Wat nou met mijn salaris? Je hebt zeker geen idee wat ik aan hypotheek betaal? Ziekenfonds? Gas? Water? Licht? Novib? 3x in de week sporten? Verzekeringen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je zei zelf dat als het niet duur zo zijn dat je het dan zou doen.
Krent, en dat met jou salaris!!!
Nee, maar dat herinnert me er wel aan dat ik een FF kaart moet aanvragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zie je maar dat de vanzelfsprekendheid der dingen lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is
Ik mag toch hopen dat frequent flyers zoals bijvoorbeeld Stroekie, Wonderer en nuno daar anders over denken en dit al lang doen.
Nuno (met hoofdletter) denkt en weet dat ie via allerlei wegen al heel veel bijdraagtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo zie je maar dat de vanzelfsprekendheid der dingen lang niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is
Ik mag toch hopen dat frequent flyers zoals bijvoorbeeld Stroekie, Wonderer en nuno daar anders over denken en dit al lang doen.
Ja die lijkt me ook wel wat. Lange donkere harenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:36 schreef Nuno_G het volgende:
paul mmm misschien
Sanya ach een keertje tussendoor
Tim jaaaaaaaaaaaaaaa
*LOL* he bah, lange blonde krullenquote:Daniel ja als ie zijn haar laat groeien zoals ......met krullen en zo
Fabian vind ik welquote:colin en fabian neee
Jeffrye ja vanwege zijn ogen
Dennis ach ja waarom niet
Donnie eigenlijk te jong maar ok
Fabianquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* he bah, lange blonde krullen
[..]
Fabian vind ik welStoer. Hou ik van.
en wie mag dat zijn, beetje teveel ken van barbiequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doe je wel netjes klimaatneutraal vliegen dan?
Koop je je Co2 uitstoot af, wel zo milieuvriendelijk.
http://www.milieucentraal(...)atneutraal%20vliegen
Dat is ikbenjouw.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
en wie mag dat zijn, beetje teveel ken van barbie
Sorry, hoor het is pure oplichting. Speel dan met de lotto, dan maak je nog ergens een beetje kans op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb voor 2 personen gerekend
Uw totale uitstoot is 1,5 ton CO2-equivalenten
Hiervoor zou één boom 133 jaar moeten groeien in de tropen
Trees for Travel plant of beschermt 4 bomen, die in meerdere jaren uw CO2 uitstoot opnemen
De kosten voor compensatie bedragen: 13,50
dat is niet duur dat moet je toch met me eens zijn.
Als jij het niet doet doe ik het.
Deze pagina is makkelijker om te bekijken: http://www.treesfortravel.nl
Hij mocht dat willenquote:
het idee van bomen planten is op zich niet verkeerd, maar dan moet het niet gaan om produktie bos want dan komt die CO2 naar een aantal jaren alsnog vrij. En er zijn wel een paar handige jongens met dollartekens in die markt gesprongenquote:
Vind het zo veel te bezitterig klinken in iederen geval en dat voor Kenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, 'k vind dat ie z'n zin moet afmaken... Hij is mijn watte?
Klassiek.quote:
Die firma daar op Welschap (OK, zo heet het niet meer, maar goed), zegt: "Geef me geld, dan plant ik bomen in Uganda. Misschien. Ooit. Wellicht." En dan is er nog steeds niet aangetoond dat er werkelijk een probleem met CO2 is: dat hele IPCC is zo onwetenschappelijk als de pest, gewoon omdat de informatie - vol kantekeningen, mitsen en maren - drie keer door een beleidsfilter gaat voor de gebakjes die zichzelf politici noemen. En dan nog: het zijn computermodellen. Rubbish in = rubbish out, en we kunnen het weer over drie weken niet eens voorspellen, laat staan het klimaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:30 schreef Stroekie het volgende:
het idee van bomen planten is op zich niet verkeerd, maar dan moet het niet gaan om produktie bos want dan komt die CO2 naar een aantal jaren alsnog vrij. En er zijn wel een paar handige jongens met dollartekens in die markt gesprongen
is voor hen die een gebaar willen maken is het een mogelijkheid
Uganda is dan inderdaad weer een fraai voorbeeld hoe het niet moet, want die planten met dat geld dat europa zomaar even komt brengen gewoon weer een nieuwe Palmolie plantagequote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die firma daar op Welschap (OK, zo heet het niet meer, maar goed), zegt: "Geef me geld, dan plant ik bomen in Uganda. Misschien. Ooit. Wellicht." En dan is er nog steeds niet aangetoond dat er werkelijk een probleem met CO2 is: dat hele IPCC is zo onwetenschappelijk als de pest, gewoon omdat de informatie - vol kantekeningen, mitsen en maren - drie keer door een beleidsfilter gaat voor de gebakjes die zichzelf politici noemen. En dan nog: het zijn computermodellen. Rubbish in = rubbish out, en we kunnen het weer over drie weken niet eens voorspellen, laat staan het klimaat.
Ik zeg dus: ga toch weg met je CO2-melkkoe en doe wat aan vervuild drinkwater of onderwijs of zo, daar heb je nog wat aan. Dit is een fashionable worry.
De Nederlandse stemmen zijn ook coolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
Als we dan toch Bijbelverhalen moeten verkrachten voor populair verhaal. Dan is dit de enige mooie uitvoering van het nummer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |