Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef samjustme het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met dominee?
Het is geen Disney.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Hilarischquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
OMG.... natuurlijk een mariah titel.
En NEE ik ga NIET bekennen dat ik hier gvd een origineel cd-singeltje van heb!
Ik doe het NIET!
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoorquote:
ja hoor die andere krijgt een slotjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
En toen waren het er 2, Maar Sam moest openen dus ik neem aan dat deze het wordt
Waarom viel hij tegen ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Je geilde eerst zo op hem wats gebeurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoor
ga je nu ook nog het Pater Noster postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
I couldn't be dazzled by him.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Ik vind het niet erg om aan te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
Sjon de manager zal wel weer van de partij zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hallow allemaalIs het hier nog altijd een beetje gezellig?
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
Ik stuur jou in mijn plaatsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hoeist?quote:
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokioquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellen
Matig, ik begin een winterdip te onwikkelen in de zomer en dat is geen goed teken.quote:
en XMNR8R en Vlarp maar bellen en roepen om je erut te lokkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokio
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Domineequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu ook nog het Pater Noster posten
maar dominee is dan weer het latijn niet machtigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Dominee
weet je zeker dat het niet de "popcorn" van gisteravond isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
. Volgens mij komt mijn ontbijt weer naar boven.
Haaj snoezepoezeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Wat een duur stukje kitsch zegquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef BitterBal88 het volgende:
DennisNNoore
What the fuck gebeurt er nou?
Ja ooit z'n topic erover tegengekomen op FOK! om 12 uur 's avonds, nou dan loop je niet meer graag door een donkere gang/woonkamer naar de keukenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik ahd allemaal enge geestfilmpjes gekeken overdag en die zaten nog in mijn hoofd. Maar de gedachte aan jou deed me uiteindelijk toch van deze wereld drijven
.
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Daarom zijn wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
Not taken, ik heb toch niks met jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom zijn wij zo goed bij elkaar.
Nope.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Not taken, ik heb toch niks met je.
And now I know whyquote:
Ik heb trouwens een charmbraclet (zoals Mariah) op dames afdeling gekocht![]()
Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...quote:Brace yourselves, lambs.
Mariah Carey is going on tour!
The singer announced the big news on the JohnJay & Rich morning radio show on Wednesday.
Rejoice!
Mimoo said the tour is still in the planning stages.
Stay tuned to PerezHilton.com for all the deets!
En hoe gaat verder met Nuno dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan zeg ik...neen.
Toch niet in boe's neuklijstje aan het zoeken hé?
Het was ook portugeesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dominee is dan weer het latijn niet machtig
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef MisterO het volgende:
Sam dit zal je wel goed doen:
[ afbeelding ]
[..]
Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...
Nee, dit is mijn originele account.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.
Wie was nou de grote dader van de boe's lijstje?HiW toch?
Kom je trouwens naar de meet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn originele account.
Si, soy un Caspian grande!quote:
quote:
Nuno heeft toch een vriend en een ober?quote:
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britneyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dankje![]()
Met haar Charmbracelet album heeft ze wel in Nederland opgetreden, volgens mij in Ahoy. Als ze naar Nederland komt, moet ik gewoon beste kaartje hebben, al die bitches gaan eraan Mariah is van mij.
Na JT en Spice Girls staan nog Mariah, Britney en Paris op to do list.
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuno heeft toch een vriend en een ober?
Gimme gimme morequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britney
* 2000 =quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore mompelt iets over een ijsklontje...
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.quote:ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Hoeren Eindhoven meetquote:
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bij
eu sou nunca irritado contigoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?![]()
[..]
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.
Ok... soy contentoquote:
je hebt gelijk, hop duik eropquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok... soy contento
Yo quiero sol
Donde esta el sol?!!!!???
Es verano icarajo!!
quote:zaterdag 19 juli tot en met woensdag 23 juli 2008
Tamelijk koel en nat weekeinde. Daarna overgang naar droger en warmer weer.
quote:donderdag 24 juli tot en met zondag 27 juli 2008
Grote kans op een zomers weertype met veel zon, hoge temperaturen en lage neerslagkansen.
Ik ga duimen voor homo Nederland ok? dan komt alles goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
maandag moet het wel droog zijn. Warm hoeeft nog niet persee.
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeld
En waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?quote:
Ik ga naar Liverpool dit weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Ik zal nooit mensen snappen die zoveel rondneuken maar have funquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga naar Liverpool dit weekendnieuwe oogst, ben er nog nooit geweest dus dat gaat goed komen
Je gunt hem toch een pleziertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom ben je daar zo zeker van?
En let eens op je contaminaties
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Je bent gecastreerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
Waardoor je om 5 uur moet wakker word omdat je heel nodig naar de WC moet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinken
Ik bedoelde ook maandag trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
Wie ik wat gun en waarom is nog altijd mijn eigen beslissing hequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het is dan wel weer nauw verband aan het kerkenlatijn
waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinken
Dat hebben toch alleen vrouwen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Waardoor je om 5 uur moet wakker word omdat je heel nodig naar de WC moet?
je speelt gewoon graag met hemquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie ik wat gun en waarom is nog altijd mijn eigen beslissing he
Doe ik dat dan?quote:
Hij is VET hequote:
Heb hem nu keihard opstaanquote:
het glas gewoon op je nachtkastje zetten en niet helemaal leeg drinken helpt dan weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Nuno_G het volgende:
waterGewwon een glas nemen wat je het laatste gedronken hebt de avond ervoor als je dat nog weet
ja vertel doe je dat danquote:
Dit vind ik dus zo belachelijk.. only in Nederland. Die Rotterammer verdedigde zichzelf, helemaal geen straf!quote:Een 58-jarige Rotterdammer is deze week aangehouden op verdenking van het doodsteken van een inbreker. Hij zou op 23 juni de inbreker hebben betrapt in zijn woning aan de Voorde en hem tijdens een vechtpartij hebben neergestoken. De 55-jarige inbreker, die na het incident gevlucht was, overleed op 2 juli aan zijn verwoningen in een ziekenhuis.
In eerste instantie wist de politie niet waar de man was neergestoken. Hij zakte op 24 juni ineen bij metrostation Leuvehaven. Naar eigen zeggen was hij neergestoken bij een pinautomaat. Pas na zijn overlijden, ontdekte de politie dat dit verhaal niet klopte en werd een vervolgonderzoek ingesteld. De overleden man is een bekende van de politie met betrekking tot het gebruik van verdovende middelen
De politie kwam de verdachte op het spoor omdat die aangifte had gedaan van de inbraak.
godzijdank! ik dacht al dat je naar de verkeerde kant bent overgegaanquote:
je gaat gewoon voor 2e zakje en nathan rel zorgen maar dan jij en Nuno als hoofdrolspelers!quote:
Ik doelde met girl meer op 'nicht', maar dat klopt eigenlijk ook niet.. Ik val alleen op die stomme, moeilijke, eigenwijze mannelijke jongens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
godzijdank! ik dacht al dat je naar de verkeerde kant bent overgegaan.
nu nog iemand zoeken die er ook blijft slapen en de volgende ochtend voor 10.00 uur alweer verslag maakt op Fokquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je gaat gewoon voor 2e zakje en nathan rel zorgen maar dan jij en Nuno als hoofdrolspelers!
maar de lekkerste vruchten groeien dan ook boven de afgrondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doelde met girl meer op 'nicht', maar dat klopt eigenlijk ook niet.. Ik val alleen op die stomme, moeilijke, eigenwijze mannelijke jongens.
Er stond eerst "geil maken" i.p.v. "spelen met"quote:
Cairon gaat toch ook heenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog iemand zoeken die er ook blijft slapen en de volgende ochtend voor 10.00 uur alweer verslag maakt op Fok
Wat hem er uiteraard niet zal van weerhouden om er een verhaaltje over te schrijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die gaat natuurlijk thuis slapen en niet in de slettenflat
Nu niet ie nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Heb ik trouwens al mijn avontuur van vandaag vertelt?
Ik verveelde me en was moe, dus ging ik het nietjes-apparaat van mijn buurcollega uit elkaar slopen en nu mis ik 1 springveertje om het apparaat weer werkende te krijgen.![]()
Mijn leven is zo boeiend.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er stond eerst "geil maken" i.p.v. "spelen met"
Daarop vroeg ik of ik dat deed
Hey, al het andere gaat ook al via PM, dus waarom dit niet he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en de bedoeling was dat ik daarop antwoorde
daar hadden we het al eens over gehad toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook maandag trouwens. Eff serieus 8 jaar zonder helemaal niks?
mijn leven ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Ik verveelde me en was moe, dus ging ik het nietjes-apparaat van mijn buurcollega uit elkaar slopen en nu mis ik 1 springveertje om het apparaat weer werkende te krijgen.![]()
Daar komt gewoon de taal van de liefde voor in de plaats.quote:
niet zo schrikken want hij schrijft toch niet dat hij ook stopt met het PM'en in het portugees/spaansquote:
Maar jij gaat dan wel weer boeiende vakanties tegemoed ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Het is een nietus geworden.quote:
Nou, we moeten nog ff gaan zitten ervoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan wel weer boeiende vakanties tegemoed ?
had je nog wat aan mijn spam gehad ?
Vervelen, maar dat wist je vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
en zodra die anderen maar die illusie voor waar aannamen is de missie al geslaagd ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou, we moeten nog ff gaan zitten ervoor.We zijn druk bezig geweest net te doen alsof we een sociaal leven hadden.
Tuurlijk...schone schijn is een groot goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zodra die anderen maar die illusie voor waar aannamen is de missie al geslaagd ?
Je vliegt toch niet vanuit Nederland? Met die dikke 'ecotax'.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaa, we hebben zojuist de vliegreis naar barca geboekt
Tickets voor niks, maar dan alleen de belastingen en bagagetoeslag en zo.
der zijn er hier ook niet veel, maar dat komt omdat ik de meeste eruit gegooid hebquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
jawel. vanuit Eindhoven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Je vliegt toch niet vanuit Nederland? Met die dikke 'ecotax'.
ik gok erop dat hij om bij een vliegveld over de grens te komen neer dan 11 euro aan vliegtax kwijt isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:03 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Is het zoveel moeite om de grens over te gaan?
Claro as MPs irão para aquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo schrikken want hij schrijft toch niet dat hij ook stopt met het PM'en in het portugees/spaans
Het zou goedkoper moeten zijn dan via Schipholquote:
konjoquote:
Het gaat om de inhoudquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:11 schreef BitterBal88 het volgende:
Wat vind men hier eigenlijk van Jack&Jones onderbroke?
Je O of D?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigdquote:
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raaktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Godver wat klote om tussen een ruzie in te zitten, waardoor je uiteindelijk ook nog ruzie krijgt met beide kanten, omdat beide kanten vinden dat zij gelijk hebben en dat ik niet voor ze opkom![]()
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
Sommigen zijn cutequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:21 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel over friezen en hun muzieksmaak wordt weer z'n beetje bevestigd.
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...quote:
quote:
Totaal geen top40. Totaal geen R&B, heel erg klassiek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat dat vooroordeel is...
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef BitterBal88 het volgende:
Eigenlijk is het coño.
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ruzie is nooit leuk, maar zeker niet als je ongewild als partij betrokken raakt
portugees Caralhoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BitterBal88 het volgende:
Nu we et er toch over hebben, wat is de mannelijke versie?
Oh kut dat zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze hem mocht of heeft het iets te maken waar we eerder over hadden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
I is boos op D, terwijl D en ik dat totaal niet doorhadden. Nu is I ook boos op mij, omdat ik haar niet snap. En ze wil mij en mn asociale D niet meer spreken...
Haat en nijd is er al genoeg in de wereld,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een onverbeterlijke meelevende goedzak hè.
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van mequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:52 schreef MisterO het volgende:
klotemiddag ook, ik ga vanavond lekker veel drinken denk ik.
have fun in Liverpoolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
Doei doeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed voornemen. Ik ga er ook vandoor tot later misschien schatten van me
toch nog een beetje thuis met die groene accentenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Vamos a Barcelonaaaaa
In een appartementje vrijwel aan Placa catalunya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel en netjes toch?
Flowerpowergeneratie zeker?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Haat en nijd is er al genoeg in de wereld,
Compassie kan je nooit genoeg krijgen, niet virtueel en niet IRL
Mooi appartementjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Vamos a Barcelonaaaaa
In een appartementje vrijwel aan Placa catalunya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel en netjes toch?
DVD speler, oven, magnetron etc.
In de wijk raval. Da's bij de Universiteit meen ik. Dus vlakbij de gay wijk en vlakbij de Ramblas en Placa Catalunya (2 straten er vandaan zoiets). En bij La Boquería in de buurt dus we kunnen lekker zelf koken (maar natuurlijk ook gewoon ut eten gaan).
Geen idee, wat denk jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef BitterBal88 het volgende:
Semi, ben jij eigenlijk hollands ofniet?
Ah..geindoctineerd op een subtiele manier dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kwam in 68 kijken, dus heb er nog onbewust een staartje van meegekregen
Dan maakt het niet uit dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar weet het niet zeker.
Muzikaal hadden mijn ouders dan weer niets met de sixtiesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah..geindoctineerd op een subtiele manier dus.Ik werd ook opgevoed met The Beatles, Neil Young, Rolling Stones en PvdA....vandaar dat ik tegenwoordig liberaal ben.
Hoewel ik nog steeds The Beatles en Neil Young luister zo nu en dan.
![]()
Je kan idd beter gewoon lekker naast de Ramblas verblijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
We wilden eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die ligt aan de rand van de Barri Gotic (de verkeerde rand) en een 10 minuten lopen naar de Ramblas i.p.v. 2Nou lijkt dat niks, maar ik heb er wel eentje op krukken bij me he
Ach ja...mijn vader was dan echt zo'n ex-hippie met ex-muzikale aspiraties, die hij op mij wilde projecteren, maar goed daar kwam hij wel op terug toen ik in mijn tomeloze enthousiasme een drumstel had gesloopt, geheel in stijl van The Who.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Muzikaal hadden mijn ouders dan weer niets met de sixties
wellicht dat ik daarom ook nooit geleert heb om de muziek van vroeger te waardeeren en op waarde te schatten. Maar ik vind dat ik niet te veel moet omkijke en het vooral moet doen met wat het hier en nu biedt
Je wilt niet weten joh, ik kom in alle soorten en maten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit ook in een longdrinkglas met een rietje ?
veel plezier met wat er ook (niet) op de planning staatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef Semisane het volgende:
Als iemand nog wat wilt weten van mijn afkomst, verleden, muzikale talenten of het gebrek daaraan, maten of kledingmerken... PM me maar, want ik doe niet zo aan fok buiten werktijd.
* Semisane is nu het weekend aan het verkennen.
Tis maar te hopen dat je kapper hiet niet meeleestquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
Mijn god wat een lelijke finalisten van de Mr Gay verkiezing dit jaaren ik overdrijf niet
![]()
Oh en mijn kapper staat ook in de finale, Sanjaydat hij in de finale staat
![]()
http://www.gay.nl/article/12781//Mister_Gay_Netherlands_2008!
Dan ga ik voor Daniel![]()
Hij weet ook wel dat hij er niet tussen hoort. Er zitten maar 3 knapperds tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:18 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Tis maar te hopen dat je kapper hiet niet meeleest!
Wie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat hij er niet tussen hoort. Er zitten maar 3 knapperds tussen.
Die Sanjay kwam ik in Amsterdam tegen zaterdag. Paar keer mee gechat op gay.nl. Mwa.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
Mijn god wat een lelijke finalisten van de Mr Gay verkiezing dit jaaren ik overdrijf niet
![]()
![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef BitterBal88 het volgende:
Colin en Fabian poseren echt raar. Dennis trouwens ook.
Ik zou voor je kapper, Sanjay gaan.
Riem ofzo,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft die Jeffrey in godesnaam om z'n middel?
Ik ken hem via via niet echt kennen omg die Sanjay is best wel lekker op de foto's in het echt een super nicht, ik vind alleen Fabian aantrekkelijkste finalist.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
![]()
![]()
OMG Tim die is volgens mij die jongen van Pann weet je nogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat meen je nietok, ieder zn eigen smaak natuurlijk.
Paul, Daniel en Fabian zijn aantrekkelijk. De rest, vooral Dennisvind ik helemaal niks.
Neh. licht me ff in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG Tim die is volgens mij die jongen van Pann weet je nog.
zie pm ik weet niet of het hem isquote:
Ik vond die foto's die hij op z'n profiel had staan anders wel iets hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:33 schreef MisterO het volgende:
Sanjay is in het echt totaal niet mooi. Volgens mij zijn de foto's van hem ook zwaar gephotoshopt.
ik heb hem irl tijdens een Turks homo feest in Amsterdam tegengelopen vond hem stukken minder utizien in het echt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die foto's die hij op z'n profiel had staan anders wel iets hebben.
Niet standaard mooi, wel... ja.... iets hebben.
Dat bedoel ik dus. niemand is Like whoaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeffrey ziet dr beter uit op z'n 'eigen' foto.
Paul, Tim, Jeffrey en Fabian zijn wel okay. Niet echt whoa ofzo.
M is terug op gay.nl heb hem ook een bericht gestuurd hoer je bent weer op gay.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:36 schreef BitterBal88 het volgende:
Waar staan al hun orginele profielen dan?
Ik wou al zegge, Steef was best schattigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
grappig dat een maat van me in de finale zit. Behalve daniel en fabian vind ik het weinig soeps, maar alles beter dan vorig jaar (behalve stefan dan..)
Wie is je maat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
grappig dat een maat van me in de finale zit. Behalve daniel en fabian vind ik het weinig soeps, maar alles beter dan vorig jaar (behalve stefan dan..)
Ja godverdomme!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef Jerruh het volgende:
kherington is er uit he!. samen met gev! had ik niet verwacht!
sorry...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja godverdomme!ik zit het net te kijken! *mep*
schopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:36 schreef BitterBal88 het volgende:
Waar staan al hun orginele profielen dan?
Ik was net bij de uitslagquote:
dan nog... normaal let ik enorm op spoilers...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was net bij de uitslag
Dus de schade viel mee
Het staat er niet bij.. misschien moet je het vorige berichtje zoeken op gay.nl...quote:
Doe je wel netjes klimaatneutraal vliegen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaa, we hebben zojuist de vliegreis naar barca geboekt
Tickets voor niks, maar dan alleen de belastingen en bagagetoeslag en zo.
Als jij nou eens minder scheten laat compenseren we het Co2 vebruik van iedereen in dit topicquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doe je wel netjes klimaatneutraal vliegen dan?
Koop je je Co2 uitstoot af, wel zo milieuvriendelijk.
http://www.milieucentraal(...)atneutraal%20vliegen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja je zult enorm goed moeten kunnen zoenen wil je nu de laatste van seizoen 3 krijgen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan nog... normaal let ik enorm op spoilers...
zo duur is dat niet, en je vliegt toch al gratis, en je maakt de wereld een beetje beter.quote:
We gingen met school naar rome.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo duur is dat niet, en je vliegt toch al gratis, en je maakt de wereld een beetje beter.
je kunt namenlijk ook gewoon met de bus gaan.
Ja gratis vliegen ja.... plus belastingen en bagage en zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo duur is dat niet, en je vliegt toch al gratis, en je maakt de wereld een beetje beter.
je kunt namenlijk ook gewoon met de bus gaan.
Ik heb voor 2 personen gerekendquote:
ga je gangquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb voor 2 personen gerekend
Uw totale uitstoot is 1,5 ton CO2-equivalenten
Hiervoor zou één boom 133 jaar moeten groeien in de tropen
Trees for Travel plant of beschermt 4 bomen, die in meerdere jaren uw CO2 uitstoot opnemen
De kosten voor compensatie bedragen: 13,50¤
dat is niet duur dat moet je toch met me eens zijn.
Als jij het niet doet doe ik het.
Deze pagina is makkelijker om te bekijken: http://www.treesfortravel.nl/
Daar hoef je niet links voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef BitterBal88 het volgende:
Nooit geweten dat TMM een linkse boomknuffelaar was.
Ben je alweer een kloon kwijt met je yvonne-provoceer-gedragquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:06 schreef BitterBal88 het volgende:
Nooit geweten dat TMM een linkse boomknuffelaar was.
Je zei zelf dat als het niet duur zo zijn dat je het dan zou doen.quote:
Wat nou met mijn salaris? Je hebt zeker geen idee wat ik aan hypotheek betaal? Ziekenfonds? Gas? Water? Licht? Novib? 3x in de week sporten? Verzekeringen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je zei zelf dat als het niet duur zo zijn dat je het dan zou doen.
Krent, en dat met jou salaris!!!
Nee, maar dat herinnert me er wel aan dat ik een FF kaart moet aanvragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zie je maar dat de vanzelfsprekendheid der dingen lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is
Ik mag toch hopen dat frequent flyers zoals bijvoorbeeld Stroekie, Wonderer en nuno daar anders over denken en dit al lang doen.
Nuno (met hoofdletter) denkt en weet dat ie via allerlei wegen al heel veel bijdraagtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zie je maar dat de vanzelfsprekendheid der dingen lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is
Ik mag toch hopen dat frequent flyers zoals bijvoorbeeld Stroekie, Wonderer en nuno daar anders over denken en dit al lang doen.
Ja die lijkt me ook wel wat. Lange donkere harenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:36 schreef Nuno_G het volgende:
paul mmm misschien
Sanya ach een keertje tussendoor
Tim jaaaaaaaaaaaaaaa
*LOL* he bah, lange blonde krullenquote:Daniel ja als ie zijn haar laat groeien zoals ......met krullen en zo
Fabian vind ik welquote:colin en fabian neee
Jeffrye ja vanwege zijn ogen
Dennis ach ja waarom niet
Donnie eigenlijk te jong maar ok
Fabianquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* he bah, lange blonde krullen
[..]
Fabian vind ik welStoer. Hou ik van.
en wie mag dat zijn, beetje teveel ken van barbiequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat is ikbenjouw.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
en wie mag dat zijn, beetje teveel ken van barbie
Sorry, hoor het is pure oplichting. Speel dan met de lotto, dan maak je nog ergens een beetje kans op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb voor 2 personen gerekend
Uw totale uitstoot is 1,5 ton CO2-equivalenten
Hiervoor zou één boom 133 jaar moeten groeien in de tropen
Trees for Travel plant of beschermt 4 bomen, die in meerdere jaren uw CO2 uitstoot opnemen
De kosten voor compensatie bedragen: 13,50
dat is niet duur dat moet je toch met me eens zijn.
Als jij het niet doet doe ik het.
Deze pagina is makkelijker om te bekijken: http://www.treesfortravel.nl
Hij mocht dat willenquote:
het idee van bomen planten is op zich niet verkeerd, maar dan moet het niet gaan om produktie bos want dan komt die CO2 naar een aantal jaren alsnog vrij. En er zijn wel een paar handige jongens met dollartekens in die markt gesprongenquote:
Vind het zo veel te bezitterig klinken in iederen geval en dat voor Kenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, 'k vind dat ie z'n zin moet afmaken... Hij is mijn watte?
Klassiek.quote:
Die firma daar op Welschap (OK, zo heet het niet meer, maar goed), zegt: "Geef me geld, dan plant ik bomen in Uganda. Misschien. Ooit. Wellicht." En dan is er nog steeds niet aangetoond dat er werkelijk een probleem met CO2 is: dat hele IPCC is zo onwetenschappelijk als de pest, gewoon omdat de informatie - vol kantekeningen, mitsen en maren - drie keer door een beleidsfilter gaat voor de gebakjes die zichzelf politici noemen. En dan nog: het zijn computermodellen. Rubbish in = rubbish out, en we kunnen het weer over drie weken niet eens voorspellen, laat staan het klimaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:30 schreef Stroekie het volgende:
het idee van bomen planten is op zich niet verkeerd, maar dan moet het niet gaan om produktie bos want dan komt die CO2 naar een aantal jaren alsnog vrij. En er zijn wel een paar handige jongens met dollartekens in die markt gesprongen
is voor hen die een gebaar willen maken is het een mogelijkheid
Uganda is dan inderdaad weer een fraai voorbeeld hoe het niet moet, want die planten met dat geld dat europa zomaar even komt brengen gewoon weer een nieuwe Palmolie plantagequote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die firma daar op Welschap (OK, zo heet het niet meer, maar goed), zegt: "Geef me geld, dan plant ik bomen in Uganda. Misschien. Ooit. Wellicht." En dan is er nog steeds niet aangetoond dat er werkelijk een probleem met CO2 is: dat hele IPCC is zo onwetenschappelijk als de pest, gewoon omdat de informatie - vol kantekeningen, mitsen en maren - drie keer door een beleidsfilter gaat voor de gebakjes die zichzelf politici noemen. En dan nog: het zijn computermodellen. Rubbish in = rubbish out, en we kunnen het weer over drie weken niet eens voorspellen, laat staan het klimaat.
Ik zeg dus: ga toch weg met je CO2-melkkoe en doe wat aan vervuild drinkwater of onderwijs of zo, daar heb je nog wat aan. Dit is een fashionable worry.
De Nederlandse stemmen zijn ook coolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
Als we dan toch Bijbelverhalen moeten verkrachten voor populair verhaal. Dan is dit de enige mooie uitvoering van het nummer:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Het is leuk om ook in de zomer nog 's de kachel aan te zetten... dan gaat 't ineens zo 'knus' ruiken ofzo. Misschien 't stof op de radiatoren die ineens heet worden oid?
als je het maar vastberaden en met hartstocht doet dan, dan is het minder ergquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I'm about to make a huge mistake.
oh trust me, de hartstoch is er. Dat is juist het probleem.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
als je het maar vastberaden en met hartstocht doet dan, dan is het minder erg
geloof mij, dan kan het nooit een probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh trust me, de hartstoch is er. Dat is juist het probleem.
Als je het toch al weet, goed je best doen om er zoveel mogelijk van te leren danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I'm about to make a huge mistake.
Op zo'n moment zou ik zeggen: gebruik je verstand, niet je gevoelensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh trust me, de hartstoch is er. Dat is juist het probleem.
maar als het toch niet live is, is er toch niets aan de handquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik maak om de 2 weken radio via MVS op Amsterdam FM, zaterdag van 19 tot 20.00
www.salto.nl voor de stream
Het is wel livequote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar als het toch niet live is, is er toch niets aan de hand
als het maar 1x in de 2 weken is waarom heb je dan zo lang gewacht om het klaar te maken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En nu is er crisis. Niet vanwege die mistake, maar radio crisis. Nu moet ik alleen een uur gaan vullen met m'n beste vriendin, wat niet goed is want dat is niet te volgen dan. Maar ik kan last minute even geen 3e vinden en moet ook nog onderwerpen + muziek fixen. Rah.
Het liep de laatste weken wat chaotisch, meestal bepaal ik op donderdag pas wat ik draai omdat ik meestal nieuwe dingen wil draaien. En nu is mijn radiopartner er morgen niet + onze 2 sidekicks (die de andere 2 weken vullen) zijn er ook niet. Dus mag ik zelf bepalen wat ik draai. maar heb nu een lijstje klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
als het maar 1x in de 2 weken is waarom heb je dan zo lang gewacht om het klaar te maken?
ik ga je toch teleurstellenquote:
And who might that be? (Say iyt! SAY IT!)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Fabian![]()
Maar die lange blone krullen en blauwe ogen staan maar bij 1 persoon
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:22 schreef Ang3l het volgende:
Cairon: Ik wil NIETS maar dan ook NIETS horen over deze avond! NIETS! Alles wat je zegt is een leugen. Een LEUGEN zeg ik je!
O trouwens, Grand Café Berlage heeft een mail van me gekregen over hun personeel. Je denkt toch niet dat ik zoiets op me laat zitten he?
"Geachte heer/mevrouw,
Mag ik jullie er even op attent maken dat ik er niet van gediend ben voor vuile flikker en gore homo uitgemaakt te worden door jullie personeel wanneer ik op de parkeerplaats voor mijn eigen huis (achteruitgang Berlage) sta te kletsen met een vriend van me? Incl bedreigingen etc.
De jongen die om 3:20 in de nacht van vrijdag 18 op zaterdag 19 Aug bij jullie het achter-terras aan het opruimen en afsluiten was (donker haar) kan dan ook wel een lesje in klantvriendelijkheid krijgen. Ik hoop dat daar iets mee gedaan wordt.
M.vr.gr.
"
Aug of juli?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:22 schreef Ang3l het volgende:
Cairon: Ik wil NIETS maar dan ook NIETS horen over deze avond! NIETS! Alles wat je zegt is een leugen. Een LEUGEN zeg ik je!
O trouwens, Grand Café Berlage heeft een mail van me gekregen over hun personeel. Je denkt toch niet dat ik zoiets op me laat zitten he?
"Geachte heer/mevrouw,
Mag ik jullie er even op attent maken dat ik er niet van gediend ben voor vuile flikker en gore homo uitgemaakt te worden door jullie personeel wanneer ik op de parkeerplaats voor mijn eigen huis (achteruitgang Berlage) sta te kletsen met een vriend van me? Incl bedreigingen etc.
De jongen die om 3:20 in de nacht van vrijdag 18 op zaterdag 19 Aug bij jullie het achter-terras aan het opruimen en afsluiten was (donker haar) kan dan ook wel een lesje in klantvriendelijkheid krijgen. Ik hoop dat daar iets mee gedaan wordt.
M.vr.gr.
"
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:22 schreef Ang3l het volgende:
"Geachte heer/mevrouw,
M.vr.gr.
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |