Wat erg, die vetkwab aan de zijkant en volgens mij zie ik ook nog implantaten, maar misschien komt dat nog door de "verwijderoperatie". Ik neem echt NOOIT plastische chirugie, die mensen zien er allemaal zo eng uit, gewoon zielig voor ze.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, kennen jullie deze al? Posh heeft haar borstimplantaten laten verwijderen...
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze ze kleiner laten maken. Maar met zo'n mager lijf is het natuurlijk niet ondenkbaar dat ze van nature helemaal plat isquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat erg, die vetkwab aan de zijkant en volgens mij zie ik ook nog implantaten, maar misschien komt dat nog door de "verwijderoperatie".
Voor alle duidelijkheid, dit zijn dus natuurkundigen als ik het Noorderlicht artikel goed heb begrepen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik snap echt niet waarom.... waarom in hemelsnaam zo'n kin, zulke wangen, zulke lippen?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik snap echt niet waarom.... waarom in hemelsnaam zo'n kin, zulke wangen, zulke lippen?
what thequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Huh, die kinnen zijn geniaal.
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort missing link tussen de aap en de mens.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:59 schreef DarkElf het volgende:
ze lijkt op Jack Nicholson als The Joker
Nou je het zegtquote:Op maandag 1 december 2008 12:59 schreef DarkElf het volgende:
ze lijkt op Jack Nicholson als The Joker
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En anders toch wel
[ afbeelding ]
Die ken ik niet!quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En anders toch wel
[ afbeelding ]
Anytime.quote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Cowboy henk! die was het. Zat me ellendig te denken. Dacht eerst Johnny Bravo, maar die was het niet.
Bedankt voor mijn nachtrust
En dan bedoel ik dat ik al een paar dagen zit te googelen naar de stripfiguur waar "de kinnen" mij aan doen denken.quote:
Okee, anytime danquote:Op maandag 1 december 2008 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dat ik al een paar dagen zit te googelen naar de stripfiguur waar "de kinnen" mij aan doen denken.
en dan te bedenken dat ze al 59 jaar zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |