Inkoppertje: ze dachten nietquote:
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is er nog echt aan Faye Dunaway?
[ afbeelding ]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan beterequote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft een paar kunstkleppers (en dat is ook niet zo gek op haar leeftijd) maar verder vind ik die er best goed uitzien hoor? Ik vind dit nog wel vallen onder met een beetje hulp gracieus ouder worden.
Ja maar dat vind ik niet vallen onder 'door plastische chirurgie verspookt'.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Eeeh die kunstkleppers zijn toch echt zooooo lelijk, als je ze dan toch neemt, neem dan betere
ja iddquote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Belediging voor Madame Tussauds!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Felixa het volgende:
Yikes! Burt Reynolds lijkt wel een wassen beeld bij Madame Tussauds.
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uitquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Jezus, ik denk dat mensen over 100 jaar met veel ongeloof terugkijken op bovenstaande fotos, de tijd waarin onze 'sterren' zich met veel primitieve ingrepen vrijwillig lieten verminken.
Dat is een enge gedachte.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of iedereen ziet er over 100 jaar zo uit
Ik wou zeggen... Ik had al een aversie tegen cosmetische chirurgie, maar ik walg er steeds meer en meer van hoe meer foto's ik hier zie.. Het ziet er gewoon allemaal nep uit. Alles. Bah.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef ruby het volgende:
Rimpels zijn inderdaad zo gek nog niet.
Bovenstaande foto's zijn het ultieme bewijs!
Een aanvulling daarop:quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
tegen de slowchat:
[ afbeelding ]
Carrot top
dat is niemandquote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
tegen de slowchat:
[ afbeelding ]
Carrot top
Zijn gezicht ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haar gezicht ziet er eng uit
[ afbeelding ]
Nou die kan beter binnen blijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Haar gezicht ziet er eng uit
[ afbeelding ]
Dan hoor je er inderdaad niet meer bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef DrDentz het volgende:
Ben je in Hollywood al bijna een alien als je er 'normaal' uitziet?
Ik keek net nog in de spiegel en dacht, aaaaah best schattig die kraaienpootjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef Inca het volgende:
ik ben blij dat ik op een normale manier oud word
oh ja hakjes is natuurlijk heel goed voor een klein meisje haar rug enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snakelady het volgende:
en haar dochtertje draagd al hakjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja hakjes is natuurlijk heel goed voor een klein meisje haar rug enzo
ah okquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
pssst, dat zijn geen echte hakken, ze zijn gewoon zacht.
draagdquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snakelady het volgende:
en haar dochtertje draagd al hakjes.
[ afbeelding ]
O excuse me, zal me aanpassen aan de taalpuristen....quote:
Heeft niets met taalpurisme te maken... maar 'draagd'...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
O excuse me, zal me aanpassen aan de taalpuristen....
Joh, als ik nu een en al taalfouten maak en in Br3ezahStYle typ ok, maar ik heb me een keer in snelheid en moeheid vertypt, boeiend....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Heeft niets met taalpurisme te maken... maar 'draagd'...![]()
ja, ik sluit me aan bij nec
Wi maakd zig nauw druck?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh, als ik nu een en al taalfouten maak en in Br3ezahStYle typ ok, maar ik heb me een keer in snelheid en moeheid vertypt, boeiend....
Het is maar waar je je druk om kan maken.
http://www.heelarious.com/quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok
nou dan blijft alleen t hoerige aspect over met zo'n moeder erbij
NEE! Dat zijn die schoentjes!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat die met die enge teen? die hoef ik niet weer te zien hoor. *ril
Deze blijft leuk:quote:
De vriendin van? Da's Nikki Cox! Nikki, wat doe je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Miesjemies het volgende:
De vriendin van Jay Mohr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwek.
Nog een foto waar haar lippen beter op te zien zijn (voor het verspoken)quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef Jape het volgende:
[..]
De vriendin van? Da's Nikki Cox! Nikki, wat doe je!![]()
[ afbeelding ]
OMG, thanks voor die foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nog een foto waar haar lippen beter op te zien zijn (voor het verspoken)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef pberends het volgende:
Huh, die kinnen zijn geniaal.
Igor en Grichka Bogdanov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort missing link tussen de aap en de mens.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ik weet niet of deze al eens zijn geplaatst maar:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
en ik vond hem vroeger best knap met die blauwe ogen enzo..
Ik heb hier aardappels liggen die er beter uitzienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Teringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Die dunne of missende bovenlip had hij altijd al, er zitten nu alleen nogal vreemde gleufjes naast.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TeringWat is er met zijn mond gebeurd? Dat ziet er echt niet uit..
Dat bedoel ik idd, die gleufjes.. Dat ziet er echt heel onnatuurlijk uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Die dunne of missende bovenlip had hij altijd al, er zitten nu alleen nogal vreemde gleufjes naast.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb hier aardappels liggen die er beter uitzien
huh ? da ziet er raar uit die mondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:21 schreef Fratz het volgende:
Ray Liotta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou het voor gezien houden, als ik haar was. Mijn verlies nemen en een thuiswerkbaan zoeken, iets met telefonische enquêtes of zo.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Nogmaals Nikki Cox
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou het voor gezien houden, als ik haar was. Mijn verlies nemen en een thuiswerkbaan zoeken, iets met telefonische enquêtes of zo.
WTF! Die is ook pas 22, dat zal toch zeker niet goed zijn :Squote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Country zangeresje Kellie Pickler ging in een kwestie van een jaar van:
Dat is toch deze?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde.
Nog dom ook want door dat * strakke * ziet ze er opeens véél ouder uitquote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde.
Dat we die over het hoofd hebben gezien.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
het ergst aan haar is hoe ze zich gedraagtquote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janice Dickinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |