bestel bij albert heijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:44 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, met dit weer zou een auto toch wel handig zijn om effe naar de supermarkt te gaan. Nu wordt het de waterfiets...
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets overquote:
Drama Queensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hiji mag er niets over vertellen want Ang3l wil er niets over
maar er staat nergens dat hij maandag op de kermis een schriftelijke verklaring laat rondgaan
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Drama QueensPlaats het gewoon, doe ik ook
![]()
![]()
Goedemorgen ik ben te vroeg wakker
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer terug gaan slapen voor deel 2 lukt niet meer ?
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het van vannacht ligt breeduit over het bed, denk dat ik hem er eerst uit moet schoppen
nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt je uit je eigen bed laten jagen ?
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk wegquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:52 schreef Cybart het volgende:
Wat kunnen bouwvakkers toch ontzettend hard van stoelen afflikkeren...
maar ik heb het overleefd, de meest vreselijke dag om te werken in het jaar, de eerste avond bouwvakvakantie....
en nu hebben we al vol uit de speakers open, een kom bambix, en ik heb VRIJ VANDAAG
nu duurt het gelukkig weer een jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
yay ik ook!!!!!!!. Blij ook dat de bouwvak. is begonnen. Nu zijn die grafschilders eindelijk weg
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu duurt het gelukkig weer een jaar
de mooiste was trouwens de man die:
eerst achterover van zn stoel aflazerde,
met zn kop op een koperen pijp viel, daarna op een houten verhoging,
om vervolgens door het glas te vallen wat er tussen die 2 zat
Ik ga je maandag in elkaar rammen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.
Weet ik. Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:05 schreef PJORourke het volgende:
Berlage word ik normaal heel netjes behandeld hoor, zelfs als ik er met een jongen wat ga drinken. Komen ook veel homo's.
mwahquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lolllllllllllll. Da's het mooiste van die mensen. Simpel en hardwerkend en je kan er de grootste lol mee hebben.
jammer, jammer: werk ze !!!1quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bitsj plies, ik laat echt niks los...
Jerruh daarentegen...
hmmm, heb je een goeie bazin?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah
ik ben express op ""klep"" gezet, en pas laat op de avond de vloer op gegaan...
mijn bazin riep ook al de hele week: "Bart, dat is geen volk voor jou, jullie gaan niet met elkaar overweg kunnen"
achteraf heb ike en hele coole avond gehad inderdaad, waren zwaar relaxte lui
(kreeg ook wel te horen, dat het dit jaar veel gezelliger, en leuker was dan vorig jaar)
Kom maar op bitch!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ga je maandag in elkaar rammen!
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:53 schreef Cybart het volgende:
ojha, en Cai, bij wie heeft Steeph een blauwtje gelopen?
je mag het best zeggen hoor
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:05 schreef PJORourke het volgende:
Berlage word ik normaal heel netjes behandeld hoor, zelfs als ik er met een jongen wat ga drinken. Komen ook veel homo's.
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!
Goddammit..... I hate myself.
Ik ga even zwelgen in zelf aangedane pijn en medelijden hebben met me.
ze is er bijna nooit,quote:
menneke, gij het een knuffel nodig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist.... HAD ik dat maar!
Goddammit..... I hate myself.
Ik ga even zwelgen in zelf aangedane pijn en medelijden hebben met me.
hij is ons wel erg aan het teasenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!
Jah.... ik ben gewoon STOM!quote:
kan je de drank niet de schuld geven ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.... ik ben gewoon STOM!
Sla me! SLA ME! (o dat zeg ik normaal in een hele andere context)
Ik zal wel ff de reactie op een PM plaatsen dan:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die halve verhalen zijn ook niks waard. Met wie heb je het aangelegd? of juist niet? Of wat dan ook?!
ja, normaal kick je er op...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.... ik ben gewoon STOM!
Sla me! SLA ME! (o dat zeg ik normaal in een hele andere context)
Ah ok, ik vind 't altijd maar raar als er mensen op je aflopen en roepen, doe jij dat maar want met dat soort mensen kan jij niet omgaan. Vind ik best maf.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze is er bijna nooit,
maar de bedrijfsleider is nu op vakantie, dus is ze er wat vaker
en we kunnen het steeds beter met elkaar vinden...
heb al eens voor haar gewerkt in het verleden
die tent waar ik resident dj ben geweest was ook van haar
Als ik meer had gedronken dan was ik misschien wel er naartoe gegaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je de drank niet de schuld geven ?
oohnee,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah ok, ik vind 't altijd maar raar als er mensen op je aflopen en roepen, doe jij dat maar want met dat soort mensen kan jij niet omgaan. Vind ik best maf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |