quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:[..]
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!
Ik zal wel ff de reactie op een PM plaatsen dan:
Helemaal NIETS, dat is 't 'm nou juist......
We liepen over Stratums Eind, wat zegmaar de langste kroegenstraat van Europa is, voornamelijk hetero. Daar zit 1 pottenkroeg, en op het moment dat we daar voorbij kwamen keek Cairon naar binnen en stopte. Dus ik vroeg "Zie je iets leuks of zo?" (daar zitten ok vaak wel homo's binnen). Waarop hij antwoordde: "Ja nogal! Kom ff kijken!".
We liepen naar binnen en ik zag een lange jongen, donkere krullen. Hij stond redelijk vooraan tegen de bar dus we moesten langs hem af om verder te gaan. Hij keek me aan, lachtte ineens (een hele mooie witte glimlach met kuiltjes in de wangen) en knikte met zijn hoofd een vriendelijk "hallo" en stak zijn hand op naar me. Wow.... fonkelende hel-blauwe ogen.
Toen we aan de bar stonden te bestellen keek hij om naar me, lachtte weer schattig en ondeugend en zwaaide half. Wat denk ik dan met mijn onzekerheid? "Zou hij me ergens van kennen of zo?" al wist ik echt wel dat dat niet zo was. En WHAM, de stress slaat toe Cairon maar zeggen: "Hij kijkt de hele tijd naar je, bitch! Do something!" en het enige wat ik kan uitbengen is een paniekaanval met "Neeee! No way! Nee hoor. Hij kijkt niet!" om vervolgens me naar hem toe te draaien en wederom recht in z'n ogen te kijken. Goddammit! Na een korte tijd vertrok hij samen met z'n vriendin. Hij keek nog achterom naar me, glimlachte, zwaaide lief .... and he was gone.
Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan en toen ik dat meerdere keren had gedaan zijn we Stratum opgegaan in de hoop hem nog ergens te spotten. Ach welnee. We besloten een redleijk nieuwe kroeg te bezoeken om te kijken of dat wat was en tot onze verbazing werkte onze alom geliefde Jerruh daar. Omdat ook personeel niet mag roken binnen gingen we buiten staan kletsen een tijdje. Toen we eenmaal verder wilden lopen richting het gay-stuk na Stratum kwam er een groepje mensen ons tegemoet.... en natuuurlijk.... het was de lange blauwogige schattig wit-lachende blauw-ogig stralende nonchalante stoppelbaard hebbende jongen. O dear.....
We liepen heel vlak langs hem aff (beetje bewust natuurlijk) en ikzelf had niet het gevoel dat hij me in de gaten had. Aan Cairons open bek toen ik er eemaal langsaf was bleek echter wat anders af te lezen en dus draaide ik me al lopend om. Hij was al weer ene paar mter verderop en had zich ook al lopende omgedraaid. Zelfde mooie glimlach, zelfde nonchalante hoofdknik die stoer "Eey" leek te zeggen. Ik draai me om en loop verder (somebody shoot me) om vervolgens toch meer weer achteruit verder te lopen ... waarna hij hetzelfde doet, mij nog steeds aankijkend en lief zwaaiend. En zo liepen we steeds verder van elkaar weg, lachend, zwaaiend, lief.... maar niets ondernemend.
I am such a fucking chicken shit!!! Voordat ik uberhaubt in de gaten heb, door wil hebben en geloof dat er iemand met me staat te flirten mot ie ondehand zijn tong IN mijn mond hebben gehangen, en dan nog ben ik bij zulke mooie jongens te schijterig om er iets mee te doen. En hij was ZO ontzettend mooi.... in een "Jij zal zo leuk naast mij wakker worden op Lowlands in de tent terwijl ik mijn vingers in je krullen draai" manier. Ik HAAAAAAAT mezelf!
AAAAAAAARGH!
Ik ben boos op mezelf