je had dus met een hunk kunnen neuken vanacht,quote:
en nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik meer had gedronken dan was ik misschien wel er naartoe gegaan
Herkenbaar HUG!quote:
Hunk? Nou ja, het wa sniet zo'm standaard mooi plaatje maar meer zo'n.... ja zoeentje die je heel nonchalant over Lowlands zou zien lopen, totally unaware van zijn mooie hoofd. Snap je wat ik bedoel? Niet zo'n standaard pretty-boy, maar met een uistraling waar je van achterover valt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
je had dus met een hunk kunnen neuken vanacht,
Giiiirlquote:maar je hebt geen actie ondernomen...
you stupid cow,
en nu niet weer van die zielige berichtjes sturen dat "you ain't gettin' any"
I know! Dat is ook het irritantste! Ik heb mezelf de rest van de avond voor m'n kop geslagen.quote:you blew it yourself !!!!
Jah zulke mensen zijn........apart die dat doenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohnee,
nouja, ik kan gewoon lastig overweg met mensen met het iq en fatsoen van 0,0...
en mensen die het gaaf vinden om mayo tegen de muur aan omhoog te gooien
en tegen de bar aan staan te zeiken enzo...
dus vandaar die opmerking
(en het was natuurlijk ook een beetje het opbutsen van mij door haar)
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh is dit alles? Een bevestiging van je eigen onzekerheid en angstigheid?
Je komt hem misschien nog wel vaker tegen.
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohnee,
nouja, ik kan gewoon lastig overweg met mensen met het iq en fatsoen van 0,0...
en mensen die het gaaf vinden om mayo tegen de muur aan omhoog te gooien
en tegen de bar aan staan te zeiken enzo...
dus vandaar die opmerking
(en het was natuurlijk ook een beetje het opbutsen van mij door haar)
Nogmaalsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijk
En het stomme is... het lot gooit hem, nadat ie weg was gelopen, gewoon NOGMAALS in mijn choot omdat we een tijd met jerre hebben gekletst en weeeeeer doe ik niets!
Maar als het echt lotsbestemming is, dan kom je hem zeker nog wel tegen (en kan je zeggen "he, ken ik jou niet ergens vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ergens eerder gezien eigenlijk
En het stomme is... het lot gooit hem, nadat ie weg was gelopen, gewoon NOGMAALS in mijn choot omdat we een tijd met jerre hebben gekletst en weeeeeer doe ik niets!
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te startenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurt
het komt allemaal wel goed *troost*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hunk? Nou ja, het wa sniet zo'm standaard mooi plaatje maar meer zo'n.... ja zoeentje die je heel nonchalant over Lowlands zou zien lopen, totally unaware van zijn mooie hoofd. Snap je wat ik bedoel? Niet zo'n standaard pretty-boy, maar met een uistraling waar je van achterover valt.
Damn
[..]
Giiiirl
[..]
I know! Dat is ook het irritantste! Ik heb mezelf de rest van de avond voor m'n kop geslagen.
No wonder I'm still alone. Dumb-assquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
het komt allemaal wel goed *troost*
maar het betekent nu niet dat ik nu niet even teleurgesteld ben in je he...
maar het komt goed,
echt !
jawel, ze kent iedereen wel goed enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jah zulke mensen zijn........apart die dat doen. En als ze er nooit is..........moet ze geen leiderschap hebben
. Of kent ze d'r werknemers wel goed?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als het echt lotsbestemming is, dan kom je hem zeker nog wel tegen (en kan je zeggen "he, ken ik jou niet ergens van"
).
En mocht dat niet zo zijn... misshcien was ie wel een Mariah Carey fan en was het toch niks geworden.
je denkt toch niet dat ik mijn mond kan houden?quote:
in een grand cafe,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In wat voor een tent werk jij, dat dit soort dingen gebeurt
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te starten
Thank god ben ik nooit in die delen van NL geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in bepaalde delen van nederland is dit "traditie" om die bouwvakvakantie te starten
Ik denk dat ik vandaag gewoon met Miguell mee naar Portugal vertrek en nooit meer terugkomquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Thank god ben ik nooit in die delen van NL geweest
oh het word wakker en vraagt of ik koffie heb, ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
Hipste hangout in Ang3ls gaybourhood.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hipste hangout in Ang3ls gaybourhood.
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag gewoon met Miguell mee naar Portugal vertrek en nooit meer terugkom
(Oh jee, dramaqueen fury is unleashed from her cage)
quote:
Maar in de zomermaanden is Miguell er dan weer want dan is HIJ juist naar huisquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huis
Ik ken het, had het ook. Maar de laatste tijd lukte het steeds beter, gewoon Hornbach volgen: niet denken maar doen. Nu hoeft het niet meer...quote:
daarom juist goed, dan kan Ang3l daar in alle rust zijn zonden eens overdenkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed plan Coimbra is heel leuk, wel een beetje stil in de zomermaanden want alle studenten zijn naar huis
Niet voor iedereen is het hotelleven normaal enzo, en ik zou ook niet zomaar roomservice bellen in iemand anders z'n hotelkamerquote:
Valt wel mee ja, maar is er iets hippers op de KB?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef Ang3l het volgende:
HEEL dicht bij mij. Als in: ik kan de biefstuk ruiken en als ze'm omhoog gooien zelfs vangen. aar het is echt niet de hipste. Berlage is eigenlijk helemaal niet zo hip toch?
heb je hem niet even fijntjes gewezen op de waterkoker en instant koffie die tegenwoordig in elke hotelkamer te vinden zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
oh het word wakker en vraagt of ik koffie heb, ja hallo kun je niet eens zelf room service bellen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jawel, ze kent iedereen wel goed enzo
en het is een harstikke coole meid verder
en kleiner dan mij
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:27 schreef Stroekie het volgende:
daarom juist goed, dan kan Ang3l daar in alle rust zijn zonden eens overdenken
Ja hij en een paar studenten die in Lisboa studeren, en die zijn heel leuk, 1 daarvan is trouwens vrijgezelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in de zomermaanden is Miguell er dan weer want dan is HIJ juist naar huisaangezien hij in Nederland studeert.
Alles is hip op de KBquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Valt wel mee ja, maar is er iets hippers op de KB?
Zit je me nou alweer subtiel aan je vrienden te koppelen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hij en een paar studenten die in Lisboa studeren, en die zijn heel leuk, 1 daarvan is trouwens vrijgezelMaar ik geloof dat ie ook naar Alentejo gaat met zijn ouders
Yep ben zelfs in bars geweest waar gedeeltes zijn opgenomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?
klopt maar Nuno gaat dus naar Liverpool en niet Manchesterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Canal Street is Manchester ja, daar speelt QAF zich toch ook af?
Ja maar espresso kune je er niet van maken, er ligt trouwens alleen caffeine vrije koffie tegenwoordig. Zo van wij weten wat gezond is voor je ondanks dat jij de rekening betaaltquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je hem niet even fijntjes gewezen op de waterkoker en instant koffie die tegenwoordig in elke hotelkamer te vinden zijn
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt maar Nuno gaat dus naar is in Liverpool en niet Manchester
Ik neem aan dat je dus in de Heilige Geest woont?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Alles is hip op de KBSpoon, B&G, Diverso (ofzoiets?) etc.
De volste kroeg (of eigenlijk het volste restaurant) is Mangiare denk ik wel.
Bij de RadissonSAS staat er tegenwoordig op bijna alle kamers zo'n Nespresso machine met cups in verschillende smaken/variatiesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar espresso kune je er niet van maken, er ligt trouwens alleen caffeine vrije koffie tegenwoordig. Zo van wij weten wat gezond is voor je ondanks dat jij de rekening betaalt
Nope. Bijna goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dus in de Heilige Geest woont?
Goede tipquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij de RadissonSAS staat er tegenwoordig op bijna alle kamers zo'n Nespresso machine met cups in verschillende smaken/variaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |