Ik ben Giobarde. Woon in Utrecht en hou van hobby'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:Giobarde! Vertel eens wat over jezelf
Tsjonge. Waar in Utrecht en waar ga je dan uit?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:11 schreef Giobarde het volgende:
[..]
Ik ben Giobarde. Woon in Utrecht en hou van hobby's
Ik woon in de richting van Tuindorp. Zuipen door ik doorgaans in andere steden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsjonge. Waar in Utrecht en waar ga je dan uit?
Tsja, ik kwam uit de kroeg en heb eerst thuis nog twee drankjes genomenquote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik kwam uit de kroeg en heb eerst thuis nog twee drankjes genomen. Nu ga ik wel slapen, misschien tot later Giobarde en tot volgende keer Ets
wasquote:
jij bent lievquote:
Nog weinig te genieten hier hoor, maar ik ga vanmiddag wel genieten van het zonnetje jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:36 schreef iamredleader het volgende:
En iedereen zit zeker al buiten te genieten, he?
quote:
Vanmiddag technisch weer dusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef iamredleader het volgende:
Het begint weer wat mooier te worden. En het is bijna lunch-tijd!
Met petje en koptelefoon?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:25 schreef Etcetera het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)meweek.avi_plain.xml![]()
onze tent staat erop
die tent met al die ballonnen in de nok
en ik sta er heeeel even op geloof ik, hangt een rode jas over m'n stoel
ik moet een Giel-Beelen-image hooghouden tochquote:
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet een Giel-Beelen-image hooghouden toch
consider it donequote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je geloof ik ook gespot Etc, je bent met een cameraatje bezig toch?
Bleeeeh, wat een werk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:ja
ik was iets van 300 foto's handmatig aan het verwijderen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, ik heb DE mededeling gedaan aan mn huisgenootje en ze nam het heel goed op
We zaten wel allebei een beetje verslagen te beseffen dat er dan dus al heel snel een eind komt aan onze leuke samenwoontijd, maarja... nu is er tenminste een nare onzekerheid uit de weg geruimd voor ons allebei. En vriendinnen blijven we hoe dan ook wel, dat lukt al 25 jaar![]()
Dus: per oktober ga ik samenwonen!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |