Ik ben Giobarde. Woon in Utrecht en hou van hobby'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:Giobarde! Vertel eens wat over jezelf
Tsjonge. Waar in Utrecht en waar ga je dan uit?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:11 schreef Giobarde het volgende:
[..]
Ik ben Giobarde. Woon in Utrecht en hou van hobby's
Ik woon in de richting van Tuindorp. Zuipen door ik doorgaans in andere steden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsjonge. Waar in Utrecht en waar ga je dan uit?
Tsja, ik kwam uit de kroeg en heb eerst thuis nog twee drankjes genomenquote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik kwam uit de kroeg en heb eerst thuis nog twee drankjes genomen. Nu ga ik wel slapen, misschien tot later Giobarde en tot volgende keer Ets
wasquote:
jij bent lievquote:
Nog weinig te genieten hier hoor, maar ik ga vanmiddag wel genieten van het zonnetje jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:36 schreef iamredleader het volgende:
En iedereen zit zeker al buiten te genieten, he?
quote:
Vanmiddag technisch weer dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef iamredleader het volgende:
Het begint weer wat mooier te worden. En het is bijna lunch-tijd!
Met petje en koptelefoon?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Etcetera het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)meweek.avi_plain.xml![]()
onze tent staat erop
die tent met al die ballonnen in de nok
en ik sta er heeeel even op geloof ik, hangt een rode jas over m'n stoel
ik moet een Giel-Beelen-image hooghouden tochquote:
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet een Giel-Beelen-image hooghouden toch
consider it donequote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je geloof ik ook gespot Etc, je bent met een cameraatje bezig toch?
Bleeeeh, wat een werk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:ja
ik was iets van 300 foto's handmatig aan het verwijderen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik heb DE mededeling gedaan aan mn huisgenootje en ze nam het heel goed op
We zaten wel allebei een beetje verslagen te beseffen dat er dan dus al heel snel een eind komt aan onze leuke samenwoontijd, maarja... nu is er tenminste een nare onzekerheid uit de weg geruimd voor ons allebei. En vriendinnen blijven we hoe dan ook wel, dat lukt al 25 jaar![]()
Dus: per oktober ga ik samenwonen!!![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bleeeeh, wat een werk!Is daar niet een of andere handige functie voor?
Goeie vooruitzichtenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik heb DE mededeling gedaan aan mn huisgenootje en ze nam het heel goed op
We zaten wel allebei een beetje verslagen te beseffen dat er dan dus al heel snel een eind komt aan onze leuke samenwoontijd, maarja... nu is er tenminste een nare onzekerheid uit de weg geruimd voor ons allebei. En vriendinnen blijven we hoe dan ook wel, dat lukt al 25 jaar![]()
Dus: per oktober ga ik samenwonen!!![]()
![]()
![]()
pics and proof or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Etcetera het volgende:
da's toch mooiik sta er nog op ook
zit een luchtfoto tussen (ze hebben 4 foto's gepakt) en daar sta ik tussen (maar dat moet je net weten hoor
)
ik zal 's kijken of ik een scanner kan fiksenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics and proof or it didn't happen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Vanaf 11 augustus ga ik halve dagen werken, thank God.
Tofquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef Etcetera het volgende:
ik zal 's kijken of ik een scanner kan fiksenanders doe ik het thuis wel
Het is inderdaad heel erg warm, ik ben ook van plan bij thuiskomst eerst te gaan douchenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Soempie het volgende:
Het is hier bloedheet en ik stink.![]()
Straks maar even douchen en spullen pakken voor het weekend.
Goed plan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg warm, ik ben ook van plan bij thuiskomst eerst te gaan douchen
Maar in de categorie echt lekker:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef Soempie het volgende:
Goed plan.![]()
Douchen is zo fijn als je je zo vies voelt.
Hm... misschien dat ik vanavond mijn vrouw lekker in slaap masseer...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Soempie het volgende:
Of, douchen, in een groot badlaken op de bank een film kijken en 's avonds in bed in slaap gemasseerd worden.![]()
![]()
Dat gaat dus niet gebeuren vandaag.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ik al verteld dat ik hier mijn prive airco heb
geen zweet, weet je.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm... misschien dat ik vanavond mijn vrouw lekker in slaap masseer...
Mag ik jouw kantoor schoonmaken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat voor video was je trouwens op youtube aan het kijken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet een Giel-Beelen-image hooghouden toch
Wij hebben in het hele gebouw aircoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avril Lavigne - Girlfriendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor video was je trouwens op youtube aan het kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ben uit m'n broek gescheurd.![]()
Plof net in m'n stoel: SCHRRRRRRRRRRRRRK!![]()
![]()
Gelukkig alleen de broek aan de binnenkant en niet de stof aan de buitenkant.Kwaliteit van niks.
ik had je al eens verteld dat ik bij een groot bedrijf werk?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef Etcetera het volgende:
nee je moet bellen want de klop doet het niet
foto zal ik zo plaatsenquote:
hoezoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met campzone halen jullie de meeste media wel moet ik zeggen
Tuindorp is duurquote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:15 schreef Giobarde het volgende:
[..]
Ik woon in de richting van Tuindorp. Zuipen door ik doorgaans in andere steden.
Ja, echt enormquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat was zeker afzien dan?
en zit je vanavond weer met haar op het terras?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, echt enorm![]()
Vooral 's avonds, toen ik in gezelschap was van een hele leuke dame
Nee, dat niet, maar ik zie haar binnenkort wel weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en zit je vanavond weer met haar op het terras?
Dat vond ik ookquote:
Zaterdag + vakantie, we spreken hier van een zwarte zaterdag in de AKQ SCquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
trouwens best druk hier voor een zaterdagmiddag
Ga vanavond naar de Tilburgse kermis.
De attracties op kermissen boeien me altijd het minstquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi man, beetje mensen kijken en een biertje drinken kan daar erg goed. Er schijnen ook nog een paar attracties te zijn
quote:
respect, da's pas bluffenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu Everest Poker te spelen (gratis) en heb net een pot van 170 gewonnen met een paar drieën
Hier is die net voorbijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Buiten is een vreselijke regen- en onweersbui losgebarstentevens hoi
screw mequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je voor de grap al op buienradar gekeken.
Rood is toch ....
Om 8 uur zou hier hel en verdoemenis los moeten barstenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow crap, het gaat dus later weer flink tekeer
Op dagen zoals deze gaat die euro die het aan stoom kost toch wel de laatste van je zorgen zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-een-airco-hebben post
![]()
Tof, ik zou ook wel een airco willen hebben, maar die krengen kosten een vermogen aan electriciteit...
we waren voorbereid op verschrikkelijk onweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Nesle het volgende:
Goed.. in overijssel was het noodweer, echt verschrikkelijk.
Hoe staat het met jou ETC? Leef je nog of viel het mee met de regen daar?
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef Etcetera het volgende:
typisch
ik zit nu de aller eerste afleveringen van NCIS te kijken - of eigenlijk: de afleveringen waarin ze in JAG begonnen, wat een verschil met hoe de serie in seizoen 5 is
Nog gezopen vanavond?quote:
vorig jaar was véééél erger dan wat er tot nu toe is gevallenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nog niet de tent uitgespoeld?
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Owen heet ie.![]()
We waren gister nog in Zeeland en toen hebben we met de hele familie daar nog bbq gedaan. Af en toe een wee tussendoor. Stoere zus.![]()
Ja, ik ga de afwas doen, en dan wat studerenquote:Op zondag 27 juli 2008 10:15 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, nu hier het computerbureau een laklaag geven.
* MadMaster wil trouwboekje zien van Wiebel en Soempie...quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
Sven is vanmorgen om 8.00 uur oom geworden. En ik dus tante.
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Iemand bekend in R'dam met parkeren voor het Nieuwe Luxor?
Mag daar vanavond naar toe, maar ken heg noch steg daar en via het www kom ik er niet helemaal uit...
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Bordjes "P" volgen. Er zijn zat parkeergarages op 2 minuten lopen. Ik raad aan bij de Baja te parkeren.
Hier dus: linkje oftewel in de Karel Doormanstraat. Vandaar loop je binnen 1 minuut naar waar je zijn moet.
Ach.. de komende 10 jaar hoef je waarschijnlijk dan ook geen kampioenschapsfeestje te verwachten op de Coolsingelquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ben blij dat ik je post niet gelezen had. Moest namelijk bij het Nieuwe Luxor zijn en dat ligt aan de Posthumalaan (de kop van Zuid) met godzijdank een groot parkeerterrein ernaast.
Heb half R'dam weer eens gezien (via de Coolsingel gereden) en heb voor 10 jaar weer genoeg gezien daar...
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lig jij hier altijd op de loer ofzo?
quote:
lolquote:Op maandag 28 juli 2008 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lig jij hier altijd op de loer ofzo?
quote:
Iederekeer als ik zwaai komt binnen een paar minuten markie langsquote:[..]
lol
hoi TM
dat moment dat de stad overstroomt wordt met V's, het gevecht at the end, de manier hoe het plot in elkaar zitquote:Op maandag 28 juli 2008 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Iederekeer als ik zwaai komt binnen een paar minuten markie langs![]()
Maarja ik ben naar bed slaapse
Valt mee, hier in Amstelveen. Het is lekker frisquote:
Lekker, ben vandaag ook vrij, maar wel volle dag qua afsprakenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb besloten om vandaag maar een snipperdag op te nemen.
Ben niet vooruit te branden...![]()
Vanavond weer een concert van Billy Idol, dus wordt ook weer een latertje...
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden je buren van zo'n investering?
Kleiner, goedkoper, lichterquote:Op maandag 28 juli 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me in mn hoofd gehaald dat ik wel graag een piano wil hebben, en nu heb ik een heel mooie oude zwarte piano gezien op Marktplaats......![]()
http://link.marktplaats.nl/183090639
Magniethebgeengeldmagniethebgeengeldmagniet.....
Een heel erg ontstoken oog.quote:
Ook dat het wit van je oog roze wordt? Daar had ik vorig jaar een keer last van, vond het erg naarquote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een heel erg ontstoken oog.
Ik ben er super vatbaar, bij wijze van spreken als jíj er achter je beelscherm last van hebt, heb ik het de volgende dag ook.
Nee, okee, maar als iemand anders in de kamer er last van heeft, dan wel. En toevallig de afgelopen dagen hadden er meerdere mensen om me heen er last van, dus tja
Niet roze, maar rood. Ja, de mensen op straat kijken wel even voor een tweede keer ja. Het is ook freaky :pquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook dat het wit van je oog roze wordt? Daar had ik vorig jaar een keer last van, vond het erg naar
Wacht maar tot je getrouwd bent.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is echt een dramatisch slow topic
Weten jullie nog dat ik de keuken zo heel mooi had gepoetst? Kom ik terug uit Egmond, kan je zien dat mn broer hier ook geleefd heeft...zn vaat laten staan, koffievlekken in mijn shiny sink, zit hij nu lekker te zeilen, of bijna, kan ik zijn zooi opruimen. En dat niet alleen, ook de vissen en planten zijn op sterven na dood
Oh mèn!
Ik wilde zaterdag ook al even terugkomen voor een paar uur, had een verjaardag en wilde vissen & planten doen, maar ik kon niet naar Amsterdam komen omdat er iemand voor de trein gesprongen was op mijn traject en het zou me een uur extra kosten om hier te komen en dat ging me te ver. Dus speciaal mn broer egbeld, die zaterdag terug zou komen en vandaag weer zou gaan om te vragen of hij even voor de plantjes en visjes wilse zorgenIs ook lekker thuiskomen zeg
Met mijn roze oog heb ik ook nog even ooglapjes geprobeerd. Helaas had ik goedkope van de feestwinkel en werkte dat niet echt prettigquote:Op maandag 28 juli 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet roze, maar rood. Ja, de mensen op straat kijken wel even voor een tweede keer ja. Het is ook freaky :p
Ik ben niet in zo'n piratenbuiquote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mijn roze oog heb ik ook nog even ooglapjes geprobeerd. Helaas had ik goedkope van de feestwinkel en werkte dat niet echt prettig
Of je stopcontact is leeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Als ik m aan de stroom zet gaat ie de hele tijd alsnog zeuren dat ie lage accuspanning heeft.... en een lampje zenuwachtig knipperen de hele tijd. Is mn snoertje nou aan gort, of de plug niet goed meer?
En wat gebeurt er als je je laptop eerst uit zet en een uurtje aan de lader legt? Kan zijn dat ie nu ongeveer evenveel stroom verbruikt als dat er in gaat en je daarom steeds de melding krijgtquote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Als ik m aan de stroom zet gaat ie de hele tijd alsnog zeuren dat ie lage accuspanning heeft.... en een lampje zenuwachtig knipperen de hele tijd. Is mn snoertje nou aan gort, of de plug niet goed meer?
Dat is de reden waarom ik na de lunchafspraak, na de boodschappen, na het schilderen en ook nu nog steeds niet telkens onder de douche spring. Je kan 5 minuten later weer.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:20 schreef Soempie het volgende:
Douche genomen om een uur of 4. Daarna naar de supermarkt gegaan en met twee volle tassen naar huis gesjouwd. Nu kan ik wel weer douchen.
Arr....quote:Op maandag 28 juli 2008 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben niet in zo'n piratenbui
Thanks red
Je snoer is aan gort, de laptopbatterij is versleten, de plug past niet en de stoppen zijn uit de stoppenkast gesprongenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Ja, teveel van die designer-stroom gebruikt, dan ga je door je maandvoorraad heenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Of je stopcontact is leeg.
Net lekker op het strand gelegen, vanavond eten en daarna een filmpje kijken bij een vriend
En als inkopper: lettertjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor: wat staat er bij jullie vanavond op het menu?
Hier is het gewoon nog steeds te warm, misschien gaat het zo nog regenenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:
en weer regen en onweerje kunt er de klok bijna op gelijk zetten
overdag veul te warm en 's nachts regen
- als je de accu uit je laptop haalt, en dan wel de adapter aansluit, doet je laptop het dan ?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Ah dan zal de connector aan de kant van je laptop (intern) wel slecht contact maken.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de accu er nog nooit uitgehaald
Grootste deel van de tijd is er niks aan de hand, maar soms moet ik de plug er wel 5x opnieuw indoen omdat ie m anders niet lijkt te pakken
Ik heb net afgewassen, pffff nu heb ik het ook bloedheetmn huisgenootjes mogen straks de tweede helft doen
Mja, maar na 2 badkamers, wc's, stofzuigen en nog een hele woning overal dweilen, was doen, stoffen, etc. moest ik toch echt wel douchen. Ik kon m'n shirt bijna uitwringen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik na de lunchafspraak, na de boodschappen, na het schilderen en ook nu nog steeds niet telkens onder de douche spring. Je kan 5 minuten later weer.
Daat is nu toch het nostalgie subforum voorquote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/024619.php
Elke keer als ik weer zo'n post op een website voorbij zie komen baal ik er toch wel een beetje van dat dat 90s subforum van fok dicht is
Wat ben jij toch ook een romanticus...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:27 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Lekker geslapen, alleen midden in de nacht wakker geworden omdat m'n lieve vrouw naar de wc was gegaan, en daarna tegen me aankroop voor een grote knuffel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef Etcetera het volgende:
gister een fles Bacardi Breezer () weggetikt
![]()
was gezellig
een liter geloof ikquote:
Als het echt erg is, een tijdje aanhoudt of vaker voorkomt, dan zou ik de politie bellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Gadverdamme, ik zit nu op mn balkon en aan de andere kant van de tuintjes hoor ik een vrouw enorm krijsen, net leek het huilen, en volgens mij hoorde ik er nu ook een mannenstem tussendoor.....Ik zit me al van alles in te beelden, maar je kunt het niet zien natuurlijk... Heb ook wel eens gehoord dat er bij de achterburen een dochtertje van de trap was 'gevallen', terwijl ik voor die tijd ook een boel gegil had gehoord en een woeste mannenstem
Wat moet je nou in zo'n geval? Denken 'het zal wel meevallen' of meteen de politie bellen?
Doomsday is inderdaad best te pruimenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister Meet Dave gezien, ik heb toch wel weer moeten lachen om Eddie Murphy.
Daarna Doomsday gezien, ook wel een aardige film
Ohhh, dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Onweer
Echt goed onweer, met heftige flitsen en flink wat gerommel daarna
volgens mij hebben wij die bui gisteravond gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Had je nog in Groningen gewoond dan had je je lol op gekund
Donkere lucht, gevolgd door harde wind, onweer, en toen KEIHARDE regen
Feliquote:Op zondag 27 juli 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:
Owen heet ie.![]()
We waren gister nog in Zeeland en toen hebben we met de hele familie daar nog bbq gedaan. Af en toe een wee tussendoor. Stoere zus.![]()
Wa's dat er voor één?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, ik zie het op buienradarZiet er mooi uit, alleen gaat het de verkeerde kant op
wat mij betreft vanaf half acht vanavond lekker stortregen en onweer in Amsterdam/Amstelveen...
Huh? Heb je IBM racks met blades of zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
en ik ga donderdag eindelijk m'n pc kast verbouwenkomen vlammen in de zijkant, met plexiglas, en een extra fan aan de voorkant want ik moet nu 24u per dag met een tafelventilator m'n harde schijven verkoelen
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh? Heb je IBM racks met blades of zo?
Waarom moet je die zo enorm koelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |