Dat ze dr lippen niet heeft laten opspuitenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoor die discussie voor het eerst en vindt het erg lelijk.
Wat was de uitkomst van de vorige discussie?
Ik zeg toch ook dat ze niet verspookt is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:15 schreef Samson het volgende:
Beetje zinloos om Doutzen in dit topic te zetten, en die discussie over haar lippen is al zoooo vaak gevoerd
Ik ben geen zeikerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze niet verspookt is.Zeikerd. Het is alleen gewoon niet zo fraai, zo'n mislukte bovenlip
Ja lipgloss noemen ze dat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef rena het volgende:
Niet verspookt, want ze is bloedmooi, maar ze heeft wel overduidelijk iets aan haar lippen gedaan, vooral die bovenlip is raar
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Najib Amhali zegt het ook in een show van hem. Met lipgloss krijg je glimmende lippen: lip lip lip lip lip.quote:
Ach, ik weet het ook niet. Vind het een prachtig mens om te zien, ook met grote lippen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:15 schreef rena het volgende:
Bij haar is er toch echt een hobbel te zien boven haar lippen en dat noem ik geen lipgloss
Ik vind haar ook erg mooi. Behalve haar lip.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook niet. Vind het een prachtig mens om te zien, ook met grote lippen.
Daar wen je wel aan. Gewoon diep in haar grote blauwe ogen kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg mooi. Behalve haar lip.
quote:AMSTERDAM - De 48-jarige Koreaanse vrouw Hang Mioku raakte in paniek omdat haar botox op was. Ze besloot bakolie in haar gezicht te spuiten, met als gevolg dat ze nu mismaakt door het leven moet gaan.
Ze verhuisde twintig jaar geleden naar Japan om tientallen cosmetische operaties te ondergaan. Familieleden herkenden Mioku niet meer. Haar gezicht was langgerekt en uit proporties geraakt. Ook de chirurgen vonden haar op een gegeven moment te ver gaan en wilden haar niet meer behandelen. De vrouw zou leiden aan een psychische stoornis.
Mioku besloot het heft in eigen handen te nemen. De laatst bezochte arts had haar een spuit en een lading silliconen meegegeven zodat ze het goedje thuis zelf kon inspuiten. Maar toen haar voorraad op was raakte Mioku in paniek. Ze spoot uit wanhoop bakolie in haar gezicht.
Haar gelaat is nu volledig misvormd. Koreaanse kijkers die de vrouw op televisie zagen besloten massaal geld te doneren om Mioku weer een normaal gezicht te geven.
Doktoren hebben de zwellingen kunnen verminderen. Of het ooit helemaal goed komt weten ze niet. Mioku wil het liefst haar oude gezicht terug.
Jeez, het lijken wel enorme brandwondenquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:07 schreef Maraca het volgende:
Erm.. het is (zover ik weet) niet echt een celeb, maar in het kader van dit topic past het wel.
[..]
[ afbeelding ]
Zonde hoe ver mensen willen gaan
De lijntjes zijn ook heel lelijk getekendquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Kijk, dít zijn messed-up lips:
[ afbeelding ]
Dit is Shauna Sand, de ex van Lorenzo 'Renegade' Lamas.
Holy smoke, wat een rare/enge kont!quote:Op zondag 23 november 2008 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
Coco heeft bilimplantaten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouderdom, heel slechte plastische chirurgie en kankerquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat vorige week "the roast of William Shatner" te kijken. Daar zat ook Farrah Fawcett in.. wat is daar me gebeurd zeg ?!
[ afbeelding ]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presleyquote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is Karen Mulder ook naar de plastisch chirurg geweest? Ik vind t in ieder geval niet mooi
Van die idiote ingesnoerde wangenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presley
Sylvester Stallone moet de lelijke acteur in Hollywood zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Brrr, ze heeft ook al zo'n Joker mond gekregen net als Pricilla Presley
Its all in the family voor de Stalloontjes...
[ afbeelding ]
Waaaah, dat meen je nietquote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef SEMTEX het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov: Geen idee wie ze zijn, maar ze schijnen celebs te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik vind haar eigenlijk het enige geval van heftige chirurgie waarbij het wel redelijk uitgepakt heeft. Als je zag hoe ze er vroeger uitzag, als een of andere duffe huismoeke en zoals het nu is. Het is iig beter gelukt dan bij Helwegen of zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien wel een van de meest chirurgie-verslaafde mensen: Cindy Jackson. OK, ze is niet zo lelijk als sommigen hier, maar de idiotieHet continue veranderen van je looks door zware operaties
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet lelijk ogen, hoor. Maar dat suffe huismoeke? Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik vind haar eigenlijk het enige geval van heftige chirurgie waarbij het wel redelijk uitgepakt heeft. Als je zag hoe ze er vroeger uitzag, als een of andere duffe huismoeke en zoals het nu is. Het is iig beter gelukt dan bij Helwegen of zo.
mm, ik vond deze transormatiefotootjesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet lelijk ogen, hoor. Maar dat suffe huismoeke? Valt wel mee, toch?
[ afbeelding ]
Zo lang is ze toch helemaal niet op tv? Misschien is ze 10 jaar geleden al begonnen met haar eerste injecties. Ik vind haar er namelijk behoorlijk strakgetrokken en fake uitzien. En inderdaad, lelijk ookquote:Op woensdag 26 november 2008 19:02 schreef vencodark het volgende:
Oh, en over de vrouw van Dr Phil. Die heb ik er altijd al raar uit vinden zien, maar volgens mij is haar gezicht echt zo. Dus niet plastische chirurgie. Vooral haar kleine oogjes en rare wenkbrauwen. Ze is gewoon lelijk.
Nee, maar ik heb online weleens ooit foto's zitten bekijken van Dr Phil vroeger en zijn vrouw.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:27 schreef bluejean het volgende:
[..]
Zo lang is ze toch helemaal niet op tv? Misschien is ze 10 jaar geleden al begonnen met haar eerste injecties. Ik vind haar er namelijk behoorlijk strakgetrokken en fake uitzien. En inderdaad, lelijk ook.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov <-- wat zijn die lelijk...eng gewoon
[ afbeelding ]
die kin...
Je moet er toch niet aan denken dat je ermee moet zoenen of zo....quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zouden ze zichzelf nu ultiem mannelijk vinden of zo?
Nog nooit van gehoord. En ik lees de US Weekly.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Treezz het volgende:
Igor and Grichka Bogdanov <-- wat zijn die lelijk...eng gewoon
[ afbeelding ]
die kin...
Voor wie wil weten wie ze zijn: De Bogdanov broersquote:Op vrijdag 28 november 2008 02:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. En ik lees de US Weekly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |