Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef samjustme het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met dominee?
Het is geen Disney.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Hilarischquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
OMG.... natuurlijk een mariah titel.
En NEE ik ga NIET bekennen dat ik hier gvd een origineel cd-singeltje van heb!
Ik doe het NIET!
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoorquote:
ja hoor die andere krijgt een slotjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
En toen waren het er 2, Maar Sam moest openen dus ik neem aan dat deze het wordt
Waarom viel hij tegen ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dominee is leuk en aardig, goed voor een vriendschap. Maar niet geschikt om een metgezel te zijn.
En trouwens the prince of egypt is wel een leuke disney, maar had liever dat disney niet aan bijbelse verhalen komt. Laat ze het maar houden met Alladin (in het Deens)
Je geilde eerst zo op hem wats gebeurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie uit Prince of Egypt komt hoor
ga je nu ook nog het Pater Noster postenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
I couldn't be dazzled by him.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom viel hij tegen ?
Em nome do Pai, do Filho e do Espírito Santo. Amen
Ik vind het niet erg om aan te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je houdt stiekem van Mariah geef maar toe.
Sjon de manager zal wel weer van de partij zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hallow allemaalIs het hier nog altijd een beetje gezellig?
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
Ik stuur jou in mijn plaatsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ben maandag uiteraard in Tilburg, een vriend van me woont 10 minuten lopen van de lollypop wel zo makkelijk.. Hier gaat iedereen ook neem ik aan?Komen er nog leuke optredens of is het weer zo'n drama als vorig jaar..
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hoeist?quote:
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokioquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wordt de biertent weer de vaste stek net als vorig jaar toen wij buiten stonden te roepen en te bellen
Matig, ik begin een winterdip te onwikkelen in de zomer en dat is geen goed teken.quote:
en XMNR8R en Vlarp maar bellen en roepen om je erut te lokkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar ben bang van wel.. vreselijk.. vorig jaar heb ik daar van 4 uur 's middags tot sluit gestaan met alleen een hotdog en verder liters bier. Kater van hier tot aan Tokio
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Domineequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu ook nog het Pater Noster posten
maar dominee is dan weer het latijn niet machtigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nope, was zo maar een reactie op zijn belevenis met de Dominee
weet je zeker dat het niet de "popcorn" van gisteravond isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
. Volgens mij komt mijn ontbijt weer naar boven.
Haaj snoezepoezeltjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Wat een duur stukje kitsch zegquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never! Was mijn grootste irritatie aan Sebas. Mariah Carey.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef BitterBal88 het volgende:
DennisNNoore
What the fuck gebeurt er nou?
Ja ooit z'n topic erover tegengekomen op FOK! om 12 uur 's avonds, nou dan loop je niet meer graag door een donkere gang/woonkamer naar de keukenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want ik ahd allemaal enge geestfilmpjes gekeken overdag en die zaten nog in mijn hoofd. Maar de gedachte aan jou deed me uiteindelijk toch van deze wereld drijven
.
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:Mariah Carey
Daarom zijn wij zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
Not taken, ik heb toch niks met jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie flink fan was van Mariah Carey en dat altijd opstond. Daar kon ik me gruwelijk aan irriteren. Vind Mariah echt een minpunt aan iemand (no offense). kan e rheel slecht tegen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarom zijn wij zo goed bij elkaar.
Nope.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Not taken, ik heb toch niks met je.
And now I know whyquote:
Ik heb trouwens een charmbraclet (zoals Mariah) op dames afdeling gekocht![]()
Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...quote:Brace yourselves, lambs.
Mariah Carey is going on tour!
The singer announced the big news on the JohnJay & Rich morning radio show on Wednesday.
Rejoice!
Mimoo said the tour is still in the planning stages.
Stay tuned to PerezHilton.com for all the deets!
En hoe gaat verder met Nuno dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan zeg ik...neen.
Toch niet in boe's neuklijstje aan het zoeken hé?
Het was ook portugeesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dominee is dan weer het latijn niet machtig
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef MisterO het volgende:
Sam dit zal je wel goed doen:
[ afbeelding ]
[..]
Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...
Nee, dit is mijn originele account.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.
Wie was nou de grote dader van de boe's lijstje?HiW toch?
Kom je trouwens naar de meet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn originele account.
Si, soy un Caspian grande!quote:
quote:
Nuno heeft toch een vriend en een ober?quote:
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britneyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dankje![]()
Met haar Charmbracelet album heeft ze wel in Nederland opgetreden, volgens mij in Ahoy. Als ze naar Nederland komt, moet ik gewoon beste kaartje hebben, al die bitches gaan eraan Mariah is van mij.
Na JT en Spice Girls staan nog Mariah, Britney en Paris op to do list.
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuno heeft toch een vriend en een ober?
Gimme gimme morequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britney
* 2000 =quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore mompelt iets over een ijsklontje...
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.quote:ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Hoeren Eindhoven meetquote:
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bij
eu sou nunca irritado contigoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?![]()
[..]
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.
Ok... soy contentoquote:
je hebt gelijk, hop duik eropquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok... soy contento
Yo quiero sol
Donde esta el sol?!!!!???
Es verano icarajo!!
quote:zaterdag 19 juli tot en met woensdag 23 juli 2008
Tamelijk koel en nat weekeinde. Daarna overgang naar droger en warmer weer.
quote:donderdag 24 juli tot en met zondag 27 juli 2008
Grote kans op een zomers weertype met veel zon, hoge temperaturen en lage neerslagkansen.
Ik ga duimen voor homo Nederland ok? dan komt alles goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
maandag moet het wel droog zijn. Warm hoeeft nog niet persee.
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is de correctie vriend/vriendje is toch hetzelfde. En de ober en ik hebben niet het bed gedeeld
En waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?quote:
Ik ga naar Liverpool dit weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op zich is het idd hetzelfde geen idee ik zit nog steeds met de terminologie bij een gozer-meid relatie.
En Nuno ik ben teleurgesteld, je staat veels te lang drooggelukkig zal Angel de 30e voor verandering brengen.
Ik zal nooit mensen snappen die zoveel rondneuken maar have funquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga naar Liverpool dit weekendnieuwe oogst, ben er nog nooit geweest dus dat gaat goed komen
Je gunt hem toch een pleziertjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom ben je daar zo zeker van?
En let eens op je contaminaties
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi TMM hoe staat het met liefde trouwens en ga je nog naar Tilburg?
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Je bent gecastreerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
Waardoor je om 5 uur moet wakker word omdat je heel nodig naar de WC moet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinken
Ik bedoelde ook maandag trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe niet aan liefde, aan sex trouwens ook niet, al 8 jaar niet, zodra daar iets in veranderd ben jij de eerste die het hoort Sammie.
Ja ik ga nog naar Tilburg, en maandag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |