Ciao bello!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
Ciao ik ga douchen lunchen en zo tot later
Nee nee, daar ging het er heel anders aantoe. Als ik een rol mag aannemen is er een veel zelfverzekerdere bitch aan de machtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
Wherever you go I will follow youquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
and i was wronge
ik dacht dat dit alles ging om een spelletje masquarade
De bovenkant van zijn hoofd past niet bij de ondekant van zijn hoofd of zoquote:
Yoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:18 schreef MisterO het volgende:
G'morgen
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel hequote:
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
En heb je je lesje geleerd vanacht? lijkt me toch wel he
Hoe dna? Ik weet niets van hemquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:28 schreef PJORourke het volgende:
Als ie een gay.nl heeft, zou ik hem proberen te vinden en een berichtje te sturen.
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is historyquote:
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je een leuke jongen, hem in het vervolg aanspreken. Vooral als het duidelijk te merken is dat diegene jou ook wel ziet zitten. Zo heb ik D ook leren kennen. We zagen elkaar eerder op een feestje en durfden elkaar niet aan te spreken, we zaten elkaar alleen maar aan te kijken de hele tijd. Die avond was ik hem kwijt en foetsie was hij. 2 maand later kwamen we elkaar weer tegen en sprak ik hem aan. The rest is history
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus over 2 maanden kom ik hem weer tegen?
Niet te hard. Zoveel heeft ie nu ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, en als je hem dan niet aanspreekt, dan geef ik je een schop onder je kont!
You Better Bequote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken het, had het ook. Maar de laatste tijd lukte het steeds beter, gewoon Hornbach volgen: niet denken maar doen. Nu hoeft het niet meer...
Ik altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand een goede bui (en dan bedoel ik qua humeur) over?
Cool Sam, wanneer ga jequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
You Better Be![]()
Ik ga naar Praag op vakantie, met KLM en lekker in Marriott hotel vertroetelen. Sorry Nuno moet je vrienden in Lissabon teleurstellen
.
Trouwens ik heb alleen een Europees ID kaart heb je een paspoort nodig voor Tjechie?
Anders moet ik hem nog aanvragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |