Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...quote:Brace yourselves, lambs.
Mariah Carey is going on tour!
The singer announced the big news on the JohnJay & Rich morning radio show on Wednesday.
Rejoice!
Mimoo said the tour is still in the planning stages.
Stay tuned to PerezHilton.com for all the deets!
En hoe gaat verder met Nuno dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan zeg ik...neen.
Toch niet in boe's neuklijstje aan het zoeken hé?
Het was ook portugeesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dominee is dan weer het latijn niet machtig
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mijn kleine narniaaantje!
Of meer een telmarijntje!
Dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:43 schreef MisterO het volgende:
Sam dit zal je wel goed doen:
[ afbeelding ]
[..]
Maar ik weet niet of het een wereldtour is, of dat ze alleen in de VS gaat optreden...
Nee, dit is mijn originele account.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Wie ik? Nee, maar kwam 't net tegen in het topic van Wizarddragon.
Wie was nou de grote dader van de boe's lijstje?HiW toch?
Kom je trouwens naar de meet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn originele account.
Si, soy un Caspian grande!quote:
quote:
Nuno heeft toch een vriend en een ober?quote:
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britneyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dankje![]()
Met haar Charmbracelet album heeft ze wel in Nederland opgetreden, volgens mij in Ahoy. Als ze naar Nederland komt, moet ik gewoon beste kaartje hebben, al die bitches gaan eraan Mariah is van mij.
Na JT en Spice Girls staan nog Mariah, Britney en Paris op to do list.
vriendje correctie en ober was eenmalig volgens mij en er kan heus wel een engeltje bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuno heeft toch een vriend en een ober?
Gimme gimme morequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Britney moet gewoon naar Nederland komen, dan wordt het 1 grote gayfestijn! Britney
* 2000 =quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore mompelt iets over een ijsklontje...
He, niet zo jaloers he, je hebt zelf vaak genoeg gezegd dat ik de deur uit moet en wat leuks tegen moet komenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
Pero lindo... tu saves que tu eres mi amor unico. Eres enfadado?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gaan we nu de hele vrijdag middag lief doen. Dan ga ik naar huis
Dat zeggen ze ja, de dag beeginnen waar je mee geeindigd bent. Dat scheelt.quote:ik heb koppijn, ik had vanochtend een glas wijn bij het onbijt moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |