Nou... eerst nog maar eens kijken in het huisje of het echt wat is...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed nieuws![]()
wel in je kennissenkring de beschikking over mensen met 2 rechterhanden voor het klaren van klussen?
Nou euhm... het is een beetje mijn ex zeg maar... en het is destijds (een aantal jaar terug) heel vreemd geeindigd. Eerst een tijd bijna tot geen contact maar de laatste jaren veel meer en beter... veel contact via telefoon en msn en zo en dan zijn er wel eens 'opvallende' opmerkingen geplaatst, maar daar wist ik niet van wat ik er mee moest doen... Af en toe spreken we af in Amsterdam waar hij woont, lunchen in de stad gezellig bij praten bij hem thuis en 1 van beide kookt dan...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die spanning had je niet eerder gemerkt toen je die vriend al eens eerder zag ?, of was er toen geen boy friend involved ?
Sennis, jij hebt ooit eens een link gepost over dimensie's, een folm, echt bizar veel dimensie's, weet jij zo nog welke film ik bedoelde en waar ik die kan vinden?quote:
inderdaad verwarrende toestandenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou euhm... het is een beetje mijn ex zeg maar... en het is destijds (een aantal jaar terug) heel vreemd geeindigd. Eerst een tijd bijna tot geen contact maar de laatste jaren veel meer en beter... veel contact via telefoon en msn en zo en dan zijn er wel eens 'opvallende' opmerkingen geplaatst, maar daar wist ik niet van wat ik er mee moest doen... Af en toe spreken we af in Amsterdam waar hij woont, lunchen in de stad gezellig bij praten bij hem thuis en 1 van beide kookt dan...
De vorige keer dat ik bij hem was (half jaar terug of zo) was die spanning ook al wel min of meer aanwezig. Dat destijds ook wel aangegeven, hij gaf aan zich erg in te moeten houden, maar legde later de relatie kaart op tafel... (:?)
En vandaag... tja eigenlijk hetzelfde gevoel
Punt is eerder, wilt hij zijn relatie van nu ervoor laten liggen??quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad verwarrende toestanden
als buitenstaander krijg ik dan wel het gevoel dat zijn huidige relatie dus ook niet helemaal stabiel is, en hij nog steeds de nodige gevoelens voor je heeft
maar heb je voor jezelf al wel een antwoord gevonden als hij je zou terugvragen ?
Een link naar een folm over bizar veel dimensies? Nee... geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Sennis, jij hebt ooit eens een link gepost over dimensie's, een folm, echt bizar veel dimensie's, weet jij zo nog welke film ik bedoelde en waar ik die kan vinden?
Film denk ik dus. 1 met veel dimensies die ik ken is The One met Jet Liquote:Op zondag 20 juli 2008 01:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een link naar een folm over bizar veel dimensies? Nee... geen idee.
Ja het is behoorlijk verwarrend... Hij heeft al eens aangegeven dat hij eigenlijk alleen nog maar bij z'n vriend bleef omdat ze dat ooit afgesproken hadden en dat als 1 van beiden een ander zou tegen komen, het wellicht tussen beiden over zou zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad verwarrende toestanden
als buitenstaander krijg ik dan wel het gevoel dat zijn huidige relatie dus ook niet helemaal stabiel is, en hij nog steeds de nodige gevoelens voor je heeft
maar heb je voor jezelf al wel een antwoord gevonden als hij je zou terugvragen ?
hier stond eerst heel wat andersquote:Op zondag 20 juli 2008 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja het is behoorlijk verwarrend... Hij heeft al eens aangegeven dat hij eigenlijk alleen nog maar bij z'n vriend bleef omdat ze dat ooit afgesproken hadden en dat als 1 van beiden een ander zou tegen komen, het wellicht tussen beiden over zou zijn...
en eigenlijk had ik voor mezelf allang een streep gezet onder "vroeger" (kut periode destijds...). Nu heb ik een half jaar terug al stom genoeg lichtelijk met m'n hoofd in de wolken gelopen, maar dat ook afgesloten. Vandaag kwam ook best totaal als een verrassing.
Had je me gister gevraagd wat men antwoord zou zijn, was het een absolute NEE. Nu twijfel ik...
jij zat toch een heel weekend zonder internet bij je moeder ?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:25 schreef samjustme het volgende:
@Bartjebart zonder pic van je ex, hebben we niks aan dit nieuws!
Kwam om 23.30 terug, ga volgende week 2 keer langs. Mis mijn eigen stekkie om te slapen en wou toch met mijn liefje contact hebben:D Volgend weekend zal ik idd vrij weinig fokkenquote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zat toch een heel weekend zonder internet bij je moeder ?
how sweet, en maandag ga je hem alweer zienquote:Op zondag 20 juli 2008 02:36 schreef samjustme het volgende:
wou toch met mijn liefje contact hebben:.
Het klinkt als een soap he?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof de huidige situatie al niet gecompliceerd genoeg is
Van de andere kant geeft het hem in daar wel de kans om voor zichzelf alles een op een rijtje te zetten en duidelijk te krijgen wat hij nu wil, en heb jij meer tijd om voor jezelf helderheid te krijgen of je hem terug zou willen
Aaah...quote:Op zondag 20 juli 2008 02:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kwam om 23.30 terug, ga volgende week 2 keer langs. Mis mijn eigen stekkie om te slapen en wou toch met mijn liefje contact hebben:D Volgend weekend zal ik idd vrij weinig fokken.
en dan heb jij nog een beroep waar je niet direct in heel europa aan de slag kanquote:Op zondag 20 juli 2008 03:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt als een soap he?
Maar ik heb ook niet het gevoel dat meneer erg gelukkig is nu...
Maar wat het nu voor mij zo lastig maakt is dat hij straks heel ver weg woont, en. dat ik heel lang onderweg naar hem toe ben... Wat heb ik er dan aan als ik em wel terug zou 'nemen'? Dat is zo verwarrend allemaal... whaaaaaa
Haha ik ga toch nog niet aan het werk als leerkrachtquote:Op zondag 20 juli 2008 03:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan heb jij nog een beroep waar je niet direct elders mee aan de slag kan![]()
niet dat het ook maar ene zier helpt maar je krijgt wel een hug van me
Wat ga je doen na je studie?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik ga toch nog niet aan het werk als leerkrachtdus dat zou enigzins schelen...
maar dank je![]()
ik ga der vannacht maar eens een nachtje over slapen...
slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |