Is die foto van Meg Ryan niet een foto van Melanie Griffithquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:45 schreef Ole het volgende:
we hadden hem al eens, maar hier wel erg duidelijk:
Axl Rose
[afbeelding]
en nog een fijne van Meg Ryan:
[afbeelding]
Cher mag ook niet ontbreken
[afbeelding]
foutje...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is die foto van Meg Ryan niet een foto van Melanie Griffith![]()
Na bijna 6 maandenquote:
Ze is wel bijna net zo lelijk geworden als Melanie G..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Na bijna 6 maanden![]()
Nu wel Meg dan:
[afbeelding]
djeez is DAT mickey rourke!quote:
Ja, dit ook...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Na bijna 6 maanden![]()
Nu wel Meg dan:
[afbeelding]
sorry, kan er niet anders van makenquote:
Je ziet het meestal wel als er aan gesleuteld is...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoeveel van al die foto's die hier gepost worden zijn niet gewoon au naturel maar gewoon wrong time, wrong place, wrong angle?
Van deze celebs is het publiek geheimquote:Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoeveel van al die foto's die hier gepost worden zijn niet gewoon au naturel maar gewoon wrong time, wrong place, wrong angle?
Ik had het je erg kwalijk genomen als het wel zo wasquote:Op donderdag 14 december 2006 03:44 schreef Ole het volgende:
[..]
sorry, kan er niet anders van maken
Afgelopen week heb ik 2 seizoenen Kathy Griffin's My Life on the D-list gekeken. Best wel hilarisch.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Kathy Griffin (Vicky uit Suddenly Susan)
[afbeelding]
Brr.. die heeft ook al haar tanden laten bijschuren tot stompjes en er vervolgens caps op laten zetten. Die stompjes zien er ongeveer zo uit als het gebit van Christopher Walken in SLeepy Hollow.. bahbah
quote:Kathy has spoken outwardly about her bouts with plastic surgery, having her hair dyed red and chemically straightened, her brow lifted, her nose done, her face "peeled", her body liposuctioned, and her teeth veneered. In fact, Kathy has made several jokes about her plastic surgery fetish. And despite the liposuction, Kathy still thinks that she looks like, in her words, "a big fat cow."
zo was ie':quote:
bij deze! In je AT! !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:01 schreef Samson het volgende:
Dit topic kende ik nog niet...
O, wat zonde, wat zonde. En die Antonio Banderas is ook errug verspookt. Vreselijk...quote:
Aan Dolly is toch niets meer echt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:01 schreef Samson het volgende:
Dit topic kende ik nog niet, nog 2 strakgetrokken koppies:
[afbeelding]
is dit nou een vrouw of een verbouwde man?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:32 schreef StefanP het volgende:
Geen celeb, maar wel verspookt:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |