bestel bij albert heijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:44 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, met dit weer zou een auto toch wel handig zijn om effe naar de supermarkt te gaan. Nu wordt het de waterfiets...
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets overquote:
Drama Queensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets over
maar er staat nergens dat hij maandag op de kermis een schriftelijke verklaring laat rondgaan
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Drama QueensPlaats het gewoon, doe ik ook
![]()
![]()
Goedemorgen ik ben te vroeg wakker
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppen
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk wegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:52 schreef Cybart het volgende:
Wat kunnen bouwvakkers toch ontzettend hard van stoelen afflikkeren...
maar ik heb het overleefd, de meest vreselijke dag om te werken in het jaar, de eerste avond bouwvakvakantie....
en nu hebben we al vol uit de speakers open, een kom bambix, en ik heb VRIJ VANDAAG
nu duurt het gelukkig weer een jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk weg
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu duurt het gelukkig weer een jaar
de mooiste was trouwens de man die:
eerst achterover van zn stoel aflazerde,
met zn kop op een koperen pijp viel, daarna op een houten verhoging,
om vervolgens door het glas te vallen wat er tussen die 2 zat
Ik ga je maandag in elkaar rammen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.
Weet ik. Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:05 schreef PJORourke het volgende:
Berlage word ik normaal heel netjes behandeld hoor, zelfs als ik er met een jongen wat ga drinken. Komen ook veel homo's.
mwahquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.
jammer, jammer: werk ze !!!1quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bitsj plies, ik laat echt niks los...
Jerruh daarentegen...
hmmm, heb je een goeie bazin?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah
ik ben express op ""klep"" gezet, en pas laat op de avond de vloer op gegaan...
mijn bazin riep ook al de hele week: "Bart, dat is geen volk voor jou, jullie gaan niet met elkaar overweg kunnen"
achteraf heb ike en hele coole avond gehad inderdaad, waren zwaar relaxte lui
(kreeg ook wel te horen, dat het dit jaar veel gezelliger, en leuker was dan vorig jaar)
Kom maar op bitch!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ga je maandag in elkaar rammen!
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:53 schreef Cybart het volgende:
ojha, en Cai, bij wie heeft Steeph een blauwtje gelopen?
je mag het best zeggen hoor
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:05 schreef PJORourke het volgende:
Berlage word ik normaal heel netjes behandeld hoor, zelfs als ik er met een jongen wat ga drinken. Komen ook veel homo's.
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!
Goddammit..... I hate myself.
Ik ga even zwelgen in zelf aangedane pijn en medelijden hebben met me.
ze is er bijna nooit,quote:
menneke, gij het een knuffel nodig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!
Goddammit..... I hate myself.
Ik ga even zwelgen in zelf aangedane pijn en medelijden hebben met me.
hij is ons wel erg aan het teasenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!
Jah.... ik ben gewoon STOM!quote:
kan je de drank niet de schuld geven ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.... ik ben gewoon STOM!
Sla me! SLA ME! (o dat zeg ik normaal in een hele andere context)
Ik zal wel ff de reactie op een PM plaatsen dan:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!
ja, normaal kick je er op...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.... ik ben gewoon STOM!
Sla me! SLA ME! (o dat zeg ik normaal in een hele andere context)
Ah ok, ik vind 't altijd maar raar als er mensen op je aflopen en roepen, doe jij dat maar want met dat soort mensen kan jij niet omgaan. Vind ik best maf.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze is er bijna nooit,
maar de bedrijfsleider is nu op vakantie, dus is ze er wat vaker
en we kunnen het steeds beter met elkaar vinden...
heb al eens voor haar gewerkt in het verleden
die tent waar ik resident dj ben geweest was ook van haar
Als ik meer had gedronken dan was ik misschien wel er naartoe gegaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je de drank niet de schuld geven ?
oohnee,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah ok, ik vind 't altijd maar raar als er mensen op je aflopen en roepen, doe jij dat maar want met dat soort mensen kan jij niet omgaan. Vind ik best maf.
je had dus met een hunk kunnen neuken vanacht,quote:
en nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik meer had gedronken dan was ik misschien wel er naartoe gegaan
Herkenbaar HUG!quote:
Hunk? Nou ja, het wa sniet zo'm standaard mooi plaatje maar meer zo'n.... ja zoeentje die je heel nonchalant over Lowlands zou zien lopen, totally unaware van zijn mooie hoofd. Snap je wat ik bedoel? Niet zo'n standaard pretty-boy, maar met een uistraling waar je van achterover valt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
je had dus met een hunk kunnen neuken vanacht,
Giiiirlquote:maar je hebt geen actie ondernomen...
you stupid cow,
en nu niet weer van die zielige berichtjes sturen dat "you ain't gettin' any"
I know! Dat is ook het irritantste! Ik heb mezelf de rest van de avond voor m'n kop geslagen.quote:you blew it yourself !!!!
Jah zulke mensen zijn........apart die dat doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohnee,
nouja, ik kan gewoon lastig overweg met mensen met het iq en fatsoen van 0,0...
en mensen die het gaaf vinden om mayo tegen de muur aan omhoog te gooien
en tegen de bar aan staan te zeiken enzo...
dus vandaar die opmerking
(en het was natuurlijk ook een beetje het opbutsen van mij door haar)
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh is dit alles? Een bevestiging van je eigen onzekerheid en angstigheid?
Je komt hem misschien nog wel vaker tegen.
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohnee,
nouja, ik kan gewoon lastig overweg met mensen met het iq en fatsoen van 0,0...
en mensen die het gaaf vinden om mayo tegen de muur aan omhoog te gooien
en tegen de bar aan staan te zeiken enzo...
dus vandaar die opmerking
(en het was natuurlijk ook een beetje het opbutsen van mij door haar)
Nogmaalsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijk
En het stomme is... het lot gooit hem, nadat ie weg was gelopen, gewoon NOGMAALS in mijn choot omdat we een tijd met jerre hebben gekletst en weeeeeer doe ik niets!
Maar als het echt lotsbestemming is, dan kom je hem zeker nog wel tegen (en kan je zeggen "he, ken ik jou niet ergens vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijk
En het stomme is... het lot gooit hem, nadat ie weg was gelopen, gewoon NOGMAALS in mijn choot omdat we een tijd met jerre hebben gekletst en weeeeeer doe ik niets!
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te startenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurt
het komt allemaal wel goed *troost*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hunk? Nou ja, het wa sniet zo'm standaard mooi plaatje maar meer zo'n.... ja zoeentje die je heel nonchalant over Lowlands zou zien lopen, totally unaware van zijn mooie hoofd. Snap je wat ik bedoel? Niet zo'n standaard pretty-boy, maar met een uistraling waar je van achterover valt.
Damn
[..]
Giiiirl
[..]
I know! Dat is ook het irritantste! Ik heb mezelf de rest van de avond voor m'n kop geslagen.
No wonder I'm still alone. Dumb-assquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
het komt allemaal wel goed *troost*
maar het betekent nu niet dat ik nu niet even teleurgesteld ben in je he...
maar het komt goed,
echt !
jawel, ze kent iedereen wel goed enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jah zulke mensen zijn........apart die dat doen. En als ze er nooit is..........moet ze geen leiderschap hebben
. Of kent ze d'r werknemers wel goed?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als het echt lotsbestemming is, dan kom je hem zeker nog wel tegen (en kan je zeggen "he, ken ik jou niet ergens van"
).
En mocht dat niet zo zijn... misshcien was ie wel een Mariah Carey fan en was het toch niks geworden.
je denkt toch niet dat ik mijn mond kan houden?quote:
in een grand cafe,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurt
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te starten
Thank god ben ik nooit in die delen van NL geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te starten
Ik denk dat ik vandaag gewoon met Miguell mee naar Portugal vertrek en nooit meer terugkomquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Thank god ben ik nooit in die delen van NL geweest
oh het word wakker en vraagt of ik koffie heb, ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
Hipste hangout in Ang3ls gaybourhood.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hipste hangout in Ang3ls gaybourhood.
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag gewoon met Miguell mee naar Portugal vertrek en nooit meer terugkom
(Oh jee, dramaqueen fury is unleashed from her cage)
quote:
Maar in de zomermaanden is Miguell er dan weer want dan is HIJ juist naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huis
Ik ken het, had het ook. Maar de laatste tijd lukte het steeds beter, gewoon Hornbach volgen: niet denken maar doen. Nu hoeft het niet meer...quote:
daarom juist goed, dan kan Ang3l daar in alle rust zijn zonden eens overdenkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huis
Niet voor iedereen is het hotelleven normaal enzo, en ik zou ook niet zomaar roomservice bellen in iemand anders z'n hotelkamerquote:
Valt wel mee ja, maar is er iets hippers op de KB?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
HEEL dicht bij mij. Als in: ik kan de biefstuk ruiken en als ze'm omhoog gooien zelfs vangen. aar het is echt niet de hipste. Berlage is eigenlijk helemaal niet zo hip toch?
heb je hem niet even fijntjes gewezen op de waterkoker en instant koffie die tegenwoordig in elke hotelkamer te vinden zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
oh het word wakker en vraagt of ik koffie heb, ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jawel, ze kent iedereen wel goed enzo
en het is een harstikke coole meid verder
en kleiner dan mij
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
daarom juist goed, dan kan Ang3l daar in alle rust zijn zonden eens overdenken
Ja hij en een paar studenten die in Lisboa studeren, en die zijn heel leuk, 1 daarvan is trouwens vrijgezelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in de zomermaanden is Miguell er dan weer want dan is HIJ juist naar huisaangezien hij in Nederland studeert.
Alles is hip op de KBquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Valt wel mee ja, maar is er iets hippers op de KB?
Zit je me nou alweer subtiel aan je vrienden te koppelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hij en een paar studenten die in Lisboa studeren, en die zijn heel leuk, 1 daarvan is trouwens vrijgezelMaar ik geloof dat ie ook naar Alentejo gaat met zijn ouders
Yep ben zelfs in bars geweest waar gedeeltes zijn opgenomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?
klopt maar Nuno gaat dus naar Liverpool en niet Manchesterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?
Ja maar espresso kune je er niet van maken, er ligt trouwens alleen caffeine vrije koffie tegenwoordig. Zo van wij weten wat gezond is voor je ondanks dat jij de rekening betaaltquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je hem niet even fijntjes gewezen op de waterkoker en instant koffie die tegenwoordig in elke hotelkamer te vinden zijn
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt maar Nuno gaat dus naar is in Liverpool en niet Manchester
Ik neem aan dat je dus in de Heilige Geest woont?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Alles is hip op de KBSpoon, B&G, Diverso (ofzoiets?) etc.
De volste kroeg (of eigenlijk het volste restaurant) is Mangiare denk ik wel.
Bij de RadissonSAS staat er tegenwoordig op bijna alle kamers zo'n Nespresso machine met cups in verschillende smaken/variatiesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar espresso kune je er niet van maken, er ligt trouwens alleen caffeine vrije koffie tegenwoordig. Zo van wij weten wat gezond is voor je ondanks dat jij de rekening betaalt
Nope. Bijna goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dus in de Heilige Geest woont?
Goede tipquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij de RadissonSAS staat er tegenwoordig op bijna alle kamers zo'n Nespresso machine met cups in verschillende smaken/variaties
Jammer, daar horen engelen wel thuis.quote:
Ciao bello!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao ik ga douchen lunchen en zo tot later
Nee nee, daar ging het er heel anders aantoe. Als ik een rol mag aannemen is er een veel zelfverzekerdere bitch aan de machtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
Wherever you go I will follow youquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
De bovenkant van zijn hoofd past niet bij de ondekant van zijn hoofd of zoquote:
Yoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
G'morgen
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel hequote:
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel he
Hoe dna? Ik weet niets van hemquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:28 schreef PJORourke het volgende:
Als ie een gay.nl heeft, zou ik hem proberen te vinden en een berichtje te sturen.
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is historyquote:
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is history
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?
Niet te hard. Zoveel heeft ie nu ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!
You Better Bequote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken het, had het ook. Maar de laatste tijd lukte het steeds beter, gewoon Hornbach volgen: niet denken maar doen. Nu hoeft het niet meer...
Ik altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand een goede bui (en dan bedoel ik qua humeur) over?
Cool Sam, wanneer ga jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
You Better Be![]()
Ik ga naar Praag op vakantie, met KLM en lekker in Marriott hotel vertroetelen. Sorry Nuno moet je vrienden in Lissabon teleurstellen
.
Trouwens ik heb alleen een Europees ID kaart heb je een paspoort nodig voor Tjechie?
Anders moet ik hem nog aanvragen!
leuke boxers heb jij trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:13 schreef Cazman het volgende:
Tsjechie kan met ID kaart.
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wachtquote:
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wacht
quote:
Nah, de Holly Valance versie is veel tofferquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!. anders had ik holly valance wel gedaan!
Work! You gotta put it in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dna? Ik weet niets van hemNaam, leeftijd, woonplaats. Niets!
quote:
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
en kut,
mn collega heeft afgezegd voor het stappen vanavond omdat ze ziek is
en ze was tevens mn vervoer/slaapplaats
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?
:/, dus niks te doen vanavond?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaar
en I can't borrow one...
to bad!
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactemundo...
dus dat wordt Comedy Central of een filmpje kijken
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...
In me uppie. yay......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad in
ik dacht tot de volgende dag 7 uurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:53 schreef MisterO het volgende:
Als ik gisteren een dagfilm heb gehuurd, kan ik hem vandaag toch tot sluitingstijd inleveren?
Ik kan het nergens vinden op videoland.nl....quote:
Dacht dat dat een beetje de vaste regel wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden op videoland.nl....
Ik heb ze gebeld. Videoland blijkt geen dagfilms meer te hebben. Die van mij mag ik tot morgen voor 18:00 inleverenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dacht dat dat een beetje de vaste regel was
Goed om te weten. Tenks voor de infoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld. Videoland blijkt geen dagfilms meer te hebben. Die van mij mag ik tot morgen voor 18:00 inleveren
'tis een cam. En Ang3l...............ST0000000000000000000000000PIDquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik wil ook iets leuks doen vanavond
beetje rondgezworven en moeten tekenen: http://www.kermiscartoons.nl/2008/quote:
wow, dude,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
beetje rondgezworven en moeten tekenen: http://www.kermiscartoons.nl/2008/
In dat geval was het ff...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:51 schreef Cazman het volgende:
[ afbeelding ]
..... vlieg met me mee naar de regenboog?
geen idee,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Thanks
Ik zal regelmatig deze week bijdragen leveren
suggesties
HE''S JUST A POOR BOY FROM A POOR FAMILY!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In dat geval was het ff...
Queen - I'm just a poor boy from a poor family...
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Spare him his life from this monstrosity!
Niemand kan er ooit goed uitzien op een karaoke-actie foto
Ik vind het nogal meevallenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Spare him his life from this monstrosity!
Niemand kan er ooit goed uitzien op een karaoke-actie foto
ik denk jij als Fries gaat het vroeg of laat nog wel eens over Skalsummer Sunny Boy hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef rodebes het volgende:
Hello! Waar hebben we het allemaal over? Gaat het over tractoren, dan kan ik misschien wel een beetje meepraten!
ik ben weinig in jullie provincie geweest, en ben het Frysk niet machtigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:24 schreef rodebes het volgende:
stroek met een een m, maar wij doen niet zo veel met fokken
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben weinig in jullie provincie geweest, en ben het Frysk niet machtig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!
ik weet niet of dat direct zo'n goed idee is, die van jullie zijn bestemd voor de verkoop. Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik op z'n ding gezeten heb, en al dat water naast die weilanden, straks stuur ik hem nog zo de vaart inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is een homo aan een touwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
neuken o nee hij is er alquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef rodebes het volgende:
Hello! Waar hebben we het allemaal over? Gaat het over tractoren, dan kan ik misschien wel een beetje meepraten!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo deze heb je al vroeg gevangen, zodat er er al voor middernacht mee "thuis" geraakt bent
Niet gekeken. Ik ben vergeten tijdens mijn herinstallatie nero erop te zetten. Ik had er wel 1 maar daar zat een virus opquote:Op zondag 20 juli 2008 00:46 schreef Cybart het volgende:
werd er inderdaad niet echt heul veul vrolijker van
deel 1 vond ik beter,
zojuist ff wat comedy gekeken via UPC On Demand, en nu is de stemming weer een stuk beter
hoe was dat groene ding?
heb je hem al de instant koffie gewezen, want dan is er morgenochtend vast geen tijd voor room service breakfast, of gaan jullie dat gezamelijk met de rest van de gasten in de zaal beneden nuttigen ?quote:
ik heb hem al gezegd dat ie mijn bagage moest pakkenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je hem al de instant koffie gewezen, want dan is er morgenochtend vast geen tijd voor room service breakfast, of gaan jullie dat gezamelijk met de rest van de gasten in de zaal beneden nuttigen ?
goed nieuwsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
jeej! Huisje aangeboden gekregen... volgende week maar eens kijken of dat wat is
(pff en dan klussen)
zet hem opquote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb hem al gezegd dat ie mijn bagage moest pakkenen ja we gaan ontbijten op tijd als we draa tijd voor hebben. En nu ga ik hem storne onder de douche
en die spanning had je niet eerder gemerkt toen je die vriend al eens eerder zag ?, of was er toen geen boy friend involved ?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
Vandaag trouwens een erg verwarrende dag gehad... was bij een vriend in amsterdam en de hele dag hing er een zekere spanning... maar hij heeft een vriend... hmmz... waarom
Nou... eerst nog maar eens kijken in het huisje of het echt wat is...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed nieuws![]()
wel in je kennissenkring de beschikking over mensen met 2 rechterhanden voor het klaren van klussen?
Nou euhm... het is een beetje mijn ex zeg maar... en het is destijds (een aantal jaar terug) heel vreemd geeindigd. Eerst een tijd bijna tot geen contact maar de laatste jaren veel meer en beter... veel contact via telefoon en msn en zo en dan zijn er wel eens 'opvallende' opmerkingen geplaatst, maar daar wist ik niet van wat ik er mee moest doen... Af en toe spreken we af in Amsterdam waar hij woont, lunchen in de stad gezellig bij praten bij hem thuis en 1 van beide kookt dan...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die spanning had je niet eerder gemerkt toen je die vriend al eens eerder zag ?, of was er toen geen boy friend involved ?
Sennis, jij hebt ooit eens een link gepost over dimensie's, een folm, echt bizar veel dimensie's, weet jij zo nog welke film ik bedoelde en waar ik die kan vinden?quote:
inderdaad verwarrende toestandenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou euhm... het is een beetje mijn ex zeg maar... en het is destijds (een aantal jaar terug) heel vreemd geeindigd. Eerst een tijd bijna tot geen contact maar de laatste jaren veel meer en beter... veel contact via telefoon en msn en zo en dan zijn er wel eens 'opvallende' opmerkingen geplaatst, maar daar wist ik niet van wat ik er mee moest doen... Af en toe spreken we af in Amsterdam waar hij woont, lunchen in de stad gezellig bij praten bij hem thuis en 1 van beide kookt dan...
De vorige keer dat ik bij hem was (half jaar terug of zo) was die spanning ook al wel min of meer aanwezig. Dat destijds ook wel aangegeven, hij gaf aan zich erg in te moeten houden, maar legde later de relatie kaart op tafel... (:?)
En vandaag... tja eigenlijk hetzelfde gevoel
Punt is eerder, wilt hij zijn relatie van nu ervoor laten liggen??quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad verwarrende toestanden
als buitenstaander krijg ik dan wel het gevoel dat zijn huidige relatie dus ook niet helemaal stabiel is, en hij nog steeds de nodige gevoelens voor je heeft
maar heb je voor jezelf al wel een antwoord gevonden als hij je zou terugvragen ?
Een link naar een folm over bizar veel dimensies? Nee... geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Sennis, jij hebt ooit eens een link gepost over dimensie's, een folm, echt bizar veel dimensie's, weet jij zo nog welke film ik bedoelde en waar ik die kan vinden?
Film denk ik dus. 1 met veel dimensies die ik ken is The One met Jet Liquote:Op zondag 20 juli 2008 01:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een link naar een folm over bizar veel dimensies? Nee... geen idee.
Ja het is behoorlijk verwarrend... Hij heeft al eens aangegeven dat hij eigenlijk alleen nog maar bij z'n vriend bleef omdat ze dat ooit afgesproken hadden en dat als 1 van beiden een ander zou tegen komen, het wellicht tussen beiden over zou zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad verwarrende toestanden
als buitenstaander krijg ik dan wel het gevoel dat zijn huidige relatie dus ook niet helemaal stabiel is, en hij nog steeds de nodige gevoelens voor je heeft
maar heb je voor jezelf al wel een antwoord gevonden als hij je zou terugvragen ?
hier stond eerst heel wat andersquote:Op zondag 20 juli 2008 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja het is behoorlijk verwarrend... Hij heeft al eens aangegeven dat hij eigenlijk alleen nog maar bij z'n vriend bleef omdat ze dat ooit afgesproken hadden en dat als 1 van beiden een ander zou tegen komen, het wellicht tussen beiden over zou zijn...
en eigenlijk had ik voor mezelf allang een streep gezet onder "vroeger" (kut periode destijds...). Nu heb ik een half jaar terug al stom genoeg lichtelijk met m'n hoofd in de wolken gelopen, maar dat ook afgesloten. Vandaag kwam ook best totaal als een verrassing.
Had je me gister gevraagd wat men antwoord zou zijn, was het een absolute NEE. Nu twijfel ik...
jij zat toch een heel weekend zonder internet bij je moeder ?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:25 schreef samjustme het volgende:
@Bartjebart zonder pic van je ex, hebben we niks aan dit nieuws!
Kwam om 23.30 terug, ga volgende week 2 keer langs. Mis mijn eigen stekkie om te slapen en wou toch met mijn liefje contact hebben:D Volgend weekend zal ik idd vrij weinig fokkenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zat toch een heel weekend zonder internet bij je moeder ?
how sweet, en maandag ga je hem alweer zienquote:Op zondag 20 juli 2008 02:36 schreef samjustme het volgende:
wou toch met mijn liefje contact hebben:.
Het klinkt als een soap he?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof de huidige situatie al niet gecompliceerd genoeg is
Van de andere kant geeft het hem in daar wel de kans om voor zichzelf alles een op een rijtje te zetten en duidelijk te krijgen wat hij nu wil, en heb jij meer tijd om voor jezelf helderheid te krijgen of je hem terug zou willen
Aaah...quote:Op zondag 20 juli 2008 02:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kwam om 23.30 terug, ga volgende week 2 keer langs. Mis mijn eigen stekkie om te slapen en wou toch met mijn liefje contact hebben:D Volgend weekend zal ik idd vrij weinig fokken.
en dan heb jij nog een beroep waar je niet direct in heel europa aan de slag kanquote:Op zondag 20 juli 2008 03:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt als een soap he?
Maar ik heb ook niet het gevoel dat meneer erg gelukkig is nu...
Maar wat het nu voor mij zo lastig maakt is dat hij straks heel ver weg woont, en. dat ik heel lang onderweg naar hem toe ben... Wat heb ik er dan aan als ik em wel terug zou 'nemen'? Dat is zo verwarrend allemaal... whaaaaaa
Haha ik ga toch nog niet aan het werk als leerkrachtquote:Op zondag 20 juli 2008 03:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan heb jij nog een beroep waar je niet direct elders mee aan de slag kan![]()
niet dat het ook maar ene zier helpt maar je krijgt wel een hug van me
Wat ga je doen na je studie?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik ga toch nog niet aan het werk als leerkrachtdus dat zou enigzins schelen...
maar dank je![]()
ik ga der vannacht maar eens een nachtje over slapen...
slaap lekker!
Ik blijf werken (fulltime) waar ik nu parttime werk. Wellicht is er de mogelijkheid om binnen de organisatie uiteindelijk iets te gaan doen met opleidingen... en anders ga ik over een paar jaar (?) denk ik een tweedegraads opleiding doen om les te kunnen geven aan het voortgezet onderwijsquote:
ik vond hem ook tegenvallenquote:Op zondag 20 juli 2008 10:24 schreef Cairon het volgende:
nou ik kan je verzekeren dat Harold en Kumar 2 echt niet grappig is...
De pabo bevalt niet? Wist je dat je ook bevoegd bent om de 1ste en 2de klas van het vmbo les te kunnen geven?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik blijf werken (fulltime) waar ik nu parttime werk. Wellicht is er de mogelijkheid om binnen de organisatie uiteindelijk iets te gaan doen met opleidingen... en anders ga ik over een paar jaar (?) denk ik een tweedegraads opleiding doen om les te kunnen geven aan het voortgezet onderwijs
Van deze is de cover ook vele malen mooierquote:
De PABO is heel leuk hoor... mis het lesgeven ook best wel. maar ik zie mezelf niet nog zo'n 45 jaar dat doen. Het onderwijs biedt ook niet erg veel doorgroei mogelijkheden en dat vind ik zelf ook redelijk beperkend. Verder heb ik het nu erg naar men z'n bij IKEA en vind ik het zonde om dat op te geven en heb ik altijd iets om op terug te vallen (mijn PABO diploma).quote:Op zondag 20 juli 2008 12:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
De pabo bevalt niet? Wist je dat je ook bevoegd bent om de 1ste en 2de klas van het vmbo les te kunnen geven?
quote:Celia: Didn't you like getting manicures?
Isabelle: You wouldn't let me get the color I wanted.
Celia: Black is not a color.
Isabelle: Tell that to black people.
Celia: I don't know any
Mja. Zoiets was 't jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn toevoeging op het verhaal van ons aller Engeltje...
Ik zei toch dat ik verlegen was!quote:Ik heb 'em nog nooit zo verlegen en zenuwachtig en giegelig gezien als gisteren.
Mja.. dat dat bij mij kan gebeuren he....quote:Instant case of butterflies.
Hier ben ikquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Weg ijskoningin...quote:
Ik heb mijn eigen regen, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 20 juli 2008 11:41 schreef rodebes het volgende:
@ wonderer, het is hier flink aan het regenen, wil je nog steeds ruilen?
Gesmoltenquote:
Me2.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb stiekem de neiging om opnieuw met WOW te beginnen.
Ja. En de manier waarop ik dat besloten heb is eigenlijk omdat ik tegen iedereen gezegd heb dat ik misschien naar Tilburg zou gaan en als ik nu niet ga moet ik dat allemaal uitleggenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:44 schreef samjustme het volgende:
Ik was vandaag in een gay mood tijdens het shoppen, vriend zei ook je kijkt om de 5 minuten in de spiegel oepsie.
Je bent geweldig! dank je welquote:
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:44 schreef samjustme het volgende:
Ik was vandaag in een gay mood tijdens het shoppen, vriend zei ook je kijkt om de 5 minuten in de spiegel oepsie.
je gaat er vast geen spijt van krijgenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En de manier waarop ik dat besloten heb is eigenlijk omdat ik tegen iedereen gezegd heb dat ik misschien naar Tilburg zou gaan en als ik nu niet ga moet ik dat allemaal uitleggen, dus een ja van mij
.
Euhm ben nu vooral bezig met dat huisje dat ik aangeboden heb gekregen...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is het alweer wat rustiger geworden in je hoofd ?
Hoe ziet het eruit?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm ben nu vooral bezig met dat huisje dat ik aangeboden heb gekregen...
Ik ben benieuwd, ik ga vanavondquote:Op zondag 20 juli 2008 18:40 schreef samjustme het volgende:
Was funny dag met een van mijn gay friends, heb gemengd gevoelens over Mamma Mia, best wel leuke film maar niet echt iets dat je zegt wow.
Nouja... euhm... ik moet t nog bekijken en dan bepalen of ik het wil.quote:
Nee heb wel bij Bjorn Borg eff zitten koekeloeren voor ondergoed dat ik ga aanschaffenquote:
de massa verzamelt toch om 16.00 uur op het station van Tilburgquote:Op zondag 20 juli 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat is eigenlijk het plan morgen om ergens (en waar dan) af te spreken, als er al zo'n afspraak is?
Ah ok.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik geloof dat ang3l met de trein van 15.30 uur naar tilburg wilde gaan en dan kunnen we op station afspreken
ik zal je uitzwaaienquote:Op zondag 20 juli 2008 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Deze hardwerkende burgerman komt natuurlijk pas na zijn dag op kantoor
waar zullen we afspreken dan?quote:
Gewoon ergens op 't perron ofzo? Beetje aan het begin?quote:
niks daarvan, ik ja je morgenavond gewoon een handgeven, en dat uitzwaaien doe je maar als ik in de trein naar huis toe zitquote:
Perron 6quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon ergens op 't perron ofzo? Beetje aan het begin?
da's elk jaar het gevalquote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef samjustme het volgende:
Mini fok meet zo te zien
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks daarvan, ik ja je morgenavond gewoon een handgeven, en dat uitzwaaien doe je maar als ik in de trein naar huis toe zit
Sam en ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Deze hardwerkende burgerman komt natuurlijk pas na zijn dag op kantoor
quote:
Dat ook. Als de hele serie zo wordt en net zoals de strip, kijk ik elke weekquote:
ik probeer er omstreeks 19.00 in tilburg te zijn en met de gps op gaydar mode moet het toch lukken om die andere fokkers uit H te vinden :>)quote:
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.quote:
Je hebt nog 2 dagen vrij schatquote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.
En nog steeds dat van vrijdag. En net Alles is lefde gekeken met een vriendin.
En en en en... gewoon. Weekend is ten einde. En zo. En.
Nee hoor. Morgenochtend werken.quote:
Hmm klote...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee stom geweest en nu's mijn PC langzaamaan aan 't crashen.
En nog steeds dat van vrijdag. En net Alles is lefde gekeken met een vriendin.
En en en en... gewoon. Weekend is ten einde. En zo. En.
schiet op danquote:Op maandag 21 juli 2008 00:54 schreef MisterO het volgende:
Nou dan vul ik het topic toch vol als iedereen aan het slapen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |