:
Vervolg op Door plastische chirurgie verspookte celebs #5
Voormalig playmate en Hollywood-actrice Mamie van Doren (76)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het horrorquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind die mamie van doren er goed uitzien voor iemand van 76
hoe doet ze het ?
als het komt van chirugie, dan vindt ik dit een voorbeeld van geslaagde
Nou neequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
nou horror..![]()
ik geloof dat de meeste vrouwen en graag zo uit willen zien als je bijna 80 zijn
nou ga eens naar het bejaardenhuis en zie hoe de meeste mensen van 78 zijn, en kijk dan naar de levenslust van mamiequote:Op zondag 25 november 2007 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou nee
Als ik 80 ben, wil ik er graag gewoon als tachtigjarige uitzien. Hopelijk redelijk geconserveerd, maar níets als veertigjarige. Waarom in hemelsnaam, wat is het nut![]()
Ik heb het over haar uiterlijk. Dat verbouwde lijf. Ik wil er op mijn tachtigste niet uitzien of ik veertig ben. Dat heeft iets sneus.quote:Op maandag 26 november 2007 00:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou ga eens naar het bejaardenhuis en zie hoe de meeste mensen van 78 zijn, en kijk dan naar de levenslust van mamie
ik vind het geweldig. dat ze nog zo in het leven staat, actief is en zo'n jonge uistraling heeft
ze lijkt niet alleen jonger , maar ze doet ook jonge dingen
Dat is zonde...quote:Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Hij is ongetwijfeld al voorbij gekomen, maar for old time's sake.
Before
[ afbeelding ]
After
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk je?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
nou horror..![]()
ik geloof dat de meeste vrouwen en graag zo uit willen zien als je bijna 80 zijn
ohh ik zapte laatst ff langs The Bold, en ik schrok echt van hoe Hunter Tylo er nu uitziet. Waarom doet een mooie vrouw zich dat toch aanquote:
erg he, hele rare uitdrukking heeft ze nu (geen uitdrukkingquote:Op maandag 3 december 2007 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh ik zapte laatst ff langs The Bold, en ik schrok echt van hoe Hunter Tylo er nu uitziet. Waarom doet een mooie vrouw zich dat toch aan
Ik snap het ook niet. Je kent toch de voorbeelden van weleer (meg ryan, melanie griffith) baby think twice...Plastisch chirurgie maakt je misschien jonger, maar zeker niet mooier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Oh jezus wat doen al die vrouwen zichzelf aan?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
Jaja? Zijn er meer fotos van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Soapster Joan van Ark
[ afbeelding ]
quote:
ik kwam ze tegen op Oh No They Didn't (blog ala perez hilton) en inmiddels ook op http://www.telegraaf.nl/p(...)islukt__.html?p=24,1quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef Lllaura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel deze foto's het wel doen vermoeden, betwijfel ik toch wel of die foto een paar posts hierboven wel echt is hoor...![]()
Zo'n soort woord zocht ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Op de onderste foto heeft ze ook al zo'n grijze lijkentint rond haar mond als Michael Jackson
Zoiets, jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:33 schreef zwartedoos het volgende:
Ziet eruit alsof ze net een dermabrasie heeft ondergaan en die heeft proberen te camoufleren(zonder succes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |