Inkoppertje: ze dachten nietquote:
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is er nog echt aan Faye Dunaway?
[ afbeelding ]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan beterequote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.
Ja maar dat vind ik niet vallen onder 'door plastische chirurgie verspookt'.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan betere
ja iddquote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Belediging voor Madame Tussauds!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uitquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Jezus, ik denk dat mensen over 100 jaar met veel ongeloof terugkijken op bovenstaande fotos, de tijd waarin onze 'sterren' zich met veel primitieve ingrepen vrijwillig lieten verminken.
Dat is een enge gedachte.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uit
Ik wou zeggen... Ik had al een aversie tegen cosmetische chirurgie, maar ik walg er steeds meer en meer van hoe meer foto's ik hier zie.. Het ziet er gewoon allemaal nep uit. Alles. Bah.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef ruby het volgende:
Rimpels zijn inderdaad zo gek nog niet.
Bovenstaande foto's zijn het ultieme bewijs!
Een aanvulling daarop:quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
tegen de slowchat:
[ afbeelding ]
Carrot top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |