quote:Op maandag 28 juli 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat vinden je buren van zo'n investering?
Kleiner, goedkoper, lichterquote:Op maandag 28 juli 2008 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me in mn hoofd gehaald dat ik wel graag een piano wil hebben, en nu heb ik een heel mooie oude zwarte piano gezien op Marktplaats......![]()
http://link.marktplaats.nl/183090639
Magniethebgeengeldmagniethebgeengeldmagniet.....
Een heel erg ontstoken oog.quote:
Ook dat het wit van je oog roze wordt? Daar had ik vorig jaar een keer last van, vond het erg naarquote:Op maandag 28 juli 2008 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een heel erg ontstoken oog.
Ik ben er super vatbaar, bij wijze van spreken als jíj er achter je beelscherm last van hebt, heb ik het de volgende dag ook.
Nee, okee, maar als iemand anders in de kamer er last van heeft, dan wel. En toevallig de afgelopen dagen hadden er meerdere mensen om me heen er last van, dus tja
Niet roze, maar rood. Ja, de mensen op straat kijken wel even voor een tweede keer ja. Het is ook freaky :pquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook dat het wit van je oog roze wordt? Daar had ik vorig jaar een keer last van, vond het erg naar
Wacht maar tot je getrouwd bent.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is echt een dramatisch slow topic
Weten jullie nog dat ik de keuken zo heel mooi had gepoetst? Kom ik terug uit Egmond, kan je zien dat mn broer hier ook geleefd heeft...zn vaat laten staan, koffievlekken in mijn shiny sink, zit hij nu lekker te zeilen, of bijna, kan ik zijn zooi opruimen. En dat niet alleen, ook de vissen en planten zijn op sterven na dood
Oh mèn!
Ik wilde zaterdag ook al even terugkomen voor een paar uur, had een verjaardag en wilde vissen & planten doen, maar ik kon niet naar Amsterdam komen omdat er iemand voor de trein gesprongen was op mijn traject en het zou me een uur extra kosten om hier te komen en dat ging me te ver. Dus speciaal mn broer egbeld, die zaterdag terug zou komen en vandaag weer zou gaan om te vragen of hij even voor de plantjes en visjes wilse zorgenIs ook lekker thuiskomen zeg
Met mijn roze oog heb ik ook nog even ooglapjes geprobeerd. Helaas had ik goedkope van de feestwinkel en werkte dat niet echt prettigquote:Op maandag 28 juli 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet roze, maar rood. Ja, de mensen op straat kijken wel even voor een tweede keer ja. Het is ook freaky :p
Ik ben niet in zo'n piratenbuiquote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mijn roze oog heb ik ook nog even ooglapjes geprobeerd. Helaas had ik goedkope van de feestwinkel en werkte dat niet echt prettig
Of je stopcontact is leeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Als ik m aan de stroom zet gaat ie de hele tijd alsnog zeuren dat ie lage accuspanning heeft.... en een lampje zenuwachtig knipperen de hele tijd. Is mn snoertje nou aan gort, of de plug niet goed meer?
En wat gebeurt er als je je laptop eerst uit zet en een uurtje aan de lader legt? Kan zijn dat ie nu ongeveer evenveel stroom verbruikt als dat er in gaat en je daarom steeds de melding krijgtquote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet stom
Als ik m aan de stroom zet gaat ie de hele tijd alsnog zeuren dat ie lage accuspanning heeft.... en een lampje zenuwachtig knipperen de hele tijd. Is mn snoertje nou aan gort, of de plug niet goed meer?
Dat is de reden waarom ik na de lunchafspraak, na de boodschappen, na het schilderen en ook nu nog steeds niet telkens onder de douche spring. Je kan 5 minuten later weer.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:20 schreef Soempie het volgende:
Douche genomen om een uur of 4. Daarna naar de supermarkt gegaan en met twee volle tassen naar huis gesjouwd. Nu kan ik wel weer douchen.
Arr....quote:Op maandag 28 juli 2008 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben niet in zo'n piratenbui
Thanks red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |