Die armen welquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
was deze al geweest? de mislukte wangimplantaten van madonna
de ogen zijn ook niet helamaal gelukt
Wat erg!quote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
Die is toch zeker geshopt he, ook met die armen zoquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[ afbeelding ]
"En omdat Amanda zo vreselijk lelijk is, nog een foto van haar. "quote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef k_i_m het volgende:
Een overzichtje van nu.nl Let vooral op het hilarische commentaar.
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?id=1661091#
Volgens mij is 'ie van de week genomen, toen ze het Kabllah centrum verliet.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Huh, hoe oud is die foto van Madonna dan?
OMGquote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Strychnine het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus
Dat zijn echt de meest rare borsten die ik ooit gezien heb volgens mij.
eeksquote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
doe mij maar rimpels dan hoor, gatver
wie is dat ?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
doe mij maar rimpels dan hoor, gatver
Ze is ooit geboren als Armand Lepore, maar foto's van vruuger kan ik niet vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Is er eigenlijk een before foto van...dit ding?
Dat is Bree Walkerquote:
Nou dat komt nou door die helicopter! Door de wind dat zo'n ding met zich mee brengt worden haar tieten weggeduwd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:53 schreef Mayla het volgende:
Goddamn, wat is er maar haar tieten gebeurt?!!![]()
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de picsquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
jennifer grey, die van dirty dancing schijnt een hele lelijke nosejob gehad te hebben...
Ben ik nou écht de enige die deze foto niet kan zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Manono het volgende:
Pams titties
Arme Pam ze kan blijkbaar niet naar het strand zonder dat ze vanuit een heli gefotografeerd wordt
[ afbeelding ]
Beter had ze wenkbrauwen genomen ipv een nosejobquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de pics?
Haar plastische chirurgie veranderde haar gezicht zodanig dat niemand haar meer herkende (al valt het op onderstaande foto wel mee). Einde carrière.
[ afbeelding ]
Idd lelijk, ze ziet er na de operatie heel erg dertien-in-een-dozijn uit. Hoewel ik ergens wel begrijp dat ze niet zo blij was met haar oude neus, gaf het haar wel iets origineels.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Inderdaad, 300 jaar geleden overigens, en waar zijn de pics?
Haar plastische chirurgie veranderde haar gezicht zodanig dat niemand haar meer herkende (al valt het op onderstaande foto wel mee). Einde carrière.
[ afbeelding ]
Zo raar was die neus nu ook weer niet. Je ziet overal mensen met niet-perfecte neuzen lopen. Ik heb er zo één en maak me er ook niet echt druk meer om.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Idd lelijk, ze ziet er na de operatie heel erg dertien-in-een-dozijn uit. Hoewel ik ergens wel begrijp dat ze niet zo blij was met haar oude neus, gaf het haar wel iets origineels.
Was altijd al niet heel prettig om naar te kijken (die tieten dan) maar dit is was erg jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Manono het volgende:
Pams titties
Arme Pam ze kan blijkbaar niet naar het strand zonder dat ze vanuit een heli gefotografeerd wordt
[ afbeelding ]
Hoezo ben ik een goed voorbeeld? Vat hm ff niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:33 schreef MoonCore het volgende:
Een goed voorbeeld is vencodark hierboven me ik vind het juist veel leuker als iemand er niet 'standaard-knap' uitziet. Zelf heb ik ook allerlei kleine 'fouten' zoals licht afstaande oren maar zou echt nooit iets laten veranderen.
Sorry, beetje onduidelijk geformuleerd achteraf gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een goed voorbeeld? Vat hm ff niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |