Ciao bello!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao ik ga douchen lunchen en zo tot later
Nee nee, daar ging het er heel anders aantoe. Als ik een rol mag aannemen is er een veel zelfverzekerdere bitch aan de machtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
Wherever you go I will follow youquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
De bovenkant van zijn hoofd past niet bij de ondekant van zijn hoofd of zoquote:
Yoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
G'morgen
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel hequote:
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel he
Hoe dna? Ik weet niets van hemquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:28 schreef PJORourke het volgende:
Als ie een gay.nl heeft, zou ik hem proberen te vinden en een berichtje te sturen.
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is historyquote:
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is history
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?
Niet te hard. Zoveel heeft ie nu ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!
You Better Bequote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken het, had het ook. Maar de laatste tijd lukte het steeds beter, gewoon Hornbach volgen: niet denken maar doen. Nu hoeft het niet meer...
Ik altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand een goede bui (en dan bedoel ik qua humeur) over?
Cool Sam, wanneer ga jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
You Better Be![]()
Ik ga naar Praag op vakantie, met KLM en lekker in Marriott hotel vertroetelen. Sorry Nuno moet je vrienden in Lissabon teleurstellen
.
Trouwens ik heb alleen een Europees ID kaart heb je een paspoort nodig voor Tjechie?
Anders moet ik hem nog aanvragen!
leuke boxers heb jij trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:13 schreef Cazman het volgende:
Tsjechie kan met ID kaart.
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wachtquote:
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je wilde zoenen uitdelen? ik wacht
quote:
Nah, de Holly Valance versie is veel tofferquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, nee ik wilde turkse gejengel horen!. anders had ik holly valance wel gedaan!
Work! You gotta put it in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dna? Ik weet niets van hemNaam, leeftijd, woonplaats. Niets!
quote:
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
en kut,
mn collega heeft afgezegd voor het stappen vanavond omdat ze ziek is
en ze was tevens mn vervoer/slaapplaats
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
en nu? spa rood drinkend door eindhoven heen?
:/, dus niks te doen vanavond?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nope, heb nog steeds geen auto gekocht sinds vorig jaar
en I can't borrow one...
to bad!
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactemundo...
dus dat wordt Comedy Central of een filmpje kijken
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Same here. sitting in a city with not much friends livin here. Me bitch is weg tot laat, dus het rijk voor me alleen....yay...
In me uppie. yay......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom op bitches, douchen, haar doen etc etc en de stad in
ik dacht tot de volgende dag 7 uurquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:53 schreef MisterO het volgende:
Als ik gisteren een dagfilm heb gehuurd, kan ik hem vandaag toch tot sluitingstijd inleveren?
Ik kan het nergens vinden op videoland.nl....quote:
Dacht dat dat een beetje de vaste regel wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden op videoland.nl....
Ik heb ze gebeld. Videoland blijkt geen dagfilms meer te hebben. Die van mij mag ik tot morgen voor 18:00 inleverenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dacht dat dat een beetje de vaste regel was
Goed om te weten. Tenks voor de infoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld. Videoland blijkt geen dagfilms meer te hebben. Die van mij mag ik tot morgen voor 18:00 inleveren
'tis een cam. En Ang3l...............ST0000000000000000000000000PIDquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik wil ook iets leuks doen vanavond
beetje rondgezworven en moeten tekenen: http://www.kermiscartoons.nl/2008/quote:
wow, dude,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
beetje rondgezworven en moeten tekenen: http://www.kermiscartoons.nl/2008/
In dat geval was het ff...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:51 schreef Cazman het volgende:
[ afbeelding ]
..... vlieg met me mee naar de regenboog?
geen idee,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Thanks
Ik zal regelmatig deze week bijdragen leveren
suggesties
HE''S JUST A POOR BOY FROM A POOR FAMILY!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In dat geval was het ff...
Queen - I'm just a poor boy from a poor family...
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Spare him his life from this monstrosity!
Niemand kan er ooit goed uitzien op een karaoke-actie foto
Ik vind het nogal meevallenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Spare him his life from this monstrosity!
Niemand kan er ooit goed uitzien op een karaoke-actie foto
ik denk jij als Fries gaat het vroeg of laat nog wel eens over Skalsummer Sunny Boy hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef rodebes het volgende:
Hello! Waar hebben we het allemaal over? Gaat het over tractoren, dan kan ik misschien wel een beetje meepraten!
ik ben weinig in jullie provincie geweest, en ben het Frysk niet machtigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:24 schreef rodebes het volgende:
stroek met een een m, maar wij doen niet zo veel met fokken
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben weinig in jullie provincie geweest, en ben het Frysk niet machtig
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!
ik weet niet of dat direct zo'n goed idee is, die van jullie zijn bestemd voor de verkoop. Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik op z'n ding gezeten heb, en al dat water naast die weilanden, straks stuur ik hem nog zo de vaart inquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:33 schreef rodebes het volgende:
[..]
Kom eens op bezoek, laat ik je meteen de tractoren zien. En natuurllijk mag je dan ook een stukje rijden!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is een homo aan een touwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
neuken o nee hij is er alquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef rodebes het volgende:
Hello! Waar hebben we het allemaal over? Gaat het over tractoren, dan kan ik misschien wel een beetje meepraten!
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo deze heb je al vroeg gevangen, zodat er er al voor middernacht mee "thuis" geraakt bent
Niet gekeken. Ik ben vergeten tijdens mijn herinstallatie nero erop te zetten. Ik had er wel 1 maar daar zat een virus opquote:Op zondag 20 juli 2008 00:46 schreef Cybart het volgende:
werd er inderdaad niet echt heul veul vrolijker van
deel 1 vond ik beter,
zojuist ff wat comedy gekeken via UPC On Demand, en nu is de stemming weer een stuk beter
hoe was dat groene ding?
heb je hem al de instant koffie gewezen, want dan is er morgenochtend vast geen tijd voor room service breakfast, of gaan jullie dat gezamelijk met de rest van de gasten in de zaal beneden nuttigen ?quote:
ik heb hem al gezegd dat ie mijn bagage moest pakkenquote:Op zondag 20 juli 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je hem al de instant koffie gewezen, want dan is er morgenochtend vast geen tijd voor room service breakfast, of gaan jullie dat gezamelijk met de rest van de gasten in de zaal beneden nuttigen ?
goed nieuwsquote:Op zondag 20 juli 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
jeej! Huisje aangeboden gekregen... volgende week maar eens kijken of dat wat is
(pff en dan klussen)
zet hem opquote:Op zondag 20 juli 2008 01:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb hem al gezegd dat ie mijn bagage moest pakkenen ja we gaan ontbijten op tijd als we draa tijd voor hebben. En nu ga ik hem storne onder de douche
en die spanning had je niet eerder gemerkt toen je die vriend al eens eerder zag ?, of was er toen geen boy friend involved ?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
Vandaag trouwens een erg verwarrende dag gehad... was bij een vriend in amsterdam en de hele dag hing er een zekere spanning... maar hij heeft een vriend... hmmz... waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |