Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef samjustme het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met dominee?
Het is geen Disney.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Hilarischquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
OMG.... natuurlijk een mariah titel.
En NEE ik ga NIET bekennen dat ik hier gvd een origineel cd-singeltje van heb!
Ik doe het NIET!
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoorquote:
ja hoor die andere krijgt een slotjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
En toen waren het er 2, Maar Sam moest openen dus ik neem aan dat deze het wordt
Waarom viel hij tegen ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Je geilde eerst zo op hem wats gebeurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoor
ga je nu ook nog het Pater Noster postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
I couldn't be dazzled by him.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Ik vind het niet erg om aan te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
Sjon de manager zal wel weer van de partij zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hallow allemaalIs het hier nog altijd een beetje gezellig?
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
Ik stuur jou in mijn plaatsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hoeist?quote:
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokioquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellen
Matig, ik begin een winterdip te onwikkelen in de zomer en dat is geen goed teken.quote:
en XMNR8R en Vlarp maar bellen en roepen om je erut te lokkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokio
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Domineequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu ook nog het Pater Noster posten
maar dominee is dan weer het latijn niet machtigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Dominee
weet je zeker dat het niet de "popcorn" van gisteravond isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
. Volgens mij komt mijn ontbijt weer naar boven.
Haaj snoezepoezeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Wat een duur stukje kitsch zegquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef BitterBal88 het volgende:
DennisNNoore
What the fuck gebeurt er nou?
Ja ooit z'n topic erover tegengekomen op FOK! om 12 uur 's avonds, nou dan loop je niet meer graag door een donkere gang/woonkamer naar de keukenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik ahd allemaal enge geestfilmpjes gekeken overdag en die zaten nog in mijn hoofd. Maar de gedachte aan jou deed me uiteindelijk toch van deze wereld drijven
.
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Daarom zijn wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
Not taken, ik heb toch niks met jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom zijn wij zo goed bij elkaar.
Nope.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Not taken, ik heb toch niks met je.
And now I know whyquote:
Ik heb trouwens een charmbraclet (zoals Mariah) op dames afdeling gekocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |